Avtomatski menjalnik kot ročni menjalnik

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Tega nisem napisal, ker če iščeš avtomatika, potem ti ročni nekako ni opcija.
Kupi dober avto z neprevrtenimi kilometri in PREVERJENO servisno zgodovino, pa boš na dobri poti, da ne boš imel večjih izrednih stroškov. To seveda ne garantira, da jih ne boš imel, ampak je pa možnost bistveno manjša.
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Kolkega ima multitronica, pa ni nekaj posebej zadovoljen. Ne da bi se kvaril, ampak s stilom menjalnika. Je pa res da ne ve kaj to sploh je multitronic, kako deluje, cemu je namenjen itd. Pol pa je kriv multitronic za vecjo porabo.

Ha. Treba je vedet, da je način vožnje pač malo drugačen. AMPAK, ne tako zelo, ker ...

če imaš v načinu D in gas pritiskaš zmerno, avto res nikamor ne gre. V načinu S se zadeva malce spremeni.

Vkolikor pa izbereš ročni način pretikanja, potem se zadeve močno spremenijo. Slednjega uporabim pri vključevanju na prometnih cestah.

Seveda pa, če bi v načinu avtomatskega delovanja gas pritisnil "do podna", bi se avto malce hitrje premaknil
evil.gif
In ja, v praksi pri prehitevanju ni potrebno pretikanje v ročnem načinu. Pač pritisneš avto "do daske", pa nimaš težav. Garantirano.

Razen, če za teboj ne vozi nervozen voznik v M3/M4/M5 .... ali celo nadebudnež v 318
evil.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
KSZ
tiptronici od ZF 6HP19A, uporabljeni na večino starejših audijev quattro, so preverjena zadeva
za multitronice je pa, kot napisano, potrebno imeti zgodovino v roki
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
Koliko gledam, jih je največ z multitronicom. Kak so ti v pri teh letnikih?

Novejši (tip 0AW) je precej boljši od starejšega (0AJ). Starejši je med drugim imel enega izmed filtrov v notranjosti in je bil nedostopen v okvirnu normalnega servisnega posega, pa tudi drugi filter je bil precej drag in ga zato marsikdo ni menjal. Novejši ima samo 1 (poceni, dokaj klasičen) filter. Vsekakor pa je pri multitronicu izjemno pomembna redna menjava olja.

Kot zanimivost - 2 tedna nazaj sem menjal olje v klasičnem avtomatiku na BMW X5 z 230.000 km (prvič menjano). Tekočina, ki je pritekla ven, je bila še najbolj podobna izločkom osebe s hudimi prebavnimi motnjami.
evil.gif
No, že takoj po menjavi je menjalnik delal bistveno bolje, danes, 2 tedna kasneje, pa je razlika neverjetna. Menjalnik prestavlja kot nov, izjemno uglajeno.