bedaki na cesti

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.043
1.260
113
42
In kdo je ta 21letnik? Če smo unedva iz Dolenjske javno linčali zakaj nebi še tega 21 letnika
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
[cenzura] tovornjakar danes

http://www.24ur.com/novice/crn...in-hrusico.html
Kdaj bodo.imeli tovornjakarji kaj od opreme ki jo dobiš že v avtu za 30 jurjev? (In tudi manj). Tu mislim predvsem na samodejno zaviranje v sili, pa kak radarski tempomat z ustrezno varnostno razdaljo, mogoče celo Lane assist....potem pa že ne rabimo več šoferjev za tranzit.

Saj imajo... ampak ne tisti 30 let stari sleparji .... tako kot takih sistemov tudi nimajo par let stari avtomobili...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Celo obvezni so določeni sistem - sistem za preprečitev naleta je obvezen od mislim proizvodnje 2012 naprej.

Bistveno večja težava je, da voznikov tovornih vozil ni za dobiti - posledično sedi za volanom 40 tonca "kar pač ima C in E".
crazy1.gif


Obstaja pa en precej enostaven način zmanjšanja tovornih vozil na cestah.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.109
113
Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Naj dekle počiva v miru, za starše in bližnje pa bo to še dolga pot prebolevanja...
"Policisti trenutno preiskujejo sum kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti, po katerem 21-letniku grozi do osem let zapora. Če se bo v preiskavi izkazalo, da je mladenič vozil bistveno prehitro ali drugače predrzno, je možna tudi prekvalifikacija kaznivega dejanja v nevarno vožnjo, za katero je najvišja zagrožena kazen 12 let ."
- v Sloveniji ? Malo morgen. Mesec-dva vikend zapora, pa še to bi najbrž pustilo prevelike brazgotine na mladi šoferjevi duši, tako da ga bomo izpustili kar z opozorilom, vzeti mu izpit pa bi tudi bilo nečloveško.

Kaj pa veš kateri očka je funkcionar, da bo tole lepo potihnilo...
 

