Ne morgen, da ne bi:
Akcijski načrt:
- postaviti table naselje čimbolj v gmajno
- tam kjer ni naselja potegniti polno crzo
- tudi tam kjer je naselje potegniti polno crto
- spustit omejitev za vsaj 20 km/h glede na trenutne omejitve (postaviti nove znake za omejitev hitrosti - po možnosti na vsakih 300 m drugačna omejitev)
- pojačati nadzor in kaznovanje prekoračitev, predvsem v področjih 30 km/h in na ravninah v gmajni, kjer je na ravni, odprti cesti, kjer že kakih 10 let ni bilo nesreče, a omejitev je 60 km/h
Vse to bo bistveno pripomoglo k večji varnosti.
Pa da ne bo kdo narobe razumel - omejitve ja, predvsem tam, kjer je cesta nevarna in se / so se dogajale nesreče. Kontrola in kaznovanje da - a spet tam in takrat, kjer bi neupoštevanje omejitve bistveno ogrozilo varnost.
Predvsem pa urediti prometnice, da bodo omogočale tekoč in varen promet. In ne - tekoč promet ni na jajcanja s 50 na regionalni cesti. Tam je treba stremeti k temu, da bo povprečna potovalna hitrost na najmanj 80% najvišje dovoljene (pomeni, da je treba večji del poti dosegati hitrost blizu ozr. na meji dovoljene).