Avtomatski menjalnik in zima

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Vreme je ravno pravo za tole temo. Kako se v zimskih razmerah obnesejo avtomatski in robotizirani menjalniki? Na primer DSG-ji, CVT-ji, eCVT-ji v hibridih. Kakšne so uporabniške izkušnje?
 

B81

22. jul 2007
36.937
10.504
113
V četrtek pri -12 je na 250 km dolgi poti pri pospeševanju malce "zdrsel", kot bi zdrsela sklopka pri normalnem menjalniku, avto ima EDC dvosklopčni renault menjalnik s skoraj 100 t prevoženimi. Ampak je bil motor (in menjalnik) topel oz. vroč
smile-1.gif


Drugače pa bolj kot menjalnik je zaskrbljujoča el. ročna zavora, s katero si ne moreš nič pomagat, ko te v snegu nese proti robniku in bi z normalno kulturno retro ročno zavoro lahko avto malce obrnil
smile-1.gif
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ja ko je cesta splužena in posuta. Kaj pa ko je na njej sneg in se hočeš peljat v klanec? Dejstvo je, da si pri avtomatikih ne moreš pomagat s sklopko. To me zanima.

@Denis: Retro ročne pa res izginjajo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Pohodiš gas in je?
grin1.gif


Resno (govorim za klasični avtomat): speljuješ kot običajno, in to čisto komot, ker po malem menjalnik ves čas "drsi"... Če se ti zljubi se lahko v en klanec 10x skoraj popolnoma ustaviš, in vsakič počasi spelješ kot gospod, ker nimaš sklopke, ki bi jo pri tem uničeval...

Skratka: avtomatik je zakon tudi v tem primeru, vožnja v klanec je milina. Zaradi njega ne boš nič na slabšem kot v primerjavi s kvačko.
zmaga.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Klasičen avtomatski menjalnik se pozimi obnese enako, kot poleti. Ne vem zakaj bi bile kakšne posebne razlike. Ampak, kot vedno na tem forumu, spet se išče probleme tam kjer jih ni.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Dual clutch so podobni fail kot dizli in onesnaževanje. Je razlog zakaj jih je v Ameriki tako malo obojih. Klasični avtomatiki pa brez problema v mrazu.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
V četrtek pri -12 je na 250 km dolgi poti pri pospeševanju malce "zdrsel", kot bi zdrsela sklopka pri normalnem menjalniku, avto ima EDC dvosklopčni renault menjalnik s skoraj 100 t prevoženimi. Ampak je bil motor (in menjalnik) topel oz. vroč
smile-1.gif


Drugače pa bolj kot menjalnik je zaskrbljujoča el. ročna zavora, s katero si ne moreš nič pomagat, ko te v snegu nese proti robniku in bi z normalno kulturno retro ročno zavoro lahko avto malce obrnil
smile-1.gif
za ročno se strinjam, zelo moteče pozimi. čez leto mi je pa super.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Dual clutch so podobni fail kot dizli in onesnaževanje. Je razlog zakaj jih je v Ameriki tako malo obojih. Klasični avtomatiki pa brez problema v mrazu.

daj razsvetli nas nevedneže zakaj so taki blazni fail. Ti bomo neskončno hvaležni
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ker so ljudje navajeni, da avto leze naprej pri klasičnem avtomatskem menjalniku. Potem pa so enako sprogramirali še dvosklopčne. Zdaj si pa zamisli, kako zgleda pol (dve tretjini?) manjša sklopka, ki neprestano drsi v gnečah, čez nekaj časa. Da o cukanju pri parkiranjih ne bi. DSG se recimo krasno obnese med vožnjo, še vedno pa ni najbolj uglajen v zgornjih primerih (mogoče je pa razlog v Škodi Superbu). Pa ker sem že ravno v ZDA, ljudje se pritožujejo nad Powershiftom pri Fordu Focusu. Pač Američani so hecni, po eni strani jih ne moti, da so avtomobili glasni, ker imajo skoraj nič zvočne izolacije, po drugi pa absolutno ne marajo cukanja.


Za OP pa... Klasičen avtomatik je po snegu prav luštno vozit. Pretvornik navora lepo dozira, je pa res, da avta pa ne moreš zanihat, če si v kakšni gladki luknji s pogonskimi kolesi.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Kaj pa dvosklopčni menjalniki ala DSG in zima?
Do sedaj ste podali odgovore za klasično avtomatiko, ki na prvi pogled izginja iz ponudbe in pa CVT-je. Ali ima res menjalnik z dvema sklopkama v praksi vse najboljše od klasičnega avtomatika in ročnega menjalnika? Ali to velja tudi za zimo - sneg?
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Pa ker sem že ravno v ZDA, ljudje se pritožujejo nad Powershiftom pri Fordu Focusu. Pač Američani so hecni, po eni strani jih ne moti, da so avtomobili glasni, ker imajo skoraj nič zvočne izolacije, po drugi pa absolutno ne marajo cukanja.

Meni ni to nič hecno, že 70 let nazaj so lahko naredili menjalnik, ki ne cuka, torej je cukanje danes res nedopustno. Jih razumem, tudi jaz ne maram cukanja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Po mojih informacijah je (bila) pri Powershiftu bolj problem zanesljivost, saj si je Ford s prvimi generacijami konkretno pljunil v lastno skledo. Zadeve so namreč crkovale že pri 30.000.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Tudi električno ročno lahko normalno uporabljaš - bolj je problem položaj gumba, recimo Reno Scenic, za menjalno ročico na sp. delu armature.

Dokler gumb držiš, drži, ko ga spustiš, spusti - tako enostavno.

Nam robor v C4 in EDS al kaj je že v Renoju dela čisto OK.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Jst mam Aisinov menjalnik v oplu.. voznja po snegu se nikol ni bla tok mirna in hkrat zabavna. Po klancu spelje brez problemov, ce je kje res kak ornk klanc, se kombinira z izklopom elektronike za zdrs; ga se ni blo klanca da nebi gor prsu.
Je pa fajn, ce glih nimas najcenejsih gum
smile-1.gif

No, je pa res, da mam jaz se opcijo Snow-mode, katera speljuje v visnji prestavi in ne v prvi.. da ne spusti prevec navora na zacetku na tla...
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Še moja žena se veliko bolj varno počuti z avtomatikom na snegu, zgolj zaradi dejstva ker veliko lepše lahko dozira moč, kot pa z ročnim menjalnikom in sklopko.

Prav spomnim se kako smo se včasih s podhranjenimi bencinarji vozili na smučišča, dokler si lahko vse zvozil v 2. prestavi je šlo, ko si moral kaj šaltat si pa obstal. Zmogljivejši motorji so zadevo sicer malo popravili, ampak še vedno te na snegu pojemki med šaltanjem lahko stanejo.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kaj pa dvosklopčni menjalniki ala DSG in zima?
Do sedaj ste podali odgovore za klasično avtomatiko, ki na prvi pogled izginja iz ponudbe in pa CVT-je. Ali ima res menjalnik z dvema sklopkama v praksi vse najboljše od klasičnega avtomatika in ročnega menjalnika? Ali to velja tudi za zimo - sneg?

Jaz se z dsgjem vozim brez problemov ze 12 let. Pa v zadnji razlicici je se 4motion
cool-1.gif


Jernej