In kdo je ta 21letnik? Če smo unedva iz Dolenjske javno linčali zakaj nebi še tega 21 letnika
Kdaj bodo.imeli tovornjakarji kaj od opreme ki jo dobiš že v avtu za 30 jurjev? (In tudi manj). Tu mislim predvsem na samodejno zaviranje v sili, pa kak radarski tempomat z ustrezno varnostno razdaljo, mogoče celo Lane assist....potem pa že ne rabimo več šoferjev za tranzit.Citat:
Uporabnik Jado pravi:
[cenzura] tovornjakar danes
http://www.24ur.com/novice/crn...in-hrusico.html
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kdaj bodo.imeli tovornjakarji kaj od opreme ki jo dobiš že v avtu za 30 jurjev? (In tudi manj). Tu mislim predvsem na samodejno zaviranje v sili, pa kak radarski tempomat z ustrezno varnostno razdaljo, mogoče celo Lane assist....potem pa že ne rabimo več šoferjev za tranzit.Citat:
Uporabnik Jado pravi:
[cenzura] tovornjakar danes
http://www.24ur.com/novice/crn...in-hrusico.html
Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
"Policisti trenutno preiskujejo sum kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti, po katerem 21-letniku grozi do osem let zapora. Če se bo v preiskavi izkazalo, da je mladenič vozil bistveno prehitro ali drugače predrzno, je možna tudi prekvalifikacija kaznivega dejanja v nevarno vožnjo, za katero je najvišja zagrožena kazen 12 let ."Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Naj dekle počiva v miru, za starše in bližnje pa bo to še dolga pot prebolevanja...
- v Sloveniji ? Malo morgen. Mesec-dva vikend zapora, pa še to bi najbrž pustilo prevelike brazgotine na mladi šoferjevi duši, tako da ga bomo izpustili kar z opozorilom, vzeti mu izpit pa bi tudi bilo nečloveško.
Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
Enaindvajsetletni Ljubljančan, ki naj bi v ponedeljek pozno zvečer sedel za volanom audija A7, ki je na Celovški cesti v Ljubljani zapeljal skozi rdečo luč ter silovito in usodno trčil v komaj 20-letno kolesarko, ima kljub mladosti polno kartoteko prekrškov. Med njimi so prehitra vožnja, vožnja skozi rdečo luč, neuporaba varnostnega pasu in uporaba telefona med vožnjo. Prav tako naj bi vsaj dvakrat sedel za volanom neregistriranega in enkrat tudi tehnično neustreznega avtomobila, enkrat pa naj bi ga zasačili med vožnjo vozila (po neuradnih informacijah motorja), za katerega nima vozniškega dovoljenja. Ljubljančan naj bi v preteklosti že enkrat pobegnil po povzročitvi prometne nesreče. Vsaj enkrat naj bi bežal tudi pred policisti, ko so ga ti poskušali ustaviti z modro lučjo. Tudi v letošnjem letu so ga policisti zaradi prekrškov po naših informacijah obravnavali vsaj dvakrat, nazadnje konec februarja.
- to je že tretji primer v dokaj kratkem času, da je serijski prometni prekrškar nekoga ubil. Prvi je bil ko je nekdo s terenskim BMWjem zbil motorista, drugi ko je nekdo na prehodu za pešce ubil dve ženski. Bognedaj da bi poiskal vse takšne primere od 1991 naprej. Gre za hudo sistemsko napako. Zakaj pri vseh čeferinih, matozih in podobnih pozornosti željnih advokatih ni nikogar, ki bi državo Slovenijo tožil za težke milijone zaradi povzročitve smrti iz malomarnosti ? Ker prav za to gre - za državno malomarnost. Če bi bila volja, bi lahko serijske prekrškarje spametovali že dosti prej preden bi povzročili smrt soudeleženca v prometu. S poslovenjenjem ameriškega "10 - 20 - Life" (10 let - 20 let - dosmrtna) sistema. Postopno dvigovanje kazni - druga je 2x prva, tretja je 2x druga, itd. Dokler kršitelju ne zmanjka denarja. Potem se denarna kazen spremeni v zaporno: drugič je dvakratna doba prve kazni, tretjič je dvakratna doba druge zaporne kazni, itd. Do dosmrtne. Vsaka, še tako neumna žival bi ugotovila za kakšen sistem gre, če je za isto napako tepena dvakrat bolj kot prej, in napake tretjič ali četrtič ne bi več ponovila. Če bi ta šofer prvič plačal samo 20€, bi drugič 40, tretjič 80, četrtič 160, petič 360, a če še to ni zadosti bo šestič 640, sedmič 1280€, itd. Za petnajsti prekršek, kolikor jih ima v policijski kartoteki, bi bilo 327.680,00€ in kolesarka bi bila sigurno še danes živa. A kdo bo to sprovedel ? Vlada ne bo pljuvala v lastno skledo, opozicija uživa v brezdelju med čakanjem na volitve. Potem je tu še nek svet ali zavod za varnost in vzgojo v cestnem prometu, ki bo predlagal da se neka kazen dvigne iz 1.500 na 2.000€, kar bo nek odbor tudi sprejel, in zadeva rešena
Sedaj pa še napiši vpliv na proračun, če bo 99% kršiteljev plačalo 20 eur, 1% 40 - 160€, pa od kje bo tistm par desetim socialcem in ciganom, z 10+ prekrški država vzela in pokasirala po par sto jurjev?Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
Če bi ta šofer prvič plačal samo 20€, bi drugič 40, tretjič 80, četrtič 160, petič 360, a če še to ni zadosti bo šestič 640, sedmič 1280€, itd. Za petnajsti prekršek, kolikor jih ima v policijski kartoteki, bi bilo 327.680,00€ in kolesarka bi bila sigurno še danes živa.
