bedaki na cesti

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Hotel sem samo opozoriti, da v Sloveniji verjetno ni nekih resnih pravnih možnosti, da bi neposredno od povzročitelja nesreče svojci izterjali odškodnino.
Človek je umrl, ker je bil šofer nepopravljiv divjak. Sožalje svojcem. Njim bo to grenilo življenje še desetletja.
Glede na to, da ni bil otrok, bi se moral znati sam odločiti, če bo šel na testno vožnjo ali ne. Ne more država misliti namesto državljana. Žal je tako in prav je, da je tako. K sreči so v tem primeru nastradali samo tisti, ki so se zavestno odločili za to tveganje. Pogosto je tudi drugače.
Prepričan sem, da je vozil krepko nad 200, ampak na forumu se vsake toliko razvname debata, da kakih 180 -200 pa še je povsem varno voziti. Ja, dokler te kamion z 90 km/h ne spregleda in zavije 100 metrov pred tabo na prehitevalni pas. Potem pa tik pred koncem ugotoviš, da se hudič "noče" ustaviti, ker je fizika pač fizika.

Dejansko se da praktično povsod na naši AC vozit 200. Je pa tako, da ni dobro prehitevat s prevelikim presežkom, ker je 50% folka na telefonih, ostalih 50% pa sanja.

Po drugi strani pa recimo če greš s 140 šleperju v rit je še vedno bistveno boljše kot če se pri 50 zaletiš s šleperjem čelno, če te le ne obrne.
 

blazhh

Pripravnik
15. jan 2012
80
0
6
Hotel sem samo opozoriti, da v Sloveniji verjetno ni nekih resnih pravnih možnosti, da bi neposredno od povzročitelja nesreče svojci izterjali odškodnino.
Človek je umrl, ker je bil šofer nepopravljiv divjak. Sožalje svojcem. Njim bo to grenilo življenje še desetletja.
Glede na to, da ni bil otrok, bi se moral znati sam odločiti, če bo šel na testno vožnjo ali ne. Ne more država misliti namesto državljana. Žal je tako in prav je, da je tako. K sreči so v tem primeru nastradali samo tisti, ki so se zavestno odločili za to tveganje. Pogosto je tudi drugače.
Prepričan sem, da je vozil krepko nad 200, ampak na forumu se vsake toliko razvname debata, da kakih 180 -200 pa še je povsem varno voziti. Ja, dokler te kamion z 90 km/h ne spregleda in zavije 100 metrov pred tabo na prehitevalni pas. Potem pa tik pred koncem ugotoviš, da se hudič "noče" ustaviti, ker je fizika pač fizika.

Kako testno vožnjo? To je bil delavec, pri njem zaposlen. In ni bila nobena testna vožnja, zgodilo se je v službenem času... Tudi to da je avto imel par dni in vsakega malo vozil, je laž. (To je pisalo nekje v temi, ne v citiranem komentarju).

Skratka, preden je prišel iz avta, je policija vzela iz avta "black box". Tako da je avto očitno to imel. In v krvi je imel 3.0 promila. Verjetno je to vse, kar se je moralo vedeti...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Če drži tole z alkoholom potem tudi z odškodnino iz naslova kaska ne bo nič.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Kako testno vožnjo? To je bil delavec, pri njem zaposlen. In ni bila nobena testna vožnja, zgodilo se je v službenem času... Tudi to da je avto imel par dni in vsakega malo vozil, je laž. (To je pisalo nekje v temi, ne v citiranem komentarju).

Skratka, preden je prišel iz avta, je policija vzela iz avta "black box". Tako da je avto očitno to imel. In v krvi je imel 3.0 promila. Verjetno je to vse, kar se je moralo vedeti...

Policija je vzela “black box” :valjamse::valjamse::valjamse::valjamse:

Avto nima “black box”, da ga lahko kar policija vzame na licu mesta. Niti avto nima “black box”, kot imaj to letala. Iz racunalnikov avta se da marsikaj ugotoviti, ni pa to tako, da kar vzames en racunalnik iz avta in dobis vse podatke. Bi rad spoznal policaja, ki ve katere racunalnike vse vzeti iz takega avta in kaj s tem poceti. Pokeg taga policija teh pristojnosti nima brez odredbe sodisca.
 

blazhh

Pripravnik
15. jan 2012
80
0
6
Policisti / kriminalisti so to odnesli, kaj vse so odnesli, ne vem. Danes mi je nekdo vpleten v preiskavo pravil, da na podlagi teh podatkov iz ECU-ja že izdelujejo animacijo, da bodo prikazali kako se je premikal volan tik pred pokom. Očitno so že vedeli kaj iskat. Kakšen problem pa je odklopit in odstranit ECU iz računalnika? Sodišče pa je v trenutku odredilo marsikaj. Čaka se le še vse informacije nemških policistov, kaj vse je tam povzročil (in tega ni malo).

