Considering ...
Ne bo izglasovano.
Policisti / kriminalisti so to odnesli, kaj vse so odnesli, ne vem. Danes mi je nekdo vpleten v preiskavo pravil, da na podlagi teh podatkov iz ECU-ja že izdelujejo animacijo, da bodo prikazali kako se je premikal volan tik pred pokom. Očitno so že vedeli kaj iskat. Kakšen problem pa je odklopit in odstranit ECU iz računalnika? Sodišče pa je v trenutku odredilo marsikaj. Čaka se le še vse informacije nemških policistov, kaj vse je tam povzročil (in tega ni malo).
Zraven 3.0 promila je jemal še tablete, ob katerih je prepovedana vožnja. A to ne bo vplivalo na nič, saj če jemlješ takšne tablete in voziš, pri nas ni določene kazni za to.
Trenutno je še zadržan v bolnišnici, nato pa gre naravnost v pripor.
ampak, tukaj bodo še vedno eni mojstri fizike trdili, da je ob trku vozil 125kmh....
Kalifornija je tudi prva, ki odstranjuje dodatne pasove.
Recimo Los Angeles, kot meka avtomobilskega prometa, že izgublja prve vozne pasove in gradijo namesto njih kolesarske steze in razširjene pločnike.
Steze/pasove omejene za javni prevoz, so pa uvedli že 20 let nazaj. S tem, da so jih skozi čas sproščali še za taxi, nekoč hibride, danes pa samo še električarje, v bodočnosti pa električarje, kjer bodo v vozilu vsaj trije ljudje (car pooling).
Skratka splošni trend je anti-avtomobilistični.
Za dirkanje 200 km/h so pa namenjene dirkalne steze in ne ceste.
ne vem. ko sem se nazadnje peljal tam mimo, je padal dež in smo vsi peljali 100
Nižanje hitrosti in ekologija ne gresta ravno z roko v roki, vsaj po mojih izkušnjah iz podatkov potovalnega računalnika...Sploh sedaj ko so v trendu ideje po znižanju hitrosti zaradi ekologije in izboljšanja kakovosti zraka.
Iz praktičnega vidika je poraba goriva eksponentna funkcija hitrosti.
Skratka omejitev hitrosti iz 130 na 110, se konkretno pozna na povprečni porabi vozil na tej cesti.
Seveda so razlike od avta do avta. Ampak odkar ni več Katrc in Jugecev, imajo avti na cestah 6 - do 8 prestav ali pa celo brezprestavne menjalnike in bo poraba pri nižji hitrosti vedno nižja pri nižji hitorsti.
razn, če je mislu, da se komu prlep na rit pa slimstreama pr višji hitrosti, s tem manj porab kokr če sam vleče pr nižji hitrostiSistematik ne nakladaj. Pri 110 imaš nižjo porabo kot vsak drug avto. Fizika je zadaj. Višja hitrost več energije za premagat zračni upor
brezprestavni menjalnik???
Sem mislil da je kamena doba že mimo.
Kater motor, koliko konjev, koliko prestav. Se mi zdi neverjetno.Nižanje hitrosti in ekologija ne gresta ravno z roko v roki, vsaj po mojih izkušnjah iz podatkov potovalnega računalnika...
Trenutna poraba na AC v 5. prestavi je pri 110 enaka ali višja kot pa pri 130 - 140. Kakšni so pa izpusti pri nizkih obratih motorja, pa tudi ne vem, verjetno niso nič čistejši kot pa pri nekoliko višjih...
Nisem strokovnjak, ampak moj avto lepše laufa pri 130 - 140 kot pa pri 110. Kako je pa iz vidika ekologije, pa naj pove kak strokovnjak.
Imam pa dizla...