bedaki na cesti

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Bemti to polno luno ... se zapnete, pa to v vseh temah, za najmanjši drek. :rolleyes:

Aja - čeprav nima prestav, je brezstopenjski menjalnik še vedno menjalnik. Kaj pa naj bi bil drugo, če pa “menja” razmerje obratov in s tem moči.

prestave ima, ima R, D, torej ni brezprestavni.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Iz praktičnega vidika je poraba goriva eksponentna funkcija hitrosti.
Skratka omejitev hitrosti iz 130 na 110, se konkretno pozna na povprečni porabi vozil na tej cesti.

Seveda so razlike od avta do avta. Ampak odkar ni več Katrc in Jugecev, imajo avti na cestah 6 - do 8 prestav ali pa celo brezprestavne menjalnike in bo poraba pri nižji hitrosti vedno nižja pri nižji hitorsti.
Kvadratična, ne eksponentna. Vem, dlakocepim.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Kater motor, koliko konjev, koliko prestav. Se mi zdi neverjetno.
Tej zgodbi bi verjel če bi hitrost bila 40/70, ne pa 110/140
Berlingo 2011, dizl, 1,6 112 KM (bilo ob nakupu), 5 prestav.
110 - 115 je trenutna poraba enaka oz. višja kot pri 130 - 140. Sem veliko na AC, pa sem to kar nekajkrat opazil. Ravno zato se npr. skozi pomurje vozim med 130 in 140.... Avto lepše gre, obrati so tik nad 3000 ipd.
Še posebej je to opazno, ko imam avto poln blaga.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
sodeč po tem grafu bi moral imeti pri 1500 obratih kakih 10Nm večji navor, kot pri 3000 obratih.

jaz sem na mojem 1.6 bencinarju opazil, da pri 120 začne poraba hitreje naraščati
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Berlingo 2011, dizl, 1,6 112 KM (bilo ob nakupu), 5 prestav.
110 - 115 je trenutna poraba enaka oz. višja kot pri 130 - 140. Sem veliko na AC, pa sem to kar nekajkrat opazil. Ravno zato se npr. skozi pomurje vozim med 130 in 140.... Avto lepše gre, obrati so tik nad 3000 ipd.
Še posebej je to opazno, ko imam avto poln blaga.

To pa ne more držat. Sploh za kvadrat od Berlinga. Ker po tvoji logiki bi spravili kamione na višje brzine in rešimo ogromno težav.

Da ne gledaš porabe pri pospeševanju do 140? :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
To pa ne more držat. Sploh za kvadrat od Berlinga. Ker po tvoji logiki bi spravili kamione na višje brzine in rešimo ogromno težav.

Da ne gledaš porabe pri pospeševanju do 140? :)
Po AC cca 80 - 90% časa vozim s tempomatom....
Najlepše to opazim po prekmurju, namreč ko vozim precej nad omejitvijo, je poraba enaka oz. nižja kot pa če vozim po omejitvi. Še posebej, ko je avto precej obtežen.

Saj ni važno... Namesto da bi se v 2019 hitrosti nekoliko povišale, jih raje nižajo. Namesto, da bi širili AC, raje razmišljajo o postopnem nižanju hitrosti pred LJ... Vse za čist zrak ob 20+km kolonah.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Policisti niso nic odnesli. Kvecjemu so zasegli celo vozilo, nato pa bo tozilec v okviru sodne preiskave lahko predlagal sodiscu da naroci izvedensko mnenje kok hitro je avto peljal. Ob tem lahko sodisce odredi da se iz avta poberejo racunalniki in se preko proizvajalca ugotavlja podatke. Sodisce izvedbo tega obicajno prepusti policiji. Policija ima ljudi ki vedo kaj je treba ven pobrat in obicajno to pove tudi proizvajalec sam, ce ga policija prosi za pomoc.

Osumljeni lahko zavrne odvzem krvi. V tem primeru lahko preiskovalni sodnik tudi ustno odredi prisilni odvzem krvi. Vendar to ni avtomatizem in se velikokrat ne odlocijo za to.

To vozilo je 100% connected car; tako, da praktično tovarna ima že večino podatkov. V nasprotnem primeru sta jim dovolj dva ECUja najbrž, motorni ter airbag.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
To vozilo je 100% connected car; tako, da praktično tovarna ima že večino podatkov. V nasprotnem primeru sta jim dovolj dva ECUja najbrž, motorni ter airbag.

