bedaki na cesti

erikson

Guru
25. avg 2007
22.695
6.467
113
S tem prehodom iz predora Golovec na južno obvoznico imajo tuji vozniki sicer zelo pogosto težave. Morda manjka kakšna dodatna oznaka.

Je bilo za stoječo kolono sicer kakšno opozorilo? Vozilo DARS, portali z obvestili?

eb9ca72f466f662947ca.jpeg


Na nasprotnem pasu so zaradi firbcev sicer postavili ograjo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.537
5.076
113
Ograja nekaj pomaga, še bolje pa bi bilo ostanke nesreče čimprej odstraniti. Ko reševalci končajo, bi morala biti sposobna v nekaj minutah končati tudi policija in naj pozneje na osnovi posnetkov ugotavlja, kaj se zgodilo. V 21-tem stoletju smo, ni treba da s trakom merijo razdalje med vozili in tam popisujejo oznake z gum.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.023
11.147
113
z dronom posnameš pa rešeno, pa na tla daš nek refernečno merilo kontrastne barve, pa imaš zračne posnetke, lahko meriš v appih po mili volji če že..
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.426
410
83
Naj si Dars pripise svoj prispevek k tej nesreci. Dokler so izvozi iz Golovca proti izvozu Lju jug bolj pomembni kot linije tranzita AC. Kolko cistih linij vozisc je namenjeno tranzitu kolko pa izvozom? Enako iz smeri dolenjske?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.680
2.748
113
Krivi ste vozniki tam okoli Ljubljane, ki dejansko nikoli ne vozite kot je treba po omejitvah. Če se pelješ na kakem razcepu na obvoznici po omejitvi 100 km/h ker pač tam nevoziš tam vsak dan ti morajo domačini pokazat, da gre tam 150 in več brez problemov, dokler se ne zgodi ja takega kot danes. Potem pa so kamionarji krivi, pa tujci sam vi Ljubljanska gospoda ne....
Zakaj ne uporabiš prve osebe ednine?
1. nisem iz LJ, niti okolice!
2. 150 sem se po slovenskih avtocestah po moje nazadnje peljal par let nazaj ponoči, na LJ mimobežnici pa se ne spomnim, da bi se sploh kdaj!
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.076
880
113
Krivi ste vozniki tam okoli Ljubljane, ki dejansko nikoli ne vozite kot je treba po omejitvah. Če se pelješ na kakem razcepu na obvoznici po omejitvi 100 km/h ker pač tam nevoziš tam vsak dan ti morajo domačini pokazat, da gre tam 150 in več brez problemov, dokler se ne zgodi ja takega kot danes. Potem pa so kamionarji krivi, pa tujci sam vi Ljubljanska gospoda ne....
a ni obvoznica 110?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.680
2.748
113
S tem prehodom iz predora Golovec na južno obvoznico imajo tuji vozniki sicer zelo pogosto težave. Morda manjka kakšna dodatna oznaka.

Je bilo za stoječo kolono sicer kakšno opozorilo? Vozilo DARS, portali z obvestili?
Ne samo tuji, tudi čisti domačini - izvoz oz. cela združitev V in JV je milo rečeno kretenska, ampak včeraj ni bilo to krivo.

A zdaj bo pa treba za vsakodnevno stanje po cestah še dodatna opozorila naštepat? Saj vidiš kaj se dogaja pred tabo. ;)


Bi pa na nekaj drugega predlagal: poleg vseh bolj ali manj posrečenih pravil, ki nam jih servira Bruselj, bi že predvčerajšnjim pričakoval obvezo vgradnje radar(tempomatov) in line asistov v vsa tovorna vozila - takoj!
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.185
113
Ograja nekaj pomaga, še bolje pa bi bilo ostanke nesreče čimprej odstraniti. Ko reševalci končajo, bi morala biti sposobna v nekaj minutah končati tudi policija in naj pozneje na osnovi posnetkov ugotavlja, kaj se zgodilo. V 21-tem stoletju smo, ni treba da s trakom merijo razdalje med vozili in tam popisujejo oznake z gum.