Zraven 3.0 promila je jemal še tablete, ob katerih je prepovedana vožnja. A to ne bo vplivalo na nič, saj če jemlješ takšne tablete in voziš, pri nas ni določene kazni za to.

Trenutno je še zadržan v bolnišnici, nato pa gre naravnost v pripor.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Se pravi za delavce letos ne bo božičnice ker bo moral avto poplačat ker ga zavarovalnica ne bo.
 

blazhh

Pripravnik
15. jan 2012
80
0
6
Pil je v eno. Pred to nesrečo je pil celo nedeljo, potem spal par ur, ob 6. zjutraj dalje..

Pametno bi bilo tudi preverit, kdo vse je točil pijani stranki. Tudi to je kaznivo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Če drži tole z alkoholom potem tudi z odškodnino iz naslova kaska ne bo nič.

Mislim, da je kasko in poplačilo škode na avtu v tem primeru popolnoma nerelevantno.

Če pa se že gremo kdo bo kaj plačal - v prvem koraku zavarovalnica iz osnovnega zavarovanja škodo na tovornem vozilu in škodo na cesti, ter stroške intervencije. Vse to bo seveda poskušala regresirati pri vozniku.
Nato sledi “odškodnina” za poškodbe sovoznika - koliko in kaj je pa odvisno koliko bodo dediči sposobni na zavarovalnico pritisniti - običajno je bolj borno, kar pa bo bo seveda zavarovalnica regresirala pri povzročitelju.
Kasko - pade zaradi alkohola (vkolikor je res napihal).

Potem pa sledijo civilne tožbe povzročitelju. In vkolikor je res sovoznik bil “na službeni vožnji” bo 99,9%, bodo dediči ozr. oškodovanci lahko kar nekaj iztožili. A po mojem bo raje videli, da bo pokojni bil z njimi namesto pod cipresami.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Pil je v eno. Pred to nesrečo je pil celo nedeljo, potem spal par ur, ob 6. zjutraj dalje..

Pametno bi bilo tudi preverit, kdo vse je točil pijani stranki. Tudi to je kaznivo.

69974769_10220415137947376_2120392527600156672_n.png
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Mislim, da je kasko in poplačilo škode na avtu v tem primeru popolnoma nerelevantno.

Če pa se že gremo kdo bo kaj plačal - v prvem koraku zavarovalnica iz osnovnega zavarovanja škodo na tovornem vozilu in škodo na cesti, ter stroške intervencije. Vse to bo seveda poskušala regresirati pri vozniku.
Nato sledi “odškodnina” za poškodbe sovoznika - koliko in kaj je pa odvisno koliko bodo dediči sposobni na zavarovalnico pritisniti - običajno je bolj borno, kar pa bo bo seveda zavarovalnica regresirala pri povzročitelju.
Kasko - pade zaradi alkohola (vkolikor je res napihal).

Potem pa sledijo civilne tožbe povzročitelju. In vkolikor je res sovoznik bil “na službeni vožnji” bo 99,9%, bodo dediči ozr. oškodovanci lahko kar nekaj iztožili. A po mojem bo raje videli, da bo pokojni bil z njimi namesto pod cipresami.

Nekdo se je X postov nazaj oglasil, da bo iz naslova odškodnine kaska kmalu kupil novo zverino in to je tisto kar v primeru take količine alkohola ne bo šlo čez. Komentiral sem samo in zgolj to in niti z besedo nisem šel proti odškodninam za druge zadeve kot je smrt sopotnika itd.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Tip ima očitno prave osebe v imeniku.
Saj vidite da mu je bolnica plačala odškodnino za izgubljeno nogo za ene dva mercedesa. (Skoraj pol mio, zahteval je nekaj mio).
Bi bilo zanimivo spremljati zgodbo čez leta.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Počasi bomo prišli do tega, da je podoben Abramovu. Je v nesrečah videl dober biznis ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Tako je - vse kar ni avto (kamion, bicikl) dol s cest!

Sicer se prepričanca ne splača prepričevati - ampak bom vseeno še enkrat poskušal: Kljub temu, da si pretežno “avtist” (vsekan na avte, da ne bo kakega nesporazum) bi moral dojeti, da si cesto moraš deliti tudi z drugimi udeleženci. Pa da bo šok še večji - ceste potrebujemo predvsem za gospodarstvo - torej kamione.

Pa da ne bo kakega nesporazuma - podpiram vsako pobudo, ki na realni osnovi zahteva spremembe za poboljšanje varnosti.
Podletna zaščita na zadnji strani tovornih vozil je žal kompromis med tehničnimi omejitvami, zahtevami o nosilnosti (posledično teži tovornih vozil) in varnostjo.

Ne, je samo neuspešen kompromis zaradi denarja. Se jo da narediti boljšo, le da bis e kamioni podražili (oz prikolice). Prav, naj se, enako velja za stroške transporta. Imam raje 1% višjo ceno mleka kot mrtve na cestah.