bedaki na cesti

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Aha - nisem tako "podrobno" štel - in predvideval, da je tisti, ki stoji pod mostom stal zaradi kakšne nesreče prej.

Ampak potem pa to ni "verižno trčenje" - ampak "kegljanje" - en izstrelek podira vse pred sabo.
 

damci

Pripravnik
12. sep 2007
247
6
18
Pa se dva vcerajsnja primerka.

Telefon in voznja ne gresta skupaj:

Saj ne da sta 2 polni crti:
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Poglej si od 14 sekunde naprej, jasno se vidi, da je eno temno vozilo že ustavljeno pod mostom in potniki že zunaj vozila, ko je tukaj komaj začelo pokati.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Jap, se posipam s pepelom, res je eno vozilo bilo že prej ustavljeno na odstavnem pasu pod mostom in so neke osebe hodile po desnem robu.
Tudi vozila spredaj so takoj po nesreči kar konkretno pospešila (recimo tisti s prikolico in še bolj očitno tista dva pred njim na prehitevalnem pasu), torej nekega zastoja pred njimi verjetno ni bilo in so bolj verjetno malo zijala pasli.
 
Nazadnje urejeno:

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Zakaj pa bi se sploh moral umikati na prehitevalni pas tistemu, ki se vključuje na avtocesto? Ali to kje piše?
S tem tvegaš, da ti odzadaj kdo prileti, vključujoči (ki mu je škoda avta, ker "se matra" in pri pospeševanju naraste povprečna poraba na peti decimalki), pa se mirno odpelje in si misli, poglej divjake.
še en bedak.
 

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.454
661
113
tudi jaz sem med "bedaki". se nikoli ne umaknem na prehitevalni pas. je prenevarno. zato pa se imenuje pospeševalni pas, da tisti, ki se vključuje, pospeši svojo hitrost na višje od moje, da se lahko varno vključi.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
tudi jaz sem med "bedaki". se nikoli ne umaknem na prehitevalni pas. je prenevarno. zato pa se imenuje pospeševalni pas, da tisti, ki se vključuje, pospeši svojo hitrost na višje od moje, da se lahko varno vključi.

Kaj točno je prenevarno? Če ti je manever menjave pasu prenevaren potem morda nisi sposoben vožnje.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
ksz
Torej, če si predstavljam jutranjo gužvo proti Ljubljani: Na voznem pasu pri tistih 90 km/h med šleparji se »previdno« peljemo, na prehitevalnem pasu pa se s tistimi 100-110 km/h trudijo ostali, ki bi se samo radi normalno peljali 130, nabijajo za nekom, ki je vljudno prepustil prostor vključujočemu in ne pomisli niti malo pospešiti, če že prehiteva ali se umika. Pri tem je pogosto med šleparji več prostora, kot na prehitevalnem pasu.
Potem nekdo poroča, kako vljudno je odstopil prostor vključujočemu, ko je bila cesta praktično prazna. Zakaj že? Da se je sam sebi zdel vljuden in kul, da je lahko oni s 70 km/h zapeljal na vozni pas.
Sicer na avtocesti skoraj toliko kot naprej gledam tudi v ogledalo, ampak vključujoči pritegne voznikovo pozornost in odstopanje prostora se zna hitro spremeniti v nalet od zadaj, sploh pri takih, ki upoštevajo »The first rule of italian (and slovenian) driving«. Potem vključujoči mirno odpelje naprej in si misli: »Poglej norce. Prekleti divjaki!«
Zakaj pa nebi bil vljuden vključujoči? Nikomur ne bo razneslo mašine, če bo v tretji pospešil do 110 in ne bo konec sveta, če se mu bo poraba dvignila s 4,9 na 5,0 L/100 km. Menda je to eden od manevrov, ki jih učijo že v avtošoli. Tudi meni ne bo problem spustiti gasa in mu narediti malo prostora.
Če sem zato bedak, pa naj bom. Važno da ste ostali vljudni, strpni, brezmadežni ipd.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zaradi prepotentnih bebotov z agresivno vožnjo imamo mnoge zastoje. Ker se razkantajo in se vse ustavi za tri ure.