franZanton

Pripravnik
5. jul 2015
621
7
18
Enaindvajsetletni Ljubljančan, ki naj bi v ponedeljek pozno zvečer sedel za volanom audija A7, ki je na Celovški cesti v Ljubljani zapeljal skozi rdečo luč ter silovito in usodno trčil v komaj 20-letno kolesarko, ima kljub mladosti polno kartoteko prekrškov. Med njimi so prehitra vožnja, vožnja skozi rdečo luč, neuporaba varnostnega pasu in uporaba telefona med vožnjo. Prav tako naj bi vsaj dvakrat sedel za volanom neregistriranega in enkrat tudi tehnično neustreznega avtomobila, enkrat pa naj bi ga zasačili med vožnjo vozila (po neuradnih informacijah motorja), za katerega nima vozniškega dovoljenja. Ljubljančan naj bi v preteklosti že enkrat pobegnil po povzročitvi prometne nesreče. Vsaj enkrat naj bi bežal tudi pred policisti, ko so ga ti poskušali ustaviti z modro lučjo. Tudi v letošnjem letu so ga policisti zaradi prekrškov po naših informacijah obravnavali vsaj dvakrat, nazadnje konec februarja.
- to je že tretji primer v dokaj kratkem času, da je serijski prometni prekrškar nekoga ubil. Prvi je bil ko je nekdo s terenskim BMWjem zbil motorista, drugi ko je nekdo na prehodu za pešce ubil dve ženski. Bognedaj da bi poiskal vse takšne primere od 1991 naprej. Gre za hudo sistemsko napako. Zakaj pri vseh čeferinih, matozih in podobnih pozornosti željnih advokatih ni nikogar, ki bi državo Slovenijo tožil za težke milijone zaradi povzročitve smrti iz malomarnosti ? Ker prav za to gre - za državno malomarnost. Če bi bila volja, bi lahko serijske prekrškarje spametovali že dosti prej preden bi povzročili smrt soudeleženca v prometu. S poslovenjenjem ameriškega "10 - 20 - Life" (10 let - 20 let - dosmrtna) sistema. Postopno dvigovanje kazni - druga je 2x prva, tretja je 2x druga, itd. Dokler kršitelju ne zmanjka denarja. Potem se denarna kazen spremeni v zaporno: drugič je dvakratna doba prve kazni, tretjič je dvakratna doba druge zaporne kazni, itd. Do dosmrtne. Vsaka, še tako neumna žival bi ugotovila za kakšen sistem gre, če je za isto napako tepena dvakrat bolj kot prej, in napake tretjič ali četrtič ne bi več ponovila. Če bi ta šofer prvič plačal samo 20€, bi drugič 40, tretjič 80, četrtič 160, petič 360, a če še to ni zadosti bo šestič 640, sedmič 1280€, itd. Za petnajsti prekršek, kolikor jih ima v policijski kartoteki, bi bilo 327.680,00€ in kolesarka bi bila sigurno še danes živa. A kdo bo to sprovedel ? Vlada ne bo pljuvala v lastno skledo, opozicija uživa v brezdelju med čakanjem na volitve. Potem je tu še nek svet ali zavod za varnost in vzgojo v cestnem prometu, ki bo predlagal da se neka kazen dvigne iz 1.500 na 2.000€, kar bo nek odbor tudi sprejel, in zadeva rešena
uf-1.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.046
3.564
113
41
Lj
A potem vodo pometli pod preprogo ta zločin? Glede na to da je imel A7 pri teh letih je očitno nek hud kriminalec, kar pomeni da se mu sodnice ne bodo upale dati poštene kazni. Sodnikov pa itak ni oz samo za vzorec.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.104
3.161
113
Kako to da je pri vseh teh kaznih še sploh imel vozniški izpit ???. A mi za mlade voznike omejitev še toliko večja.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Kolesarka pa verjetno tipicno suvereno cez prehod, ker ima prednost.....cetudi tak bedak prileti. Tipicno. To se bo zmeraj dogajalo, nimas kej....
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.104
3.161
113
Včeraj na šmartinki peljem vzporedno s kolesarjem zavijam na kajuhovo. Gledam semafor kolesar ima že rdečo (bil je kakih 20 m pred semaforjem) pelje ca 25km/h, mal stopim na gas in zavijem da vidim če bo ustavil. Itak sem moral na bremzo na polno sredi prehoda model ni niti trznil na polno čez rdečo (pa je svetila rdeča že vsaj 5s). Tudi sam ogromno kolesarim po mestu ampak ljubljanski kolesarji so največji poden on udeležencev v prometu ne upoštevajo čisto ničesar. Takih kot je bil tale včeraj vidim vsak dan nekaj tudi ko se vozim s kolesom. Se čudim da je tako malo mrtvih.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Dobil neuradne informacije, da je avto bil najet mozno tudi da sposojen in da se ta mularija igra stave, pa dirkajo po ljubljani in tudi voznje cez rdeco, vse to naj bi se dogajalo v nocnem casu. Kaksno stavo se grejo, se ne ve, je pa zadnje case bilo opaziti, da v nocnem casu dirkajo s takimi nobel avtomobili. In ta naj bi imel 170 km/h na stevcu, ko je udaril v kolesarko.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.043
1.260
113
42
Kakor vem je nek lokalni DRaveljski dilerček. Nekdo že ve po imenu kdo je pa zihr ma FB kjer se važi z avtomobili... noben ne upa očitno
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
Enaindvajsetletni Ljubljančan, ki naj bi v ponedeljek pozno zvečer sedel za volanom audija A7, ki je na Celovški cesti v Ljubljani zapeljal skozi rdečo luč ter silovito in usodno trčil v komaj 20-letno kolesarko, ima kljub mladosti polno kartoteko prekrškov. Med njimi so prehitra vožnja, vožnja skozi rdečo luč, neuporaba varnostnega pasu in uporaba telefona med vožnjo. Prav tako naj bi vsaj dvakrat sedel za volanom neregistriranega in enkrat tudi tehnično neustreznega avtomobila, enkrat pa naj bi ga zasačili med vožnjo vozila (po neuradnih informacijah motorja), za katerega nima vozniškega dovoljenja. Ljubljančan naj bi v preteklosti že enkrat pobegnil po povzročitvi prometne nesreče. Vsaj enkrat naj bi bežal tudi pred policisti, ko so ga ti poskušali ustaviti z modro lučjo. Tudi v letošnjem letu so ga policisti zaradi prekrškov po naših informacijah obravnavali vsaj dvakrat, nazadnje konec februarja.
- to je že tretji primer v dokaj kratkem času, da je serijski prometni prekrškar nekoga ubil. Prvi je bil ko je nekdo s terenskim BMWjem zbil motorista, drugi ko je nekdo na prehodu za pešce ubil dve ženski. Bognedaj da bi poiskal vse takšne primere od 1991 naprej. Gre za hudo sistemsko napako. Zakaj pri vseh čeferinih, matozih in podobnih pozornosti željnih advokatih ni nikogar, ki bi državo Slovenijo tožil za težke milijone zaradi povzročitve smrti iz malomarnosti ? Ker prav za to gre - za državno malomarnost. Če bi bila volja, bi lahko serijske prekrškarje spametovali že dosti prej preden bi povzročili smrt soudeleženca v prometu. S poslovenjenjem ameriškega "10 - 20 - Life" (10 let - 20 let - dosmrtna) sistema. Postopno dvigovanje kazni - druga je 2x prva, tretja je 2x druga, itd. Dokler kršitelju ne zmanjka denarja. Potem se denarna kazen spremeni v zaporno: drugič je dvakratna doba prve kazni, tretjič je dvakratna doba druge zaporne kazni, itd. Do dosmrtne. Vsaka, še tako neumna žival bi ugotovila za kakšen sistem gre, če je za isto napako tepena dvakrat bolj kot prej, in napake tretjič ali četrtič ne bi več ponovila. Če bi ta šofer prvič plačal samo 20€, bi drugič 40, tretjič 80, četrtič 160, petič 360, a če še to ni zadosti bo šestič 640, sedmič 1280€, itd. Za petnajsti prekršek, kolikor jih ima v policijski kartoteki, bi bilo 327.680,00€ in kolesarka bi bila sigurno še danes živa. A kdo bo to sprovedel ? Vlada ne bo pljuvala v lastno skledo, opozicija uživa v brezdelju med čakanjem na volitve. Potem je tu še nek svet ali zavod za varnost in vzgojo v cestnem prometu, ki bo predlagal da se neka kazen dvigne iz 1.500 na 2.000€, kar bo nek odbor tudi sprejel, in zadeva rešena
uf-1.gif

