Avtocesta Hrvaška

SPICEK

Pripravnik
2. nov 2007
182
13
18
Če se gre na Hvar preko Drvenika, ali se potem splača uporabiti ta novi tunel pri Zagvozdu ali se zapeljati naprej do Ravča? Je že kdo bil dol in ½preizkusil½ ta novi tunel?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Pomoje da se splača.

BTW: Imočani so tunel vzeli zelo resno, zdaj imajo pa težave:

http://www.slobodnadalmacija.h...58/Default.aspx

Z težko prigaranimi prihranki so naredili cel kup apartmajev z bazeni, teniškimi igrišči itd, že zaposlili ljudi in si splanirali dohodek, zdaj pa nič od tega, hehe

Pa še glede avtoceste A7, Sv.Kuzam-Križišče: ta vikend sem bil dol in malo pogledal. Gradi se precej, a do 30.6. jasno ne bo uspelo. Predvideni datum otvoritve je 15.7., s tem da bo zadnji del, torej navezava na magistralo in priključek na Krk izveden polovično, torej dvosmerno po enem pasu. Upam da bo vseeno kaj pomagalo, saj je tako kot je zdaj katastrofa. Da smo prišli na Krk smo rabili več kot uro.

Nadaljuje se tudi gradnja avtoceste naprej proti Crikvenici, Senju in skozi tunel Vratnik navezava na avtocesto Zagreb-Split. Najprej naj bi se delal ravno ta tunel, ki ima tudi edini že gradbeno dovoljenje, mene, ki hodim pogosto na Pag, pa bolj zanima ostalo, torej avtocesta Križišče-Senj. Upam da bo čimprej.

Gradilo naj bi se še v Istri in sicer polni profil na Istrskem ipsilonu (torej štiripasovnico), naslednje leto pa bo upam da dokončana tudi navezava Split (Solin)-Klis. Prava rešitev za split bo seveda obvoznica Solin-Omiš, za katero pa je vprašanje kdaj se bo sploh začela graditi.

Nas pa Hrvati šišajo po levi in po desni, saj se pri nas v vseh latih niso mogli niti odločiti kje naj bi šla AC Postojna-Jelšane, kaj da bi se še začalo kaj graditi. Enako je z hitro cesto Novo mesto-Vinica, tako da na poti na morje postaja Slovenija največja ovira (razen za Istro, ko bo enkrat končno narejen tunel Markovec)
 

SPICEK

Pripravnik
2. nov 2007
182
13
18
Sem malo gledal po spletnih zemljevidih ( viamichelin in googlemaps) pa ni še nikjer označeno ali narisano da ta tunel obstaja.
A obstaja kakšen akutalen zemljevid z cestami?
Drugače so jih pa kr dobr zafrknli s tole cestnino.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Vrisano ni, se pa lepo vidi vhod in izhod:
1803686-2013-06-2612_34_14-GoogleMaps?GoogleChrome.jpg
 

Priponke

  • 1803686-2013-06-2612_34_14-GoogleMaps?GoogleChrome.jpg
    1803686-2013-06-2612_34_14-GoogleMaps?GoogleChrome.jpg
    72,7 KB · Ogledi: 565

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
a je iz avtoceste planiran direkten izvoz na ta tunel - kateri je to? Imotski?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tole pa orenk nakladaš.
Naprej od Križišča proti Senju se čisto nič ne dogaja in se še dolgo časa ne bo, nobenega gradbenega dovoljenja ni pridobljenega za noben del trase, kaj šele kakega denarja.
Začeli so graditi dodatna dva pasova od Pazina proti Učki, druge cevi predora Učke še lep čas ne bo, štiripasovno nadaljevanje proti Matuljem in nova avtocesta nad Reko je pa sploh še v oblakih. Tudi mečkanje cest okoli Splita je prej sramota hrvaški cestogradnji kot kaka pohvala.
Prenehali so z gradnjo dveh avtocest proti Madžarski ter ene proti Sisku, nadaljevanje avtoceste južno od Ploč, vključno s mostom na Pelješac pa bo tudi počakalo boljše čase. Tako da nas ti Hrvati kaj dosti ne šišajo ne po levi, niti po desni. Če ne drugega, pri nam se z zbrano cestnino lepo tekoče poplačujejo krediti od gradnje avtocest, na HR pa o tem lahko samo sanjajo.

So pa hecni ti Zabiokovci - vlagajo težke denarje v nekaj, kar ne bo nikoli privabilo turiste, tudi če bi bil tunel zastonj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
a je iz avtoceste planiran direkten izvoz na ta tunel - kateri je to? Imotski?
Izvoz Zagzvod, naslednji od Šestanovca. Mislim pa da več kot 10 minut iz strani Splita ne boš prišparal, razen v primeru kake večje gužve.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Gradbeno dovoljenje za tunel naj bi imeli že lani, je pa vprašanja če bo denar za gradnjo:

http://www.novilist.hr/Vijesti...Primorje-i-Liku

Tole za ipsilon je jasno postopno, se je pa vsaj začelo. Predor in cesta proti Matuljem pa pomoje sploh nista nujno potrebna, saj gre precej prometa ven na buzet in v slovenijo. Gužva se naredi potem naprej proti reki na obvoznici, kar naj bi reševali tako da bodo promet od Rupe speljali mimo reke direktno na avtocesto ZG-RI. Važno je da po istri naredijo čimveč štirpasovnega, da ne bo toliko nesreč.

