Avtomatski menjalnik kot ročni menjalnik

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ko smo pri amerikancih in njihovi zaostalosti. Volkswagon DSG je ameriški dizajn ne evropski. Ime firme je pa BorgWarner, sedež pa v Michiganu. Večina evropskih proizvajalcev, ki v svoje zaostale kante daje avtomatike z dvojno sklopko, v osnovi daje noter ameriško tehnologijo od BorgWarner.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.217
3.631
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Kako pa potem prestaviš avto brez vžganega motorja?

Pri DSG-ju, za primer, da se ti npr. izprazni akumulator, imaš v manualu opisano kako ročno sprostiš - dvigneš nekaj pri manšeti prestavne ročice - prestavno ročico, da lahko prestaviš iz P v N.
"Normalno" ob ugasnjenem motorju iz P ne gre.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Jaguar XF ima N, ampak na vrtljivem gumbu, ki se pogrezne... Kaj če gumb ne pride ven...?

Jebada brez primere http://jalopnik.com/5531821/how-to-tow-a-jaguar-equipped-with-an-electronic-shift-lever
To pa je ko ima oblika prednost pred fukncijo....
bonk.gif
 

Flikca

Pripravnik
12. mar 2013
307
6
18
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Ko smo pri amerikancih in njihovi zaostalosti. Volkswagon DSG je ameriški dizajn ne evropski. Ime firme je pa BorgWarner, sedež pa v Michiganu. Večina evropskih proizvajalcev, ki v svoje zaostale kante daje avtomatike z dvojno sklopko, v osnovi daje noter ameriško tehnologijo od BorgWarner.

A niso DSG izumili nemci, natančneje podjetje Porsche!

http://sl.wikipedia.org/wiki/DSG_menjalnik
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Je pa omenjen Borg Varner. Pa nimam pojma kdo je to in zakaj se gre. Saj je tudi tdi tehnologijo nemc kupil od špagetarja pred več kot četrt stoletja se mi zdi.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Flikca pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Ko smo pri amerikancih in njihovi zaostalosti. Volkswagon DSG je ameriški dizajn ne evropski. Ime firme je pa BorgWarner, sedež pa v Michiganu. Večina evropskih proizvajalcev, ki v svoje zaostale kante daje avtomatike z dvojno sklopko, v osnovi daje noter ameriško tehnologijo od BorgWarner.

A niso DSG izumili nemci, natančneje podjetje Porsche!

http://sl.wikipedia.org/wiki/DSG_menjalnik

Jok brate. BogWarner. Grdi neo-liberalni zaostali Ameri.
smile-1.gif

Ko se jim je iztekla ekskluziva za Volkswagon so začeli isto tehnologijo prodajati tudi drugim. Tako, da je sedaj teh dvosklopkarskih zadev kar nekaj tudi pri Volkswagonovi konkurenci, vse pa imajo korenine pri BogWarner.

Sicer pa dajmo se zavedat, da so novodobni proizvajalci avtomobilov, zadnje čase le sistemski integratorji za tehnologije, ki so jih povečini razvili drugi. To se tudi lepo vidi, da se kar naenkrat iste reči začnejo pojavljati kar pri celem kupu proizvajalcev po svetu istočasno, le druga imena jim ponavadi dajejo. Firm kot je BogWarner je cel kup. Ene se lotevajo motorja, druge menjalniškega sklopa, tretje karoserije, četrte elektronike, pete varnosti in tako naprej. Ponavadi imajo dokaj majhne vendar močne inženirske enote, zraven pa še pravnike, ki drugo jutro, ko inženirji kaj pogruntajo, letijo na patentne urade po svetu, potem se pa cola dinčkote od vseh povprek.
 
Nazadnje urejeno:

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Je pa omenjen Borg Varner. Pa nimam pojma kdo je to in zakaj se gre. Saj je tudi tdi tehnologijo nemc kupil od špagetarja pred več kot četrt stoletja se mi zdi.
Misliš tehnologijo skupnega voda? Common rail?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Moderni koncept common rail-a so pogruntali v Švici. Prva serijska implementacija pa japonski Denso za Hino tovornjake.
Magneti in Marele ter italijani so prišli več ksno.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Klasični avtomatik nima sklopke. Pri ročnem menjalniku stisneš sklopko in s tem odklopiš motor od menjalnika (in ostalega pogonskega sklopa (kardan, diferencial)), in prestaviš prestavo, ko motor ne poganja vsega skupaj (se pa pogonski sklop lahko še vedno vrti "sam od sebe", če se avto premika).

Pri klasičnem avtomatu pa te povezave ne moreš razklopiti, in pri prestavljanju pride do obremenitve (npr. daš v R in čutiš, kako cel avto malo zatrese), ko se zamenja prestava. To obrablja vse komponente vgrajene med menjalnikom in kolesi. (Res pa je, da avtomatik ves čas po malem drsi, da je prestavljanje sploh mogoče, drugače bi ob tem hitro vse potrgal).

Na daljši rok je bolje, da je takšnih obremenitev čim manj in si prišparaš fuč sredinski ležaj v kardanu, hardy zglobu in luft v diferencialu (očitno preveč živim v RWD svetu
tongue-1.gif
).

A je to to
sprasujem se.gif
Tip sklopke pri avtomatiku?

 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Strojniško je to hidrodinamična sklopka; v avtomobilizmu se prevaja tudi neposredno kot pretvornik navora.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Je pa omenjen Borg Varner. Pa nimam pojma kdo je to in zakaj se gre. Saj je tudi tdi tehnologijo nemc kupil od špagetarja pred več kot četrt stoletja se mi zdi.
Misliš tehnologijo skupnega voda? Common rail?
Ne CR. CR je nemc (vw) vgrajeval eden izmed zadnjih. Njegovega predhodnika v dizel svetu. Se pravi sistem Bosch pumpa soba Al kako se že reče. Tega naj bi kupili od špagetarjev.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Je pa omenjen Borg Varner. Pa nimam pojma kdo je to in zakaj se gre. Saj je tudi tdi tehnologijo nemc kupil od špagetarja pred več kot četrt stoletja se mi zdi.
Misliš tehnologijo skupnega voda? Common rail?
Ne CR. CR je nemc (vw) vgrajeval eden izmed zadnjih. Njegovega predhodnika v dizel svetu. Se pravi sistem Bosch pumpa soba Al kako se že reče. Tega naj bi kupili od špagetarjev.

oboje so makaronjari nardili. prvi tdi je mela fiat croma leta 86 če še sprav spomnim, potem je zadeve odkupil bosch oziroma je bil fiat primoran prodat boschu al nekaj takega in prodal vw.
CR so tudi razvili v fiat grupi.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.672
1.487
113
Ja.

Saj, če greš avtomatika razstavljati, ven dobiš na desetine lamelnih plošč, nimajo pa celotne funkcije običajne sklopke...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
E vidiš to. Croma bo pravi podatek, letnice pa nisem vedel.

najbolj smesno pri vsem tem je clanek pred casom v Motoreviji (AMZS) spet pac prepisan iz nemskega vira kjer pojejo hvalnice audiju in njegovem rojstvu in spocetju moderne dizelske masine za osebni avtomobil. ceprav je tdi v celoti prekopiran jtd... ce se ze gremo v podrobnosti. prve unijet masine...

smajli, ki bruha.
 

B81

22. jul 2007
36.950
10.507
113
KSZ

In kak je DSG menjalnik? Velja za zanesljivega? Na koliko je predvidena menjava olja?

10x