Poleg tega je treba uvsti še: obvezen odvzem vozniške ob neplačilu (avtomatsko, ne da je treba stvar kaj obravnavat, enostavno se na plačilca napiše, da od poteka roka za plačilo do plačilo vozniška ne velja, razen če je stvar v pritožbenem postopku), uvestredni nadzor tisith, ki jim je odvzeta vozniška, plus ukraep, da če te dobijo vozit brez vozniške, avtomatsko (to mora biti že v zakonu, brez olajševalnih) odsediš ostanek kazni (ker si pač dokazal, da se ne misliš držat kazni).
Pri tisith, ki so fasali prenehanje veljavnosti, pa v tem primeru 2 leti zapora + nikoli več ne smejo delat vozniške.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
Če bi ta šofer prvič plačal samo 20€, bi drugič 40, tretjič 80, četrtič 160, petič 360, a če še to ni zadosti bo šestič 640, sedmič 1280€, itd. Za petnajsti prekršek, kolikor jih ima v policijski kartoteki, bi bilo 327.680,00€ in kolesarka bi bila sigurno še danes živa.
Sedaj pa še napiši vpliv na proračun, če bo 99% kršiteljev plačalo 20 eur, 1% 40 - 160€, pa od kje bo tistm par desetim socialcem in ciganom, z 10+ prekrški država vzela in pokasirala po par sto jurjev?
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
A potem vodo pometli pod preprogo ta zločin? Glede na to da je imel A7 pri teh letih je očitno nek hud kriminalec, kar pomeni da se mu sodnice ne bodo upale dati poštene kazni. Sodnikov pa itak ni oz samo za vzorec.
Se že ve, od kje je pa kolesarka pripeljala? S strani Bravničarjeve ali Korenčanove? Ker v medijih so nasprotujoče informacije?
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.104
3.161
113
"Preiskovalna sodnica 21-letnega Jana Kočiæa, ki je ubil 20-letno Ino Golob, poslala za rešetke."

