Hotel sem samo opozoriti, da v Sloveniji verjetno ni nekih resnih pravnih možnosti, da bi neposredno od povzročitelja nesreče svojci izterjali odškodnino.
Človek je umrl, ker je bil šofer nepopravljiv divjak. Sožalje svojcem. Njim bo to grenilo življenje še desetletja.
Glede na to, da ni bil otrok, bi se moral znati sam odločiti, če bo šel na testno vožnjo ali ne. Ne more država misliti namesto državljana. Žal je tako in prav je, da je tako. K sreči so v tem primeru nastradali samo tisti, ki so se zavestno odločili za to tveganje. Pogosto je tudi drugače.
Prepričan sem, da je vozil krepko nad 200, ampak na forumu se vsake toliko razvname debata, da kakih 180 -200 pa še je povsem varno voziti. Ja, dokler te kamion z 90 km/h ne spregleda in zavije 100 metrov pred tabo na prehitevalni pas. Potem pa tik pred koncem ugotoviš, da se hudič "noče" ustaviti, ker je fizika pač fizika.
Dejansko se da praktično povsod na naši AC vozit 200. Je pa tako, da ni dobro prehitevat s prevelikim presežkom, ker je 50% folka na telefonih, ostalih 50% pa sanja.
Po drugi strani pa recimo če greš s 140 šleperju v rit je še vedno bistveno boljše kot če se pri 50 zaletiš s šleperjem čelno, če te le ne obrne.