Citat:
Uporabnik tony pravi:
Klasični avtomatik nima sklopke. Pri ročnem menjalniku stisneš sklopko in s tem odklopiš motor od menjalnika (in ostalega pogonskega sklopa (kardan, diferencial)), in prestaviš prestavo, ko motor ne poganja vsega skupaj (se pa pogonski sklop lahko še vedno vrti "sam od sebe", če se avto premika).
Pri klasičnem avtomatu pa te povezave ne moreš razklopiti, in pri prestavljanju pride do obremenitve (npr. daš v R in čutiš, kako cel avto malo zatrese), ko se zamenja prestava. To obrablja vse komponente vgrajene med menjalnikom in kolesi. (Res pa je, da avtomatik ves čas po malem drsi, da je prestavljanje sploh mogoče, drugače bi ob tem hitro vse potrgal).
Na daljši rok je bolje, da je takšnih obremenitev čim manj in si prišparaš fuč sredinski ležaj v kardanu, hardy zglobu in luft v diferencialu (očitno preveč živim v RWD svetu
).