Je pa že bolje z mercedesom v rit tovornjaka, kot pa s tovornjakom v rit sanjacevJa vidiš ima Jado prav da bi morali tovornjaki vsaj 140 kmh leteti.
Je pa že bolje z mercedesom v rit tovornjaka, kot pa s tovornjakom v rit sanjacevJa vidiš ima Jado prav da bi morali tovornjaki vsaj 140 kmh leteti.
Od avta ni ostalo nič, ker ga je moralo razmetat u 3PM potem ko je pri tej hitrosti zapeljal s ceste ter zapel v ograjo ter zemljo, nato pa je glede na razbitine na koncu očitno še malo gorel tako da nič ni ostalo od avta z razlogom, ki pa je povsem neprimerljiv z aktualno nesrečo MBja na SLO AC.
1. objestno divjaš, se poškoduješ, zgubiš nogo, sistem te časti vse operacije in zdravljenje, imaš denar za prilagojen avto, sistem ve, da si objestno vozil v prvo, ti vse to dovoli oz. ne prepreči
2. nadaljuješ z hvalisanjem po fb (sistem bi to nekako moral vedeti) , delaš pizdarije naprej dokler ne ubiješ sodelavca zdaj.
3. spet vsa oskrba gratis vsi stroški zaradi nekega kretena, ki ga morali izločiti iz igre.
4. kaj zdaj, kok let - stave? 5,6,7,8? odvzem vozniške za celo leto? omg
5. spet izgovori, da se ne da nič. ja nič potem, ko pride iz okrevanja naj ga čaka novi AMG in repeat.
Seveda, da ni zapeljal dol z 320, drgnjenje po ograji in bočno drsenje le odvzame kar nekaj hitrosti ampak IMHO gre vseeno za povsem neprimerljivo nesrečo, saj je kar razlika med prevračanjem in gorenjem ter trkom v zadnji del tovornjaka.
140 ne, bi pa bilo mogoče dobro, da se izenači max hitrost različnih kategorij vozil (kamioni, avtobusi, osebna vozila s prikolico ...).Ja vidiš ima Jado prav da bi morali tovornjaki vsaj 140 kmh leteti.
Hotel sem samo opozoriti, da v Sloveniji verjetno ni nekih resnih pravnih možnosti, da bi neposredno od povzročitelja nesreče svojci izterjali odškodnino.
Človek je umrl, ker je bil šofer nepopravljiv divjak. Sožalje svojcem. Njim bo to grenilo življenje še desetletja.
Glede na to, da ni bil otrok, bi se moral znati sam odločiti, če bo šel na testno vožnjo ali ne. Ne more država misliti namesto državljana. Žal je tako in prav je, da je tako. K sreči so v tem primeru nastradali samo tisti, ki so se zavestno odločili za to tveganje. Pogosto je tudi drugače.
Prepričan sem, da je vozil krepko nad 200, ampak na forumu se vsake toliko razvname debata, da kakih 180 -200 pa še je povsem varno voziti. Ja, dokler te kamion z 90 km/h ne spregleda in zavije 100 metrov pred tabo na prehitevalni pas. Potem pa tik pred koncem ugotoviš, da se hudič "noče" ustaviti, ker je fizika pač fizika.
Seveda, da ni zapeljal dol z 320, drgnjenje po ograji in bočno drsenje le odvzame kar nekaj hitrosti ampak IMHO gre vseeno za povsem neprimerljivo nesrečo, saj je kar razlika med prevračanjem in gorenjem ter trkom v zadnji del tovornjaka.
Zanimivo da je posnetek ostal na kartici
Zraven ti pa dajo se album in slicice za zbirat ne?Če bi pozorno bral ta thread bi videl da v sloveniji vsak nepismen dobi pravosodni izpit
Naj mu održejo še tisto nogo, ki mi je ostala...če bi sistem deloval, bi ga takoj v prvo zaprl za nekaj let.
Bodimo si na jasnem (da ne bo pomote), idiot, ki bo z 90 km/h zapeljal pred idiota z 200 km/h, je manj nevaren, kot idiot, ki vozi z 200 km/h. Ker ima enostavno manj kinetične energije in gibalne količine.Tudi 200km/h se ni problema vozit, če je cesta prazna in jo poznaš. Konec koncev lahko ubiješ le sebe.
V kolikor je promet, moraš vedeti da se bo ziher našel idiot, ki se bo z 90km/h zapeljal na prehitevalni pas.
In tedaj je že 130km/h nevarno.