bedaki na cesti

Corvette

Majstr
6. nov 2008
420
281
63
Kdaj bi pa ceste urejal? Takrat, ko je največ dnevnih migracij? Seveda se čim več rihta poleti, ko je dnevnih migracij najmanj. Velja tudi za AC.
Ob eni izmed prometno najbolj obremenjenih sobot, kjer se valijo kolone do Kranjske gore in še naprej, gotovo ni optimalen timing. Gotovo obstaja boljši termin, če ne drugače, bi lahko bil vzor kak primer iz tujine, kjer delajo tudi ponoči - kar pa v mestu žal ne pride v poštev zaradi hrupa.

Se strinjam, da je v večini primerov poletje in manj dnevnih migracij sicer najboljša izbira.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Kaj pa naj bi? Blo prazno delovišče. Potem bi pa spet pizdili kak noben nič ne dela.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ob eni izmed prometno najbolj obremenjenih sobot, kjer se valijo kolone do Kranjske gore in še naprej, gotovo ni optimalen timing. Gotovo obstaja boljši termin, če ne drugače, bi lahko bil vzor kak primer iz tujine, kjer delajo tudi ponoči - kar pa v mestu žal ne pride v poštev zaradi hrupa.
Delo ljudi ponoči je treba zmanjšati, krepko obdavčiti in niti pod razno ne povečati. Zdravstveni sistem čez leta daleč predrago pridejo delavci, ki so delali nočne.
Boljšega termina za obnove cest kot je poletje žal ni. Ko sem na dopustu, imam še največ časa. Alternativa je, da se cest ne obnavlja. Manjka pa včasih pameti, da se v neki smeri obnavlja samo ena cesta in ne še možen alternativni obvoz. Z nekaj truda bi se včasih dalo narediti tudi, da je kljub gradbišču med tednom smer čez vikend prevozna. Tu pa je že vprašanje, če se v zakomplicirani državi kot je Slovenija, to sploh še sme. Namreč odsek še v takem primeru nima prevzema, kdo sme o tem odločiti in kaki so minimalni standardi, da se to dovoli?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jekleni in sass

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
So storitve, ki morajo delati 24/7, ampak obnova cest, se strinjam, ni ena izmed njih. Seveda živčni kot smo ratal pa neučakani pa bi to moralo biti perfektno zrihtano v tistih 5 minutah, ko je mi ne rabimo.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Izpita nima, ima pa zato toliko več vozniških izkušenj :evil: Saj ga je policija že večkrat obravnavala zaradi prekrškov.

Očitno je tam omejitev previsoko postavljena. :sprasujemse:
Tu blizu nas je bilo podobno, že pred časom, 16-letni mulc ponoči pijan brez izpita iz diskoteke pri 150km/h (omejitev 60) ni zvozil blažjega ovinka in se skantal.
In so takoj omejitev zmanjšali na 50km/h, in tam pogosto postavljali radar in na veliko kasirali. Nesreče pa od takrat ni bilo nobene več. No saj pred tem dogodkom tudi ne, ampak tako se pri nas rešujejo zadeve.

Koliko nesreč se pa mora zgodit, da lahko upravičeno postavljajo radarje?
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
Ledenko: jaz grem vedno ob 7:15-7:30 najkasneje iz Kranja...samo tko, ko se vračam ob nekje 10 ur nazaj je obup.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
420
281
63
Z nekaj truda bi se včasih dalo narediti tudi, da je kljub gradbišču med tednom smer čez vikend prevozna.
No, kaj takega sem imel v mislih - da v špici (sobota) ne zabašeš edinega obvoza. Če že omenjate zdravje delavcev, kar je povsem legit argument, je treba v istem stavku omeniti še ostale vplive cijazenja pločevine čez mesto (hrup, smrad, izpusti).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Corvette : s temi vplivi se v tem trenutku gotovo nihče ne ukvarja. Živim v kraju skozi katerega poteka obvoz v primeru nesreče ali dela na avtocesti. Praviloma takrat ugasnejo semaforje skozi kraj. Sedaj pa se vprašajmo, kdaj so semaforji bolj potrebni, da se lahko vključiš iz stranske ceste in da pešci varno pridejo čez cesto? Ko je malo prometa ali ko je reka pločevine, ki pa praviloma na tej točki ne stoji, ker je ozko grlo prej. Očitno so v našem kraju semaforji modni okrasek, namenjeni verjetno treningu policistov, da lovijo tiste, ki kršijo rdečo luč. Lahko bi imeli poseben program delovanja za take izjemne čase in bi bil krepko podaljšan interval za glavno smer. Tako pa nam bolj ali manj ostane, da se po stranskih prebiješ do konca kraja na krožišče in tam greš na drugo stran kraja. Ko si pa peš ali s kolesom pa pač upaš, da se bosta kmalu našli dve dobri duši, ki se bosta ustavili. Slej ko prej se najdeta, če se siliš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: membrain