So že nekaj časa nazaj laserske skeneje kupili ki ti takšno nesrečo v 10 minutah do milimetra natančno z vseh strani posname. Ampak očitno še niso nobenega nali da bi jih upoabljal, ali pa čakajo da najprej garancija poteče.
To je vedno problem slovenskih nesreč ko si policaji vzamejo časa kot da jedrsko elektrarno gradijo. Naj posnamejo, dokler čistlci ne pridejo potem pa po ure max da je spucano.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.403
1.413
113
Kar jaz pogresam je se kaka obvestilna tabla vec in znizanje omejitve vec kilometrov pred zastoji/nesreco.
Po moje bi bilo veliko bolje ce bi ze kakih 10km pred zastoji znizali omejitev na 70 ali 80, ker bi se promet verjetno kar upocasnil in bi se taki hudi naletili morda lahko preprecili.
Kak teden nazaj je bilo obvestilo o zastoji na obvestilni tabli in par 100m naprej ze zastoj. Vsi pa s 130 ali vec po stevcu, pol pa bremzanje in izogibanje.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.004
113
kod Džej-Zija
Naj si Dars pripise svoj prispevek k tej nesreci. Dokler so izvozi iz Golovca proti izvozu Lju jug bolj pomembni kot linije tranzita AC. Kolko cistih linij vozisc je namenjeno tranzitu kolko pa izvozom? Enako iz smeri dolenjske?
Vse lepo in prav, ampak nesreča se ni zgodila na odcepu Malence, ampak pri izvozu za Rudnik. Tam je čisto normalna štiripasovnica z izvozom. In ni opravičila za to, da tovornjak sploh ni zaviral. Najbrž si je šel model kavo skuhat. :obesise:
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.641
4.373
113
Kar jaz pogresam je se kaka obvestilna tabla vec in znizanje omejitve vec kilometrov pred zastoji/nesreco.
Po moje bi bilo veliko bolje ce bi ze kakih 10km pred zastoji znizali omejitev na 70 ali 80, ker bi se promet verjetno kar upocasnil in bi se taki hudi naletili morda lahko preprecili.
Kak teden nazaj je bilo obvestilo o zastoji na obvestilni tabli in par 100m naprej ze zastoj. Vsi pa s 130 ali vec po stevcu, pol pa bremzanje in izogibanje.
Ja samo pozabljaš da smo na Balkanu in balkanac tera svojo kripo do konca dokler gre.
Radarjev pa nimamo oziroma še boljše sekciskega merjenja, tak da za začetek lahko to postavijo na vseh štirih krakih pred Ljubljano.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.943
113
pri taščici
Ce bi obvoznico pri Jaršah mal hitreje obnavljal, bi bilo manj zrtev. Te tri lahko pristejemo k statistiki. Poleg tistih pod zalosko lani oktobra pa se koga.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.537
5.076
113
Ja samo pozabljaš da smo na Balkanu in balkanac tera svojo kripo do konca dokler gre.
Radarjev pa nimamo oziroma še boljše sekciskega merjenja, tak da za začetek lahko to postavijo na vseh štirih krakih pred Ljubljano.
Kot pišeš, upoštevanja omejitev bi nas tudi na Balkanu hitro navadili, če bi se aktivno nadzirale z avtomatskimi sistemi. Vse je v "vzgoji".
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.004
113
kod Džej-Zija
Ko so vprašali tovornjakarja iz ene balkanskih držav, kako je voziti po Sloveniji, je odgovoril: "Slovenia good. No police." Tu se vse začne in konča. Ta citat je sicer star nekaj let, ko je bila debata o prehitevanju tovornjakov na mestih in ob terminih, ko je to prepovedano.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.537
5.076
113
Ko sem jaz v tujini, imam občutek, da je tam videti manj policistov kot pri nas. Verjetno pa si tam znajo pomagati s kaki drugimi orodji, da obdelajo prave primere.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.680
2.748
113
Različne izkušnje - lahko se pelješ čez celi SLO AC križ pa ne srečaš enega policaja, lahko se voziš po MB in okolici, pa ne srečaš enega policaja - radarjev pa itak "ne smemo" met,...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.537
5.076
113
Tudi zunaj zlepa nisem opazil policistov na avtocesti. Mogoče tam čakajo na počivališčih na tiste, ki izstopajo.
Je pa presenetljivo da se že v Avstriji vozniki na avtocesti držijo omejitve kot pijanec plota in še malo bolj. Če voziš po omejitvi, te bo le redkokdo prehitel. Tu in tam kake nemške tablice. Verjetno Balkanec, ki piči domov. Pri nas bodo pri tako redkem prometu padali mimo tebe kot da "miruješ".
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.426
410
83
Vse lepo in prav, ampak nesreča se ni zgodila na odcepu Malence, ampak pri izvozu za Rudnik. Tam je čisto normalna štiripasovnica z izvozom. In ni opravičila za to, da tovornjak sploh ni zaviral. Najbrž si je šel model kavo skuhat. :obesise:
Tisti cel konc- juzna obvoznica z prikljuckii je stampedo cona. Vsi odcepi oz obvozne ceste za v mesto bi morale biti odvojene oz narejene z kovinsko ograjo. Najlaze predstavljivo kot so odcepi in cestami v Ikea Zagreb. Te polne crte so bv. Jih folk itak v skarice stalno povozi.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.185
113
Kar jaz pogresam je se kaka obvestilna tabla vec in znizanje omejitve vec kilometrov pred zastoji/nesreco.
Po moje bi bilo veliko bolje ce bi ze kakih 10km pred zastoji znizali omejitev na 70 ali 80, ker bi se promet verjetno kar upocasnil in bi se taki hudi naletili morda lahko preprecili.
Kak teden nazaj je bilo obvestilo o zastoji na obvestilni tabli in par 100m naprej ze zastoj. Vsi pa s 130 ali vec po stevcu, pol pa bremzanje in izogibanje.

Se ravi kar na Vrhniki, Grosuplju, Vodicah pa domžalah dajo vsako jutro omejitev 80. Če ne vidiš na ravni cesti 100 m pred sabo da nekdo stoji potem bolje da ne voziš po AC.
Kar se pa drugega dela tiče, za take idiote bi pa moral imei policijo na AC pa ne samo 80€ kazni. Danes zjutraj v Grosuplju že tabla 5 km prej pa še 300 m, ampak dinamiki se še vedno po desni 150 da ga bo še kao mimo stisnil še za 2 avta. Pol je idiot še ne naredi pasu, kmaj ustavil pol metra za tistim spredaj ki so se razvrstili na stran. In kot po Murphiju je seveda z dolenske pripeljal rešilec, ki ni mogel mimo njega, idiot pa niti ni imel prostora, da bi kam zavil ker je tako blizu sprednjemu za rit zapeljal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in jonny77

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.023
11.147
113
te tovornjakarje bi se hitro dalo rešit.. takoj s 1.1.2024 vsi na EU cestah z AEB obvezno, pa bi se spucali, pač je razlika ko 40t tovornjakar nekoga spregleda al pa nek dinamik... posledice so drugačne, kar je vidno na teh slikah.
podobno scena je bila pred onim tunelov v mbju mesece nazaj, k sreči je nekak odvil, da ni bilo par mrtvih. Scena ista, verjetno tudi vzrok isti, da je šofer "dremal".