Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zadnjič v pol ure naštel x vozil, ki so se po megli vozila samo s prednjimi dnevnimi lučmi. In ja, na videu ni ravno zelo gosta megla, ampak so bili vmes odseki z gosto meglo...
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/6HFwN1dTdRo&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/6HFwN1dTdRo&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Izgleda se bo moralo spet ponoviti Razdrto, da bo folk začel malo razmišljati z glavo med vožnjo.
Tukaj je pa še enkrat video, na kaj je potrebno paziti v megli in česa ne smeš delat, ki sem ga po nesreči v Razdrtem objavil...
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/oJ9GJ4rNpls&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/oJ9GJ4rNpls&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Se popolnoma strinjam. Pač vedno obstajajo omejitve vsake tehnologije. ESP so tudi oglaševali kot nek hud varnostni dodatek (kar tudi seveda je), pa je vsem logično, da ob pravem pretiravanju, tudi ta ni vsemogočen.Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Jaz se s tem ne bi ravno strinjal...
OK, če si kot fijakerski konj, razumem, da ne boš obračal stikala, ker je kao proizvajalec tisti, ki ti obljublja samodejno prižiganje luči.
Če pa si normalen in ti je mar za lastno zdravje oz. življenje ter življenje in zdravje drugih, pa boš seveda sam tudi kdaj pa kdaj pogledal, ali ti gorijo zadnje luči ob sprednjih dnevnih, ali se ti ob slabši vidljivosti samodejno prižigajo ipd. ter seveda nato ročno obrnil kakšno stikalo.
Glede na to, da so novejši avtomobili opremljeni z miljaužent različnimi senzorji, samodejnimi zadevami ipd., se sploh ne čudim, da folk več ne zna vozit, ker razmišlja le o tem, kaj vse ima od opreme in dodatkov, ne pa o tem, ali to vse tudi pravilno deluje...
Že ničkolikokrat sem videl novejše avtomobile, ki se pozno zvečer, ko je že praktično tema, vozijo brez prižganih luči. Zdaj ne vem, ali jim je senzor zatajil ali je kaj drugega...
Citat:
Uporabnik luciano pravi:
Pri vklopljenih dnevnih lučeh armaturka ne bi smela biti osvetljena in verjetno bi to marsikoga opomnilo, da nekaj ni v redu.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
To je zgolj in samo krivda “ekologov” in CO2 predpisov.
Malo izračunaj koliko energjje gre v nič - 2 žarnici a 5W
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
To je zgolj in samo krivda “ekologov” in CO2 predpisov.
Malo izračunaj koliko energjje gre v nič - 2 žarnici a 5W
Za zadnje žarnice rabiš mnogo manj kot 5W ledice.
In ja, če proizvajalec reklamira, da ima avto samodejni vklop luči, potem pač ni voznikova krivda. Proizvajalec se mora zavedat, kakšni vse bodo sedeli za volanom in temu ali prilagodtiti delovanje sistema ali opis avta oz sistema.
Citat:
Uporabnik luciano pravi:
Pozicijske ali dnevne.
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/predpisi/2016-01-01-dnevne-luci-z-napako
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik luciano pravi:
Pozicijske ali dnevne.
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/predpisi/2016-01-01-dnevne-luci-z-napako
Pozicijske niso dovolj... morajo biti zasencene (ali po domace kratke luci) ali dnevne luci...