Kakšen connected car.... :valjamse: Če ima Apple Car pay še ne pomeni, da tovarna dobi vse podatke. Če se je sprožil eCall je tovarna dobila podatke: številka šasije, lokacija vozila, sproženi airbagi in varnostni pasovi. In nič drugega. Ostalo lahko dobi iz računalnikov. In to tovarna in ne lokalna policija, kot je nekdo napisal.

Sploh pa nima smisla, da tožilstvo te podatke zahteva, ker so irelevantni. Razen, da bodo drago stali in bo trajalo leta. Model je prehitro vozil in pika. Ali je vozil 180 km/h ali pa 280 km/h je relativno ne pomembno, oboje je prehitro. Drugače pa lahko poda dokaj natančno oceno najbolj zmotljivi sodni izvedenec in ne bo zgrešil za 20 km/h. Razen, če je podkupljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik in jello

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Se sprašujem, zakaj tule zganjajo tako kolobocijo, ko je z neba vidno da gre za neprilagojeno hitrost, medtem, ko praktično za 95% vseh ostalih nesreč že kar v prvi novici gladko zaključijo: "Neprilagojena hitrost", četudi gre za kamijonček ki zradira štiri romune na počasnem pasu v vrhniški klanec.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Se sprašujem, zakaj tule zganjajo tako kolobocijo, ko je z neba vidno da gre za neprilagojeno hitrost, medtem, ko praktično za 95% vseh ostalih nesreč že kar v prvi novici gladko zaključijo: "Neprilagojena hitrost", četudi gre za kamijonček ki zradira štiri romune na počasnem pasu v vrhniški klanec.

A veš kaj je mogoče (zgolj ugibam), invalidi imajo prirejena vozila in imajo ročke za gas in bremzo. Ta zadeva je v Sloveniji popolnoma neurejena. Vse se dela po domače. Npr. ti si to doma sam vgradiš in "nikome ništa". In tega je ogromno. Proizvajalcev je veliko, cene so relativno visoke, kontrole nad kakovostjo ni, a-testov ni.

Nedvomno je bila neprilagojena hitrost. Mi je pa čudno, ko pravijo, da ni bilo sledu zaviranja. Sam se sprašujem, glede na to, da je bil voznik invalid; ali je imel to napravo, ali je pač vozil samo z eno nogo - npr., če je imel samo levo novo, ali je uporabljal levo nogo (ne poznam voznika in ne vem, ali je imel desno ali levo nogo), ali pa je imel napravo, kjer pospešuje in zavira z roko. Če je imel to, je morda razlog, da ni zaviral v tej napravi.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
V praksi niti približno ni tako, ker avto malo po domače predelan ne gre čez tehničnega. Tudi "naprava" o kateri govoriš ni nekaj kar bi kar malo pretikal med vozili.

Ne, ta mercedes ni bil nič prilagojen za invalide.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in Apollo8

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Kakšen connected car.... :valjamse: Če ima Apple Car pay še ne pomeni, da tovarna dobi vse podatke. Če se je sprožil eCall je tovarna dobila podatke: številka šasije, lokacija vozila, sproženi airbagi in varnostni pasovi. In nič drugega. Ostalo lahko dobi iz računalnikov. In to tovarna in ne lokalna policija, kot je nekdo napisal.

Sploh pa nima smisla, da tožilstvo te podatke zahteva, ker so irelevantni. Razen, da bodo drago stali in bo trajalo leta. Model je prehitro vozil in pika. Ali je vozil 180 km/h ali pa 280 km/h je relativno ne pomembno, oboje je prehitro. Drugače pa lahko poda dokaj natančno oceno najbolj zmotljivi sodni izvedenec in ne bo zgrešil za 20 km/h. Razen, če je podkupljen.
v glavnem MB tovarna ve, kaj se dogaja z vozilom, parametri v ECU, napake, GPS lokacija. PRED karambolom, tudi za sosedovega mesarja, ki ima novo meco;)
se pa strinjam z drugim odstavkom, kar se smisla tiče
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Apollo8

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
lahko, če sistemi še delujejo in niso vse onemogočili že ob sami kraji
pri nekaterih drazjih vozilih lahko tudi uporabnik sam nastavi t.i. geofencing
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
...ksz...

Mi lahko kdo morda pove čemu tak manever bmwja X5 pri 10. sekundi posnetka? Pas za zavit levo na parking je bil prazen in je imel cel kup prostora ampak res mi ni jasno čemu to vijuganje na bok varovane kolone in zatem takoj nazaj v kolono. Sem jim bil po kakšnem protokolu preblizu s svojim avtom?