Big Bangova garancija - "Se zgodi"

22. jul 2007
13.556
1.743
113
124
raje na mimovrste oni manj komplicirajo
evil.gif
 

bozo

Zelenc'
20. nov 2013
22
0
1
Od kje mi pa denar za nov tv....
a na take fore nemoreš it ,neverjamem.
Pa kaj lahko v 14 dneh vrneš izdelek ,če nisi zadovolen kao al kako,a veš kaj kupuješ?Nemogoče.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Citat:
Uporabnik bozo pravi:
Od kje mi pa denar za nov tv....
a na take fore nemoreš it ,neverjamem.
Pa kaj lahko v 14 dneh vrneš izdelek ,če nisi zadovolen kao al kako,a veš kaj kupuješ?Nemogoče.

Lahko če kupiš prek spleta, bigbang sem pa predlagal zato, ker so oni tisti, ki zadržujejo tv.

Ok, jim pa reci če imajo kakega nadomestnega.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
na bruhanje mi grete s takimi, da nekomu namerno poslovno škodo delate, pol pa se tržni še postavi za take ljudi
bonk.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Ja lej, oni mu drkajo televizor že celo večnost, kaj naj pa naredi? A oni pa njemu ne delajo škode? Za brezveze mu lafa kaka naročnina na kabelsko.. nima tvja..
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Tako kot je očitno prekladanje papirjev med prodajalcem, servisom in zavarovalnico celih 45 dni očitno v skladu z zakonom, je tudi vračilo TVja znotraj roka 15 dni v skladu z zakonom. Zakaj bi takratko povlekel samo kupec? Niti na misel nobenemu to ne bi prišlo, če bi njegovo reklamacijo uredili kot se spodobi.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
na zadnja dva,

kdaj bo postalo vam dripcem jasno, da garancijo ti nudi proizvajalec, zagotavlja jo uvoznik, če bb pošlje tv na servis, ta ugotovi vsoto škode, in je zavarovalnica ni pripravljena krit ker presega vrednost tvja ... kaj pri kurcu je v tej situaciji kriv trgovec ?!?!?!
a ste vsi zblazneli totalno ?

dodatna garancija ima pač svoje pogoje, ki so zapisani ... ampak jih kdo prebere? ne to pa ne, ker ste najjaæi, pa pol grozite s tržnimi ... ko mali cigoti z bratranci
evil.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Lej to je problem zavarovalnice, če dela s produktom zgubo, tu ne gre za to ali mu bojo priznali ali ne, ampak da nategujejo in zavlačujejo. Če mu po pogodbi ne bi pripadalo nič, bi to že zdavnaj zvedel. Ja zavlačuje zavarovalnica, TV in zavarovalniški produkt mu je pa prodal trgovec in če ga zavarovalnica nateguje, trgovec pa ne naredi nič, je zame ravno toliko kriv. Sploh če še vedno trži isto zadevo, pa ve da so težave pri uveljavljanju.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
ja bognedaj prevzet odgovornost za sebe in svoja dejanja, pa saj ni čudno da je v državi stanje tako kot je, vse je treba skoz za rokico držat ... res smo pravi hlapčevski narod
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Čisto prav si napisal, trgovec naj ima odgovornost za produkt, ki ga trži, ne da ga samo na veliko reklamira kot tržno prednost, proda, potem pa reče, to ni moja zadeva?
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
na zadnja dva,

kdaj bo postalo vam dripcem jasno, da garancijo ti nudi proizvajalec, zagotavlja jo uvoznik, če bb pošlje tv na servis, ta ugotovi vsoto škode, in je zavarovalnica ni pripravljena krit ker presega vrednost tvja ... kaj pri kurcu je v tej situaciji kriv trgovec ?!?!?!
a ste vsi zblazneli totalno ?

dodatna garancija ima pač svoje pogoje, ki so zapisani ... ampak jih kdo prebere? ne to pa ne, ker ste najjaæi, pa pol grozite s tržnimi ... ko mali cigoti z bratranci
evil.gif

Če presega vrednost nove naprave, naj zavarovalnica torej hitro reče, dajte mu nov TV, ker nas tako pride ceneje.

Ne pa, tole je dražje kot nov veste, hmnja, hmm, jaaa. Bomo še vzeli kak mesec za premislek, morda se medtem kaj spremeni. Ali pa dva, veste december je.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
na zadnja dva,

kdaj bo postalo vam dripcem jasno, da garancijo ti nudi proizvajalec, zagotavlja jo uvoznik, če bb pošlje tv na servis, ta ugotovi vsoto škode, in je zavarovalnica ni pripravljena krit ker presega vrednost tvja ... kaj pri kurcu je v tej situaciji kriv trgovec ?!?!?!
a ste vsi zblazneli totalno ?

dodatna garancija ima pač svoje pogoje, ki so zapisani ... ampak jih kdo prebere? ne to pa ne, ker ste najjaæi, pa pol grozite s tržnimi ... ko mali cigoti z bratranci
evil.gif

Če presega vrednost nove naprave, naj zavarovalnica torej hitro reče, dajte mu nov TV, ker nas tako pride ceneje.

Ne pa, tole je dražje kot nov veste, hmnja, hmm, jaaa. Bomo še vzeli kak mesec za premislek, morda se medtem kaj spremeni. Ali pa dva, veste december je.

se strinjam, ampak stranka ima vse podatke, zakaj ne pokliče sama pa tam laja na zavarovalničare? zato ker je lažje it v bb pa se tam dret na prvega ko ti pride pod roke, pa naj pol on kliče na zavarovalnico v tvojem imenu, konec koncev ... ti itak nisi prebral pogojev, tak da ni tvoja briga ne
grin1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
na balkanu smo zato ker mamo 3954959 kontradiktornih zakonov, in en od teh je da trgovec naj ne bi v tretjem imenu poizvedoval za takimi stvarmi ampak stranki samo posreduje na katerem servisu je
redface-1.gif


ne prideš do konca tu, stranke itak pričakujejo da greš mimo vseh zakonov samo, da bo po njihovo
wink-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Nekateri prodajalci sploh ne dajo podatka katera zavarovalnica je zadaj, če bo on klical tja, bodo garant rekli, naj se obrne na bigbang ne pa na njih.

Če je pa zadaj kaka pravna godlja, je pa BB dovolj neumen, da ponuja tovrstna zavarovanja oziroma naj vsakemu kupcu da še kak pildek, kjer potrjuje, da lahko v njegovem imenu poizvedujejo/težijo/priganjajo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
ti praviš kak bi naj blo, jaz pa iz prve roke kak je ... divja liga vglavnem
grin1.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
torej kdo je podel v tej zgodbi

kupec, ki je prinesel pokvarjen TV v bigbang
bigbang, ki je poslal TV na servis
servis, ki je ocenil vrednost popravila
zavarovalnica, ki se ne strinja s stroški popravila in komplicira
bigbang, ki trži storitev popolne zaščite, pri kateri se mora kupec iz prve alineje jeb* s servisom in zavarovalnico, da jo lahko uveljavi

če pa je podležev že v prvi aliniji toliko, da se zavarovalnici to ne splača, potem pa naj nehajo zraven nategovati še poštene kupce
 

bozo

Zelenc'
20. nov 2013
22
0
1
Ma nočejo sploh povedat katera zavarovalnica ma to načez,nič.Nisem sam kriv ,da so se pajavle črte na ekranu.Tv smo več kot 200 ur dali na 50% moč,ker vem ,da pšlazmo moraš postopoma ulaufat ,da deluje.Še fotr to itak nima cel dan prižgano tv ,tako ,da tv je bila očuvana kot nova.Da je bla v moji sobi na comp vklučena bi crkniula očitno za 1 leto že.

"Lej to je problem zavarovalnice, če dela s produktom zgubo, tu ne gre za to ali mu bojo priznali ali ne, ampak da nategujejo in zavlačujejo. Če mu po pogodbi ne bi pripadalo nič, bi to že zdavnaj zvedel. Ja zavlačuje zavarovalnica, TV in zavarovalniški produkt mu je pa prodal trgovec in če ga zavarovalnica nateguje, trgovec pa ne naredi nič, je zame ravno toliko kriv. Sploh če še vedno trži isto zadevo, pa ve da so težave pri uveljavljanju. "

-TOČNO to,točno tako.Kaj sem jaz zdej tle kriv.Big bang se mora zame zdaj zborit in njihovo zavarovalnico.

Danes jih je zavarovalnica kontaktirala za tv in da jim nekaj ni blo jasno,kaj niso hoteli v big bangu povedat.So pa garantirali ,da bo ta teden odg. od zavarovalnice in ja je bil ,ampak jim spet ni štimalo nekaj in to je to za ta mesec oz. to leto .Mi smo 34 dni brez tv-ja in še se neve al se bo popravlau al nebo sploh ,ker je vsota popravila večja kot je nov tv.Kaj sm jaz tle kriv ,še manj moj stari,ki sem mu trdil ,da je to mala napakica in ,da bo urihtan tv v kratkem in še v big bangu so rekli približno 14 dni in mate tv že doma oz. naknadno povedali ,da iz prakse naknadno rekli ,da traje en mesec ,sedaj je pa že 34 dan itd...in to leto nebo sploh meli tv ja doma,za praznike brez tv--ja????Nevm kaj Tomiju ni jasno?Ko piše,da si ne preberemo letaka,ana mojem letaku piše nov tv ,če presega popravilo vrednost televizorja.

A ni enako ,če sedaj zavarovalnica ,da odgovor naj ga zrihtajo ali pa da naj dajo novega kar jim je ceneje ali jim bo lažje dat odgovor po novem letu?POglejte na njihovo spletno stran kolk dobička ima big bang na leto?hUHU ŠE PA ŠE IN POL EN TV JE PROBLEM?

bIG BANG mora pomagat in servis ma zavezane roke je povedal ,da je že kup tv jev zrihtal in oddal domov ,moj pa stoji v kotu v škatli.Mi pa brez njega ,ZNORU bom in se bomo obrnili na tržno inšpekcijo,ker druge zgloeda nebo.
 

bozo

Zelenc'
20. nov 2013
22
0
1
Ni mi v interesu dobit nov tv,sam naj mi zrihtajo tv ,če mam se zgodi zavarovanje in naj mi vrnejo tv najkasneje v roku 45 dni ,to hočem.
22.decembra bo 45 dni kdo takrat še dela ,vozi itd,pa še nedelja je ali ga bom takrat dobil nazaj tv,jaja malo jutri.
Pa še pred prazniki in za praznike kdo pa takrat še dela ,saj so vsi na dopustu,potem bojo šli pa na to foru sedaj so vsi na dopustu.


....