A to o odgovornosti pacientov?
Ja, da se paciente sankcionira za neacionalno rabo zdravstvenega denarja.
Avtomatsko blokada na nivoju ZZZSja ali NIJZja za izdajo napotnice, če prejšnja ni bila porabljena.
Avrtomatsko zaračunavanje recepta na nivoju ZZZSja, če je bil izdan dodaten recept, čeprav je veljaven še recimo letni recept.
Avtomatska zakasnitev recepta za kronične terapije za 7 dni, da se pacienti naučijo pravočasno javljat, kdaj jim zmanjka zdravil.
Ja, bodo pač trpeli malo, se bodo že naučili. Tako kot bi večina rada zdravnike samo s palico, dajmo tudi paciente.
A o 50% višjih plačah? To potem vse reši ali kaj?
Pa kdo pravi, da to reši zadeve? Kvečjemu pomeni začetek 10letnega postopka pridobivanja novih DZ-jev.
Ti jaz povem, kaj bi pomagalo? Vsakemu DZ dati dodatni dve sestri, ki bi samo tipkali diagnozo in izvedli vso dokumentacijo, vmes pa bi zdravnik z drugo sestro naslednjega pacienta prevzel.
Ti povem praktično, da to ne gre? Ker nimaš kam dat ti dve dodatni osebi.
Večina ordinacj po ZDjih je narejena za zdravnika in eno sestro. Že z referenčnimi sestrami so težave, kam jih dat. In dostikrat delajo v neki pisarni na drugi strani ZDja. Še 2 sestri zbasat v prostor za eno sestro pač ne gre.
In druga težava: ZZZS bo rekel: zdaj ko imate dodatno pomoč, lahko delate še to in to in to in ... Ja, vse stvari, ki jih lahko naredi sestra, na koncu pa mora požegnat zdravnik.
Si polsušal vleraj Tarčo? Ideja v ZDju izobrazit sestre, da vodijo neke skupine krooničnih, al nekaj takega. Razen če pride do odstopanja, potem pa spet zdravnika zraven vpletat. Ni ga lepšega, ko padeš noter v neko zadevo, kjer ne veš, kaj se je prej leta dogajalo. Saj se pregelda papirje za nazaj, gre nekaj 10 minut, ampak dodten stres je pa neprecenljiv.
In pacientom nabiti 100 eur kazni, če ne bi prišli na termin oz. pravočasno odpovedali.
Pacienti nočejo 3EUR plačat za potrdilo o .... (čemerkoli že). Kaj šele 100€.
Lahko se gremo, če izterjavo prevzame ZZZS. Al pa kdo drug. Ker zaenkrat se morajo s tem zdravniki ukvarjat. Zato raje sploh ne izdajajo računov. Ker sicer iz računovodstva vsak mesec težijo, zakaj je toliko neplačanih računov.
Enako na urgenci. Zdrabik samo enkrat napiše račun za nenujno storitev. In nikoli več. Ker se pacient itak pritoži, ZZZS hoče poročilo od zadravnika in nadrehenega, obvesti se direktor, potrebnih je vsaj 5 mailov, da se razčisti, na koncu pa itak direktor stornira račun.