meni ni problem priznati, če česa ne vem. problemi ponavadi nastanejo pri ljudeh, ki govorijo bedarije, potem pa še direkt osebno vzamejo, ko jim to povešLepo, da si priznal, da ne veš. Mali koraki.
meni ni problem priznati, če česa ne vem. problemi ponavadi nastanejo pri ljudeh, ki govorijo bedarije, potem pa še direkt osebno vzamejo, ko jim to povešLepo, da si priznal, da ne veš. Mali koraki.
Bemti to polno luno ... se zapnete, pa to v vseh temah, za najmanjši drek.
Aja - čeprav nima prestav, je brezstopenjski menjalnik še vedno menjalnik. Kaj pa naj bi bil drugo, če pa “menja” razmerje obratov in s tem moči.
Kvadratična, ne eksponentna. Vem, dlakocepim.Iz praktičnega vidika je poraba goriva eksponentna funkcija hitrosti.
Skratka omejitev hitrosti iz 130 na 110, se konkretno pozna na povprečni porabi vozil na tej cesti.
Seveda so razlike od avta do avta. Ampak odkar ni več Katrc in Jugecev, imajo avti na cestah 6 - do 8 prestav ali pa celo brezprestavne menjalnike in bo poraba pri nižji hitrosti vedno nižja pri nižji hitorsti.
Berlingo 2011, dizl, 1,6 112 KM (bilo ob nakupu), 5 prestav.Kater motor, koliko konjev, koliko prestav. Se mi zdi neverjetno.
Tej zgodbi bi verjel če bi hitrost bila 40/70, ne pa 110/140
Berlingo 2011, dizl, 1,6 112 KM (bilo ob nakupu), 5 prestav.
110 - 115 je trenutna poraba enaka oz. višja kot pri 130 - 140. Sem veliko na AC, pa sem to kar nekajkrat opazil. Ravno zato se npr. skozi pomurje vozim med 130 in 140.... Avto lepše gre, obrati so tik nad 3000 ipd.
Še posebej je to opazno, ko imam avto poln blaga.
Po AC cca 80 - 90% časa vozim s tempomatom....To pa ne more držat. Sploh za kvadrat od Berlinga. Ker po tvoji logiki bi spravili kamione na višje brzine in rešimo ogromno težav.
Da ne gledaš porabe pri pospeševanju do 140?
Policisti niso nic odnesli. Kvecjemu so zasegli celo vozilo, nato pa bo tozilec v okviru sodne preiskave lahko predlagal sodiscu da naroci izvedensko mnenje kok hitro je avto peljal. Ob tem lahko sodisce odredi da se iz avta poberejo racunalniki in se preko proizvajalca ugotavlja podatke. Sodisce izvedbo tega obicajno prepusti policiji. Policija ima ljudi ki vedo kaj je treba ven pobrat in obicajno to pove tudi proizvajalec sam, ce ga policija prosi za pomoc.
Osumljeni lahko zavrne odvzem krvi. V tem primeru lahko preiskovalni sodnik tudi ustno odredi prisilni odvzem krvi. Vendar to ni avtomatizem in se velikokrat ne odlocijo za to.
To vozilo je 100% connected car; tako, da praktično tovarna ima že večino podatkov. V nasprotnem primeru sta jim dovolj dva ECUja najbrž, motorni ter airbag.
Se sprašujem, zakaj tule zganjajo tako kolobocijo, ko je z neba vidno da gre za neprilagojeno hitrost, medtem, ko praktično za 95% vseh ostalih nesreč že kar v prvi novici gladko zaključijo: "Neprilagojena hitrost", četudi gre za kamijonček ki zradira štiri romune na počasnem pasu v vrhniški klanec.
v glavnem MB tovarna ve, kaj se dogaja z vozilom, parametri v ECU, napake, GPS lokacija. PRED karambolom, tudi za sosedovega mesarja, ki ima novo mecoKakšen connected car.... Če ima Apple Car pay še ne pomeni, da tovarna dobi vse podatke. Če se je sprožil eCall je tovarna dobila podatke: številka šasije, lokacija vozila, sproženi airbagi in varnostni pasovi. In nič drugega. Ostalo lahko dobi iz računalnikov. In to tovarna in ne lokalna policija, kot je nekdo napisal.
Sploh pa nima smisla, da tožilstvo te podatke zahteva, ker so irelevantni. Razen, da bodo drago stali in bo trajalo leta. Model je prehitro vozil in pika. Ali je vozil 180 km/h ali pa 280 km/h je relativno ne pomembno, oboje je prehitro. Drugače pa lahko poda dokaj natančno oceno najbolj zmotljivi sodni izvedenec in ne bo zgrešil za 20 km/h. Razen, če je podkupljen.
Potem lahko vse ukradene dobi nazaj, mogoče jih celo na daljavo lahko ustavi?v glavnem MB tovarna ve, kaj se dogaja z vozilom, parametri v ECU, napake, GPS lokacija. PRED karambolom, tudi za sosedovega mesarja, ki ima novo meco
se pa strinjam z drugim odstavkom, kar se smisla tiče