Dol do Ploč bodo že spacali, za pelješki most bo pa problem ja.

Pri nas pa se trenutno dela kaj? Koper-Izola? Glede na to koliko dobrih gradbenikov imamo bi blo fajn naredit eno firmo in začet postojna-jelšane (tukaj sem morda pristranski, ker na relaciji vozim skoraj vsak mesec, a vseeno malo čudno zgleda ko se od reke pripelješ iz balkana v evropo, avtoceste je pa konec.
 

kreden1

Pripravnik
5. nov 2010
289
0
16
Bodimo realni, če bi mi gradili avtoceste na odsekih s tako malo prometa, kot jih gradijo Hrvati, bi imeli lahko avtocesto tudi do Kočevja, Kamnika, Rogaške Slatine, Ormoža, itd itd. Resda imajo zdaj veliko avtocest, ampak na mnogo odsekih bo trajalo še veliko let, preden bodo pobrali dovolj cestnine, da bodo pokrili stroške vzdrževanja in dolg zaradi gradnje in do takrat bodo morali hrvaški davkoplačevalci pokrivati izgube zaradi teh avtocest. Graditi ceste, ki bodo polne samo nekaj poletnih vikendov in samevale večji del leta, se pač ne izide.

Kar pa ne pomeni, da mi ne smemo graditi, na določenih odsekih je že toliko prometa, da bi morali imeti avtoceste in hitre ceste že zgrajene (do Velenja recimo), ampak nekateri projekti, recimo cesta do Vinice ali pa večina avtoceste do Jelšan lahko počakajo nekaj let na boljše čase, naj raje usmerijo denar v državne ceste, ki so marsikje v obupnem stanju.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
a je iz avtoceste planiran direkten izvoz na ta tunel - kateri je to? Imotski?
Izvoz Zagzvod, naslednji od Šestanovca. Mislim pa da več kot 10 minut iz strani Splita ne boš prišparal, razen v primeru kake večje gužve.

Odvisno kakšna gneča je čez tiste ovinke. Jest sem zadnjič nabasal en avtodom in par poljakov zadaj in je bilo nemogoče prehiteti, cijazili smo se pa 30-40kmh ali manj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri nas pa se trenutno dela kaj? Koper-Izola? Glede na to koliko dobrih gradbenikov imamo bi blo fajn naredit eno firmo in začet postojna-jelšane (tukaj sem morda pristranski, ker na relaciji vozim skoraj vsak mesec, a vseeno malo čudno zgleda ko se od reke pripelješ iz balkana v evropo, avtoceste je pa konec.
Tudi skozi celotne Alpe (od Nice do Linza) imaš samo 3 kompletne štiripasovnice (od tega ena šele od lani, skozi "revno" Švico pa nobene), pa je precej več prometa na ostalih cestah kot pa čez Jelšane.
Pač pri nam gradimo avtoceste tam, kjer se glede na prometne razmere to splača. In to zaenkrat do Jelšan ni. Glede na promet bi morali pospešiti gradnjo do Dragonje (trasa je že določena), ostalo pa lepo počasi. Dars sicer zaenkrat pokriva stroške, vendar pretiravat s hitro gradnjo dodatnih treh štiripasovnic do Hrvaške, kjer je na vsaki prometa bistveno manj kot med Celjem in Velenjem, pač ni treba. Se boste kvarnerski vikendaši že navadili.
tongue-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ja, enkrat do penzije bo že.
smile-1.gif


Sicer mi je pa še bolj važno da ne bo več carine (ko pa enkrat še policaja ne bo več bo pa sploh kul, samo to je vprašanje kdaj bo, če sploh bo).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Hrvati glede Schengna niso preveč problematični - do uvedbe morajo narediti nove oz. posodobiti nekatere obstoječe mejne prehode z Bosno (tako kot smo morali mi s Hrvaško) ter rešiti t.i. Neumsko vprašanje - ali z mostom na Pelješac ali z avtocestnim koridorjem nad Neumom (ta reč je cenejša, hitrejša in enostavnejša, vendar politično in nacionalistično nespejemljiva). Mogoče že v treh letih.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik keber pravi:
Hrvati glede Schengna niso preveč problematični - do uvedbe morajo narediti nove oz. posodobiti nekatere obstoječe mejne prehode z Bosno (tako kot smo morali mi s Hrvaško) ter rešiti t.i. Neumsko vprašanje - ali z mostom na Pelješac ali z avtocestnim koridorjem nad Neumom (ta reč je cenejša, hitrejša in enostavnejša, vendar politično in nacionalistično nespejemljiva). Mogoče že v treh letih.

Mejni prehod pri Neumu so preuredili že za 1. maj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pusti Neum in ostale glavne prehode. Govorimo o manj pomembnih prehodih, ki niso niti približno urejeni.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zadnji del bo začasno dvopasoven, nekje v mesecu dni bi ga pa zrihtali do križišča z jadransko magistralo.
 

SPICEK

Pripravnik
2. nov 2007
182
13
18
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Vrisano ni, se pa lepo vidi vhod in izhod:
8.7 ko sem se vračal iz Hvara je bil tunel še zaprt, ko se je brat vračal 12.7 ga je pa že preizkusil
smile-1.gif
, po njegovi oceni prišparaš cca 15-20minut, v sami gužvi pa mnogo več
 
Nazadnje urejeno: