V petnajstih letih stalne uporabe avtomatike nikoli nisem prestavljal v N na semaforju. Prestavljanje na semaforju je največja neumnost, avtomatik je prav zato narejen, da ni potrebe po nepotrebnem stalnem pretikanju prestavne ročice. Samo v redkih primerih recimo pred železniškim zapornicam ali pa, če kaj, koga čakam, prestavim v N ali P. Stalno imeti v poziciji D prav nič ne škoduje menjalniku.
Pravzaprav bi se upal reči, da so menjalniki v starih jajcih mnogo bolj trpežni.
Citat:
Uporabnik damirj pravi:
Jaz tudi nikoli ne prestavim v N na križiščih. Menjalniku to čisto nič ne škoduje, saj ni zobnikov notri. Če pa kakšna stara jajca tega vseeno ne prenesejo, potem imajo očitno še kakšne druge težave.
Pravzaprav bi se upal reči, da so menjalniki v starih jajcih mnogo bolj trpežni.