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Izvoz Bizovik
68412514_2409002215803567_7895384096145145856_n.jpg
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
No, kaj takega sem imel v mislih - da v špici (sobota) ne zabašeš edinega obvoza. Če že omenjate zdravje delavcev, kar je povsem legit argument, je treba v istem stavku omeniti še ostale vplive cijazenja pločevine čez mesto (hrup, smrad, izpusti).
Edinega obvoza nikoli ni fajn zabasat, je pa res, da obvozi grdo vplivajo na zdravje tamživečih. Bolje, da se turisti malo gužbajo in zgubijo kako urco, kot da kraj ob AC ne more funkcionirat ...
 
13. jul 2011
2.677
626
113
No, kaj takega sem imel v mislih - da v špici (sobota) ne zabašeš edinega obvoza. Če že omenjate zdravje delavcev, kar je povsem legit argument, je treba v istem stavku omeniti še ostale vplive cijazenja pločevine čez mesto (hrup, smrad, izpusti).
Občina Jesenice bi morala tožiti Avstrijo. Doma vse bolj uvajajo IG-L, kilometrske kolone, ki jih njihov nadzor povzroča na naši strani pa jih ne zanimajo.
Ali so te kolone posledica pobiranja cestnine?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.382
113
Corvette : s temi vplivi se v tem trenutku gotovo nihče ne ukvarja. Živim v kraju skozi katerega poteka obvoz v primeru nesreče ali dela na avtocesti. Praviloma takrat ugasnejo semaforje skozi kraj. Sedaj pa se vprašajmo, kdaj so semaforji bolj potrebni, da se lahko vključiš iz stranske ceste in da pešci varno pridejo čez cesto? Ko je malo prometa ali ko je reka pločevine, ki pa praviloma na tej točki ne stoji, ker je ozko grlo prej. Očitno so v našem kraju semaforji modni okrasek, namenjeni verjetno treningu policistov, da lovijo tiste, ki kršijo rdečo luč. Lahko bi imeli poseben program delovanja za take izjemne čase in bi bil krepko podaljšan interval za glavno smer. Tako pa nam bolj ali manj ostane, da se po stranskih prebiješ do konca kraja na krožišče in tam greš na drugo stran kraja. Ko si pa peš ali s kolesom pa pač upaš, da se bosta kmalu našli dve dobri duši, ki se bosta ustavili. Slej ko prej se najdeta, če se siliš.

Pač živiš v Idiotlandu.
Prek severne meje takšnih težav ni, ker te bo not spustil prvi, razen balkanidiotov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.515
1.100
113
Brezje. Kot vsako leto. "Nedeljski vozniki", skoraj vsi kar jih pripomore naša gruda... :cheer:
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
od bleda do kranja vzhod nonstop nasproti gužva, verjetno še naprej proti brniku...noro.

bled pa zgodba zase, krožni, ki je napačno zgrajen + vpadnica v bled, ki to ni.....morala bi biti dvosmerna, ne razumem zakaj se pri nas ne gradijo nadzvozi ipd, cesta nad cesto, kje je problem? vse moramo iti na ******* zemljo.