bedaki na cesti

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.537
5.076
113
Pa ja ... AEB še zdaleč ne bo rešil vseh naletov vozil in nesreč. Lahko bi jih nekaj rešil, če bi vsi vozniki upoštevali varnostno razdaljo, ki je na slovenskih avtocestah praktično ni. Ljudje so umrli, ko se je nekdo v osebnem vozilu zaletel na avtocesti v avtobus od zadaj (v avtobusu) in tudi, ko je z avtom "zrinil" 40 t šlepar s ceste (v tovornjaku).
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.023
11.147
113
ja, ampak en del s tem rešiš..univerzalnega recepta tako ni, razen da se prepove avte in tovornjake...pa take scene.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
826
864
93
Tole je bila huda prometna nesreča. Vzrok za nalet ve samo voznik tovornjaka..
Glede na število avtov in tovornjakov in nacina voznje, je po mojem nesreč malo, ampak vseeno preveč, sploh če je nesreča posledica neumnosti.
Velikokrat se zgodi, da kamioni vozijo kot vlak, par metrov rszdalje, tako da se vcasih tezko zapusti avtocesto. Vcasih naletim na kamion, katerega je po celotni avtocesti prevec... kdo to kaznuje?

In potem se vprašam, zakaj ni več policije na avtocesti, kot preventiva. Pa morajo biti v vidnih vozilih, ne provide.
Ampak naši policaji morajo polnit proračun in pisati kazni za 10 km/h preveč....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in BornSkeptic

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.537
5.076
113
Dandanašnji, ko je en kup funkcij v vozilih na voljo samo preko menijev na tablici, je še malo naletov. Dovolj je, da tovornjakar gleda 2 sekundi tablico (pa je to hudičevo optimistično, ker je veliko premalo, da bi na tablici denimo spremenil radijsko postajo), potem še 2 sekundi, da pogrunta, da je spredaj nekaj res hudo narobe in je 100 metrov mimo preden sploh začne zavirati.
kemb: kolikokrat si plačal za 10 km / h preveč? Mislim, da v Avstriji policisti to bolj redko kasirajo. Še manj pa v Švici. Ker tam dobim občutek, da praviloma ljudje ne čutijo potrebe, da vozijo 10 km / h preveč. Zakaj mi potrebujemo tak šport? Ker naši upravljalci cest sejejo znake za omejitev po nekih samo njim poznanih pravilih? Ker pri nas porabijo več mio za obnovo kratkega odseka, omejitve pa so hujše kot pred obnovo? Ker smo preprosto nevzgojeni?
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
826
864
93
kemb: kolikokrat si plačal za 10 km / h preveč? Mislim, da v Avstriji policisti to bolj redko kasirajo. Še manj pa v Švici. Ker tam dobim občutek, da praviloma ljudje ne čutijo potrebe, da vozijo 10 km / h preveč. Zakaj mi potrebujemo tak šport? Ker naši upravljalci cest sejejo znake za omejitev po nekih samo njim poznanih pravilih? Ker pri nas porabijo več mio za obnovo kratkega odseka, omejitve pa so hujše kot pred obnovo? Ker smo preprosto nevzgojeni?
Nazadnje izvoz na ac, pri znaku 60 km/m sem vozil 72, za mano pa kamion...
Tvoja vprašanja so na mestu, težko je pa odgovoriti nanje. Veliko stvari je odvisnih od realne situacije na terenu, določene od vzgoje in odgovornosti posameznika...
Podpiram pa, da se pred šolami umirja promet in na vseh kritičnih odsekih. Prometa in neodgovornih voznikov je vsak dan več...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.407
2.478
113
SV SLO
dve uri pred dogodkom se tam več kot 60 nisi mogo pelat, je bla kolona od jutra. tak da nea bodi pametn preveč.
Saj nisem rekel nikjer da se je ravno takrat dalo divjati. Ampak v večini primerov domačini vozite kot zmešani boh nedaj da kdo vozi po omejitvi ali pa kak km počasneje... Iz lastnih izkušenj govorim ne na pamet.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.943
113
pri taščici
Kemb
Glede znakov.
Izvoz za dolenjsko cesto iz golovca ima omejitev 40, uvoz na AC proti dolenjski ima 40.
Prvega brez problema lahko zvozis "100" drugega imas tezavo 50.
Pri prvem je radij najbrž km, pri drugem je radij 100m. Omejitev pa na obeh 40.
Ja, na prvem se ti priključi se izvoz iz smeri Barja, ki pa se mi ne zdi kriticen da bi koral ze nekaj sto metrov prej dati 40..
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Pepe