Ker se jim ni dalo spustit brzine iz 150 km/h na 110 tekom prometne konice ter se držati varnostne razdalje, končajo nekomu v riti, potem pa ni razlika 20 sekund pri prihodu v službo temveč 4 ure, pa še z busom ali taksijem je potem treba prit v službo, ker je avto razbitina.
Da ne omenjam slabših situacijah, kjer folk konča na urgenci polomljen, ali pa s harfo na oblaku.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
ksz
Torej, če si predstavljam jutranjo gužvo proti Ljubljani: Na voznem pasu pri tistih 90 km/h med šleparji se »previdno« peljemo, na prehitevalnem pasu pa se s tistimi 100-110 km/h trudijo ostali, ki bi se samo radi normalno peljali 130, nabijajo za nekom, ki je vljudno prepustil prostor vključujočemu in ne pomisli niti malo pospešiti, če že prehiteva ali se umika. Pri tem je pogosto med šleparji več prostora, kot na prehitevalnem pasu.
Potem nekdo poroča, kako vljudno je odstopil prostor vključujočemu, ko je bila cesta praktično prazna. Zakaj že? Da se je sam sebi zdel vljuden in kul, da je lahko oni s 70 km/h zapeljal na vozni pas.
Sicer na avtocesti skoraj toliko kot naprej gledam tudi v ogledalo, ampak vključujoči pritegne voznikovo pozornost in odstopanje prostora se zna hitro spremeniti v nalet od zadaj, sploh pri takih, ki upoštevajo »The first rule of italian (and slovenian) driving«. Potem vključujoči mirno odpelje naprej in si misli: »Poglej norce. Prekleti divjaki!«
Zakaj pa nebi bil vljuden vključujoči? Nikomur ne bo razneslo mašine, če bo v tretji pospešil do 110 in ne bo konec sveta, če se mu bo poraba dvignila s 4,9 na 5,0 L/100 km. Menda je to eden od manevrov, ki jih učijo že v avtošoli. Tudi meni ne bo problem spustiti gasa in mu narediti malo prostora.
Če sem zato bedak, pa naj bom. Važno da ste ostali vljudni, strpni, brezmadežni ipd.
Umakneš se zaradi svoje varnosti,ne pa zato ker tistemu, ki se vključuje delaš uslugo. To seveda počnš takrat in na tak način, da se dodatne ne ogrožaš. Eni ste res prepotentni udeleženci v prometu, zato paje toliko pizdarij, ker vožnjo očitno dojemate kot neko tekmovanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Ginginova

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ksz
Torej, če si predstavljam jutranjo gužvo proti Ljubljani: Na voznem pasu pri tistih 90 km/h med šleparji se »previdno« peljemo, na prehitevalnem pasu pa se s tistimi 100-110 km/h trudijo ostali, ki bi se samo radi normalno peljali 130, nabijajo za nekom, ki je vljudno prepustil prostor vključujočemu in ne pomisli niti malo pospešiti, če že prehiteva ali se umika. Pri tem je pogosto med šleparji več prostora, kot na prehitevalnem pasu.
Potem nekdo poroča, kako vljudno je odstopil prostor vključujočemu, ko je bila cesta praktično prazna. Zakaj že? Da se je sam sebi zdel vljuden in kul, da je lahko oni s 70 km/h zapeljal na vozni pas.
Sicer na avtocesti skoraj toliko kot naprej gledam tudi v ogledalo, ampak vključujoči pritegne voznikovo pozornost in odstopanje prostora se zna hitro spremeniti v nalet od zadaj, sploh pri takih, ki upoštevajo »The first rule of italian (and slovenian) driving«. Potem vključujoči mirno odpelje naprej in si misli: »Poglej norce. Prekleti divjaki!«
Zakaj pa nebi bil vljuden vključujoči? Nikomur ne bo razneslo mašine, če bo v tretji pospešil do 110 in ne bo konec sveta, če se mu bo poraba dvignila s 4,9 na 5,0 L/100 km. Menda je to eden od manevrov, ki jih učijo že v avtošoli. Tudi meni ne bo problem spustiti gasa in mu narediti malo prostora.
Če sem zato bedak, pa naj bom. Važno da ste ostali vljudni, strpni, brezmadežni ipd.

Morda zato ker imaš ti ogromno prostora da se umakneš on pa tistih par 100m da se vključi in če mora bremzat, da še tebe mimo spusti mu ga potem še to zmanjka?
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Zakaj bi bremzal, saj ni zid na koncu pospeševalnega. Pač potegneš naprej, če se nisi uspel varno vključiti (kar pa ne pomeni, da zagovarjam neumikanje vključujočim).
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Zastoje imamo lahko tudi zaradi cepcev, ki se ne znajo vključiti na avtocesto in, brez da bi kam pogledali, zapeljejo s svojimi vratolomnimi 60 km/h na vozni pas. Če po televiziji trobijo, da hitrost ubija, že ne more biti nič narobe.
Na koncu prehitevalnega pasu ni zidu, da bi moral bremzati. V takem primeru je čisto dopustno naprej peljati po odstavnem. Sem rekel, da mi ni problem spustiti gas in ga spustiti noter, samo bremzal na 80 pa zaradi tega ne bom, če ni treba.
Če je dovolj prostora, se ni treba nikomur nikamor umikati. Pogosto je zaradi "varčnih in previdnih in strpnih" voznikov na voznem pasu več prostora, kot na prehitevalnem.