Slovenske novice so razkrile ime voznika.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Citat:
Uporabnik franZanton pravi:
Enaindvajsetletni Ljubljančan, ki naj bi v ponedeljek pozno zvečer sedel za volanom audija A7, ki je na Celovški cesti v Ljubljani zapeljal skozi rdečo luč ter silovito in usodno trčil v komaj 20-letno kolesarko, ima kljub mladosti polno kartoteko prekrškov. Med njimi so prehitra vožnja, vožnja skozi rdečo luč, neuporaba varnostnega pasu in uporaba telefona med vožnjo. Prav tako naj bi vsaj dvakrat sedel za volanom neregistriranega in enkrat tudi tehnično neustreznega avtomobila, enkrat pa naj bi ga zasačili med vožnjo vozila (po neuradnih informacijah motorja), za katerega nima vozniškega dovoljenja. Ljubljančan naj bi v preteklosti že enkrat pobegnil po povzročitvi prometne nesreče. Vsaj enkrat naj bi bežal tudi pred policisti, ko so ga ti poskušali ustaviti z modro lučjo. Tudi v letošnjem letu so ga policisti zaradi prekrškov po naših informacijah obravnavali vsaj dvakrat, nazadnje konec februarja.
- to je že tretji primer v dokaj kratkem času, da je serijski prometni prekrškar nekoga ubil. Prvi je bil ko je nekdo s terenskim BMWjem zbil motorista, drugi ko je nekdo na prehodu za pešce ubil dve ženski. Bognedaj da bi poiskal vse takšne primere od 1991 naprej. Gre za hudo sistemsko napako. Zakaj pri vseh čeferinih, matozih in podobnih pozornosti željnih advokatih ni nikogar, ki bi državo Slovenijo tožil za težke milijone zaradi povzročitve smrti iz malomarnosti ? Ker prav za to gre - za državno malomarnost. Če bi bila volja, bi lahko serijske prekrškarje spametovali že dosti prej preden bi povzročili smrt soudeleženca v prometu. S poslovenjenjem ameriškega "10 - 20 - Life" (10 let - 20 let - dosmrtna) sistema. Postopno dvigovanje kazni - druga je 2x prva, tretja je 2x druga, itd. Dokler kršitelju ne zmanjka denarja. Potem se denarna kazen spremeni v zaporno: drugič je dvakratna doba prve kazni, tretjič je dvakratna doba druge zaporne kazni, itd. Do dosmrtne. Vsaka, še tako neumna žival bi ugotovila za kakšen sistem gre, če je za isto napako tepena dvakrat bolj kot prej, in napake tretjič ali četrtič ne bi več ponovila. Če bi ta šofer prvič plačal samo 20€, bi drugič 40, tretjič 80, četrtič 160, petič 360, a če še to ni zadosti bo šestič 640, sedmič 1280€, itd. Za petnajsti prekršek, kolikor jih ima v policijski kartoteki, bi bilo 327.680,00€ in kolesarka bi bila sigurno še danes živa. A kdo bo to sprovedel ? Vlada ne bo pljuvala v lastno skledo, opozicija uživa v brezdelju med čakanjem na volitve. Potem je tu še nek svet ali zavod za varnost in vzgojo v cestnem prometu, ki bo predlagal da se neka kazen dvigne iz 1.500 na 2.000€, kar bo nek odbor tudi sprejel, in zadeva rešena
uf-1.gif

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

APPOLO: VZGOJA praviš? Veš kaj pa jaz pravim?

Več JEBENE policije na cestah in BOLJ strožji zakoni....če bi sistem DELAL (pa ne dela) bi bila ta kolesarka še med živimi. Upam, da družina toži državo, ker NE POSKRBI za svoje državljanje aka DAVKOPLAČEVALCE.

Folku vzgoja ne pomaga ampak samo OSTRA TRDA PALICA.