bedaki na cesti

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Zakaj se ti zdi tako nemogoče? Vozil po prehitevalnem skoraj 300 in ga je vrglo iz ovinka pod tovornjak? Ali pa vozniška napaka, pri skoraj 300 je že majhen premik volana dovolj, da zamenja pas. Možnosti je precej.


Iz slik se mi zdi kar ravna cesta...

Škoda da ni bolj podrobnih slik cestišča z kraja trka. Se bi dalo kaj več ugotovit.
Ve kdo kako daleč nazaj je bil trk ?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Evo za Alter Fizike:

Pri 320 se je malo obregnil ob zid, potem cca 100m bremzal, preden je zapeljal iz AC.



Od avta ni ostalo nič, pa tale ni srečal tovornjaka.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Evo za Alter Fizike:

Pri 320 se je malo obregnil ob zid, potem cca 100m bremzal, preden je zapeljal iz AC.



Od avta ni ostalo nič, pa tale ni srečal tovornjaka.

Od avta ni ostalo nič, ker ga je moralo razmetat u 3PM potem ko je pri tej hitrosti zapeljal s ceste ter zapel v ograjo ter zemljo, nato pa je glede na razbitine na koncu očitno še malo gorel tako da nič ni ostalo od avta z razlogom, ki pa je povsem neprimerljiv z aktualno nesrečo MBja na SLO AC.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Morda kdo ve kaj več o tem komentarju, da je to že sedma duša, ki jo ima na vesti?
 

Priponke

  • Capture+_2019-09-12-16-44-21.png
    Capture+_2019-09-12-16-44-21.png
    165,2 KB · Ogledi: 412

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Na eni od slik se vidi, da je na kamionu odtrgalo železni profil, ki ga imajo zadaj, da preprečijo to, da bi avto zlezel pod kamion. Tak da, tale je letel krepko preko 200. Pa po slikah sodeč ni uspel odmotati v levo, ko je videl, da mu ne bo zneslo; avto je namreč na desni veliko bolj uničen kot na levi.

Tisto bedo od kao zaščite odtrga že, če moker papirnat robec vanjo zabrišeš. Saj ne, da bi pri teh hitrostih kaj boljšega pomagalo, ampak čas bi bilmd a se EU resno loti nekompatibilnosti med tovornimi in osebnimi avtomobili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl in Hondi

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Tako je - vse kar ni avto (kamion, bicikl) dol s cest!

Sicer se prepričanca ne splača prepričevati - ampak bom vseeno še enkrat poskušal: Kljub temu, da si pretežno “avtist” (vsekan na avte, da ne bo kakega nesporazum) bi moral dojeti, da si cesto moraš deliti tudi z drugimi udeleženci. Pa da bo šok še večji - ceste potrebujemo predvsem za gospodarstvo - torej kamione.

Pa da ne bo kakega nesporazuma - podpiram vsako pobudo, ki na realni osnovi zahteva spremembe za poboljšanje varnosti.
Podletna zaščita na zadnji strani tovornih vozil je žal kompromis med tehničnimi omejitvami, zahtevami o nosilnosti (posledično teži tovornih vozil) in varnostjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
A to pa ne bi bila opcija, da bi se uzakonilo, da morajo vsa osebna vozila imeti spredaj takšne odbijače, da ne bi mogli pod šleperja? Pa še za varnost pešcev bi s tem dobili več točk.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Tako je - vse kar ni avto (kamion, bicikl) dol s cest!
Avtista moti nekompatibilnost med tovornimi in osebnimi vozili. Statistično gledano je primerov, ko tisti drog ni bil ustrezna zaščita za kolesarje, zanemarljivo malo. Tako da s ceste spravimo avtomobile in namesto njih uvedemo SUVe - ki so višji in torej bolj kompatibilni.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Še ena podrobnost o Ptujčanu, ki je ubil sodelavca:
V prometni nesreči že izgubil nogo
Po poročanju Slovenskih novic je povzročitelj ponedeljkove prometne nesreče leta 2007 v prometni nesreči z motorjem utrpel zlom leve goleni. V Splošni bolnišnici dr. Jožeta Potrča Ptuj so mu nekaj dni zatem zaradi zapletov in grozeče sepse levo nogo pod kolenom amputirali. Proti ptujski bolnišnici je Ptujčan takrat vložil tožbo zaradi malomarnosti in nestrokovnega ravnanja ter zahteval dobre tri milijone evrov odškodnine, dobil pa je 474 tisoč evrov.

Upam, da svojci preminulega tega divjaka oskubijo tako, da se bo lahko prevažal samo še z javnim prometom.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Če mu je sodišče priznalo 0,5M€ odškodnine, je bolnica že morala nekaj za=bati. Samo zato, ker je gospod asocialen samovšečen bedak, ni potrebe, da se gazi po njem povsod in z vsemi sredstvi.

AO pomeni, da svojci preminulega ne bodo skubili njega, ampak zavarovalnico. In bodo dejansko dobili odškodnino, brez osebnih stečajev in hitrih insolvenčnih postopkov na poti. Bilo bi pa smiselno in prav, da bi zavarovalnica skubila naprej. Ker ni šlo za navadno nesrečo, ampak za hudo malomarnost.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
Ampak to bo plačala ali pa ne Nemška zavarovalnica.
Glede na to da je imel avto registriran v Nemčiji.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Hotel sem samo opozoriti, da v Sloveniji verjetno ni nekih resnih pravnih možnosti, da bi neposredno od povzročitelja nesreče svojci izterjali odškodnino.
Človek je umrl, ker je bil šofer nepopravljiv divjak. Sožalje svojcem. Njim bo to grenilo življenje še desetletja.
Glede na to, da ni bil otrok, bi se moral znati sam odločiti, če bo šel na testno vožnjo ali ne. Ne more država misliti namesto državljana. Žal je tako in prav je, da je tako. K sreči so v tem primeru nastradali samo tisti, ki so se zavestno odločili za to tveganje. Pogosto je tudi drugače.
Prepričan sem, da je vozil krepko nad 200, ampak na forumu se vsake toliko razvname debata, da kakih 180 -200 pa še je povsem varno voziti. Ja, dokler te kamion z 90 km/h ne spregleda in zavije 100 metrov pred tabo na prehitevalni pas. Potem pa tik pred koncem ugotoviš, da se hudič "noče" ustaviti, ker je fizika pač fizika.