Tanajbolj zajeban konc pri razvrstitvah. Lahko da je slovak vozil oz sledil linijo po svoji navigaciji voznih pasov,ta pa fail na dejansko situacijo. Sem skoraj preprican da je tisti del.eden najbolj zajebanih na samem ringu.
Zato pa nikoli (z besedo: nikoli) ne ustaviš tik pred črto ozr. tik za zadnjim vozilom ampak vsaj 3-4 dolžine vozila prej, vse 4 žmigavce (tudi bimmerji) , daš v prvo in noge na kuplungo in gas, oke pa na peclje in v retrovizor, da lahko odreagiraš, ko prileti kak projektil od zadaj.
takšni so bili prvi sistemi, zdaj so že samodejni.Čakte, čakte... Emergency braking se nanaša na to, da avto zazna šoferjev sunkovit input zavore in posledično poveča pritisk v zavornem sistemu in jih tako pripravi na maksimalno možno bremzanje.
To nima nobene veze s kamerami, radarji oz. takim ali drugačnim zaznavanjem stoječe kolone. Če kak avto to ima so to drugi asistenčni sistemi, ki pa niso povezani z EU regulativo iz 2015.
takšni so bili prvi sistemi, zdaj so že samodejni.
So. Saj bo sojenje. Kaj bo iz sojenja je drugo vprašanje najbrž pa ni potrebe da čaka v arestu.Jaz tudi ne vem, če je pametno, da stojiš kot zadnji v koloni na voznem pasu. Še posebej, če je pred tabo prikolica kamiona. Če že ne gre na prehitevalnega, enako kot Kalbo pustim nekaj prostora spredaj in v prvi čakam, če se bo za mano ustavil ali bom moral odviti na odstavnega. Seveda lahko v zadnjem trenutku tudi kamikaza odvije na odstavnega in je potem pizdarija.
btw. Kaj so res voznika kamiona, tujca, spustili na prostost?
Tisti kar ti misliš je BAS in ne EBSČakte, čakte... Emergency braking se nanaša na to, da avto zazna šoferjev sunkovit input zavore in posledično poveča pritisk v zavornem sistemu in jih tako pripravi na maksimalno možno bremzanje.
To nima nobene veze s kamerami, radarji oz. takim ali drugačnim zaznavanjem stoječe kolone. Če kak avto to ima so to drugi asistenčni sistemi, ki pa niso povezani z EU regulativo iz 2015.
Ampak tak si pa res zasluži smrt. Kolesar je žal umrl.