Se že ve, od kje je pa kolesarka pripeljala? S strani Bravničarjeve ali Korenčanove? Ker v medijih so nasprotujoče informacije?Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
A potem vodo pometli pod preprogo ta zločin? Glede na to da je imel A7 pri teh letih je očitno nek hud kriminalec, kar pomeni da se mu sodnice ne bodo upale dati poštene kazni. Sodnikov pa itak ni oz samo za vzorec.
Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
Enaindvajsetletni Ljubljančan, ki naj bi v ponedeljek pozno zvečer sedel za volanom audija A7, ki je na Celovški cesti v Ljubljani zapeljal skozi rdečo luč ter silovito in usodno trčil v komaj 20-letno kolesarko, ima kljub mladosti polno kartoteko prekrškov. Med njimi so prehitra vožnja, vožnja skozi rdečo luč, neuporaba varnostnega pasu in uporaba telefona med vožnjo. Prav tako naj bi vsaj dvakrat sedel za volanom neregistriranega in enkrat tudi tehnično neustreznega avtomobila, enkrat pa naj bi ga zasačili med vožnjo vozila (po neuradnih informacijah motorja), za katerega nima vozniškega dovoljenja. Ljubljančan naj bi v preteklosti že enkrat pobegnil po povzročitvi prometne nesreče. Vsaj enkrat naj bi bežal tudi pred policisti, ko so ga ti poskušali ustaviti z modro lučjo. Tudi v letošnjem letu so ga policisti zaradi prekrškov po naših informacijah obravnavali vsaj dvakrat, nazadnje konec februarja.
- to je že tretji primer v dokaj kratkem času, da je serijski prometni prekrškar nekoga ubil. Prvi je bil ko je nekdo s terenskim BMWjem zbil motorista, drugi ko je nekdo na prehodu za pešce ubil dve ženski. Bognedaj da bi poiskal vse takšne primere od 1991 naprej. Gre za hudo sistemsko napako. Zakaj pri vseh čeferinih, matozih in podobnih pozornosti željnih advokatih ni nikogar, ki bi državo Slovenijo tožil za težke milijone zaradi povzročitve smrti iz malomarnosti ? Ker prav za to gre - za državno malomarnost. Če bi bila volja, bi lahko serijske prekrškarje spametovali že dosti prej preden bi povzročili smrt soudeleženca v prometu. S poslovenjenjem ameriškega "10 - 20 - Life" (10 let - 20 let - dosmrtna) sistema. Postopno dvigovanje kazni - druga je 2x prva, tretja je 2x druga, itd. Dokler kršitelju ne zmanjka denarja. Potem se denarna kazen spremeni v zaporno: drugič je dvakratna doba prve kazni, tretjič je dvakratna doba druge zaporne kazni, itd. Do dosmrtne. Vsaka, še tako neumna žival bi ugotovila za kakšen sistem gre, če je za isto napako tepena dvakrat bolj kot prej, in napake tretjič ali četrtič ne bi več ponovila. Če bi ta šofer prvič plačal samo 20€, bi drugič 40, tretjič 80, četrtič 160, petič 360, a če še to ni zadosti bo šestič 640, sedmič 1280€, itd. Za petnajsti prekršek, kolikor jih ima v policijski kartoteki, bi bilo 327.680,00€ in kolesarka bi bila sigurno še danes živa. A kdo bo to sprovedel ? Vlada ne bo pljuvala v lastno skledo, opozicija uživa v brezdelju med čakanjem na volitve. Potem je tu še nek svet ali zavod za varnost in vzgojo v cestnem prometu, ki bo predlagal da se neka kazen dvigne iz 1.500 na 2.000€, kar bo nek odbor tudi sprejel, in zadeva rešena