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.854
2.147
113
Na koncu o izidu situacije ne odločajo table, radiji in (ne)reakcija voznika, temveč predvsem fizika. Lahko imaš še tako dobre asistenčne sisteme, najnovejši pleh in idealno skonstruiran odsek, ko notranji organi doživijo 50+g, si na zunaj lep, znotraj pa kašica. Zadosti je lahko tudi en vdih smodeče ali goreče izolacije ali plastike, ki proizvaja cianid. Še vedno je pa človeški faktor tisti, ki do te situacije pripelje ter je ne zmore ali pa ne zna rešiti (ponavadi oboje).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Pa ja ... AEB še zdaleč ne bo rešil vseh naletov vozil in nesreč. Lahko bi jih nekaj rešil, če bi vsi vozniki upoštevali varnostno razdaljo, ki je na slovenskih avtocestah praktično ni. Ljudje so umrli, ko se je nekdo v osebnem vozilu zaletel na avtocesti v avtobus od zadaj (v avtobusu) in tudi, ko je z avtom "zrinil" 40 t šlepar s ceste (v tovornjaku).
Varnostna z naleti na ustavljeno kolono nima zveze. Če voznik ustavljeno kolono prezre, jo pač prezre. Edino, kar pomaga, je samodejno zaviranje. Obvezno, seveda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.641
4.373
113
No hitra rešitev za trenute razmere je dinamična cena cestin za tovornjake.
Pomeni v prometnih konicah cena x3, ponoči mogoče 25% ceneje kot sedaj.
Pred 20 leti je bila AC med Gradcem in Beljakom polna, da ni bilo videti konca, danes pa je prav prazna in prijetna za potovanje v smeri Italije.
Mislim da je poglavitni del zmanjšanja prometa dosežen po tem ko smo mi naredili AC do Madžarske in stopili v EU.
Pod čez Slovenijo je tudi cenejša glede porabe goriva ker če gledaš od Dunaja do Beljaka sta kar dva velika vzpona, čez semering in Koralpe kjer se AC dvigne na 1000 m nmv.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
955
93
28
Ljubljana
Vse lepo in prav, ampak nesreča se ni zgodila na odcepu Malence, ampak pri izvozu za Rudnik. Tam je čisto normalna štiripasovnica z izvozom.
Nesreča se je zgodila še cca. 100m po uvozu in v spominu mi je ostalo, da se jih je tam zgodilo že kar nekaj. Bi morali odgovorni malo pregledati v čemu je problem.

Jaz ga sicer ne vidim, se pa spomnim, da sem nekajkrat že žlajfal na polno.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.426
410
83
Se po klancu navzdol, kmalu po nadvozu nad Dolensjko cesto ce sem prav videl na posnetku
Tanajbolj zajeban konc pri razvrstitvah. Lahko da je slovak vozil oz sledil linijo po svoji navigaciji voznih pasov,ta pa fail na dejansko situacijo. Sem skoraj preprican da je tisti del.eden najbolj zajebanih na samem ringu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.821
113
Dovolj je, da tovornjakar gleda 2 sekundi tablico (pa je to hudičevo optimistično, ker je veliko premalo, da bi na tablici denimo spremenil radijsko postajo), potem še 2 sekundi, da pogrunta, da je spredaj nekaj res hudo narobe in je 100 metrov mimo preden sploh začne zavirati.
Niti ne bo držalo. Kajti pozabil si na dejstvo, da je tovornjakar konkretno višji od vseh ostalih in vidi konkretno naprej. Tukaj je bilo nekaj precej dolgega, da ni opazil, da vozila spredaj stojijo.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
BTW AEBS, ACC in LDWS so obvezni za vsa tovorna vozila prvič registrirana v EU po 1. 11. 2015 Je pa tudi res, da jih marsikdo izključi, tako kot jih izključujejo tudi vozniki osebnih vozil