Avtocesta Hrvaška

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mi pač gradimo avtoceste takrat, ko je za to dovolj prometa (ne, in to niso nekateri vikendi). Hrvati pa bi gradili avtoceste za nekaj tisoč vozil na dan. Avtocesta do Dubrovnika je glede količine prometa in zahtevnosti terena skoraj enako, kot da mi gradimo avtocesto Ljubljana - Bovec.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Mi gradimo avtoceste z zamikom 50 let za razvito europo. Ko je Italija imela na tisoce kilometrov avtocest v 70etih smo mi imeli se prasni makadam,danes ko so nasi pogruntali hitre ceste z omejitvijo 110 Italiani gradijo 3 pasovnice,vsaka Italianska avtocesta zgrajena v 70 ih je pojem od pojma za nase superdrage gradnje ozkih dvopasovnic ki so dnevno zaprte zaradi nesrec.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.122
75
48
Ti jaz povem da niso. Kar je zeleno tik pred Pločami je del nove AC vpadnice do pristanišča, t.j. napol dokončan odsek, s katerim želijo tranzit preusmeriti mimo Ploč. Priporočam, da se temu odseku izogneš (delno je še gradbišče, preusmeritve, omejitve čez dvosmerne tunele 40kmh..., pot je daljša, na drugi strani Ploč prideš spet na isto cesto), v glavnem do dokončanaja odseka Ploče - Vrgorac pojdi raje po starem, skozi Ploče.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mi pač gradimo avtoceste takrat, ko je za to dovolj prometa (ne, in to niso nekateri vikendi). Hrvati pa bi gradili avtoceste za nekaj tisoč vozil na dan. Avtocesta do Dubrovnika je glede količine prometa in zahtevnosti terena skoraj enako, kot da mi gradimo avtocesto Ljubljana - Bovec.

Keberu opet tolčeš mimo da je joj.

Ljubljana-Bovec nis(m)o sposobni vzdrževati v normalnem(voznem) stanju.
Tvoje nebuloze so res
bonk.gif


Al sem spet preveč svojega nacionalnega ponosa izlil pa kkšno gramatično napako napisal.
Mea culpa mea maxima culpa
tongue-1.gif
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.034
4.948
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mi pač gradimo avtoceste takrat, ko je za to dovolj prometa (ne, in to niso nekateri vikendi). Hrvati pa bi gradili avtoceste za nekaj tisoč vozil na dan. Avtocesta do Dubrovnika je glede količine prometa in zahtevnosti terena skoraj enako, kot da mi gradimo avtocesto Ljubljana - Bovec.

S temle se pa ne strinjam - če povezave ni (oziroma je slaba), tudi prometa ni. Obrnjena logika. Dobra povezava bo šele vzpostavila možnosti za gospodarski razvoj in s tem za večji promet.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
vsaka Italianska avtocesta zgrajena v 70 ih je pojem od pojma za nase superdrage gradnje ozkih dvopasovnic ki so dnevno zaprte zaradi nesrec.
Se pa res nisi veliko peljal po Italiji, vidim.
grin1.gif
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Na sreco vecinoma po Italiji.
Vsaka njihova 30 let stara je neprimerno boljsa in uporabnejsa on nasih najmodernejsih tajkunskih skropucal.
Upal bi si trditi da ni asfalta ki bi bil starejsi od 8 let na njihovih cestah,o nasih nima smisla govoriti,lep primer je luknjasto deformirana kozja steza skozi Vipavsko dolino...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Na sreco vecinoma po Italiji.
Vsaka njihova 30 let stara je neprimerno boljsa in uporabnejsa on nasih najmodernejsih tajkunskih skropucal.
Res je, očitno si se vozil samo na relaciji Palmanova - Udine.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Se s Poldotom strinjam...
Že zaradi samega asfalta je vožnja neprimerno boljša, sploh v dežju. Pa tudi njihovi stari odseki, neobnovljeni, so manj stresni in tresajoči kot npr. naš odsek po Prekmurju.
Nadalje, obvoznica okoli Benetk je že v osnovi tripasovnica plus odstavni pas plus dodatne odstavne niše. Gradijo tretji pas pred Benetkami iz smeri Trsta... Izvozov imajo neprimerno več kljub zaprtemu sistemu plačevanja cestnine.
Še najslabši njihov odsek je tale med Fernetiči in cestninsko postajo pri Monfalcone-ju.
Skratka, pravi balzam se je vozit po njihovih AC, vsaj v tem predelu Italije, Benečija in Furlanija.

Slovenija pa zgradi dvopasovno AC brez odstavnih pasov, po kateri poteka glavni tranzit iz in v HU, kjer je že po slabih 4 letih uporabe cesta vsa zjahana.
bonk.gif
Da ne govorim o hordi pokvarjenih vozil na voznem pasu, ker se pač ne morejo privlečt do odstavne niše.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jap, na najbolj obremenjeni cesti do Madžarske, ki je delana itak samo za tovornjake, ki se ne pokvarijo
smile-1.gif
, ni odstavnega pasu.

Mimogrede za znalce, ali so Italijani že končali z deli na avtocesti od Gorice proti A4, maja se je še na veliko delalo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Končanje del na Vileš - Gorica je predvideno za pomlad 2013 (začeli so delati leta 2009).

Razširitev prvega dela avtoceste od Benetk do San Dona di Piave iz štirih na šest pasov (19 km od začetka nove obvoznice Benetk) bo z enim novim priključkom vred končana leta 2014 za skoraj 500 milijonov (cela avtocesta preko Trojan je stala okoli 400 milijonov). Naslednji del do reke Tilment naj bi začeli razširjati še letos, končali pa bi leta 2015, čeprav se pri Italijanih običajno zadeve zavlečejo za kako leto ali dve.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Tole res gradijo zelo počasi, ni mi jasno zakaj.... Mogoče na račun večje kvalitete, kaj vem. Je pa res, da je ta en kup nekih podvozov in nadvozov...
Prekmurka je npr. zgrajena in dograjena na hitrco, pa je po 4 letih takšna, kot da bi bila stara že vsaj 15 let.

Res pa komaj čakam AC Gorica - Vilesse. Že sedaj je časovno nekje tu-tu, če greš iz Italije čez Gorico in na Razdrto ali pa klasika čez Fernetiče. Čas sem pa meril ravno takrat, ko je bil na relaciji, ki se gradi, pred nami en počasne, ki je naredil dolgo kolono, ki se je premikala precej počasi praktično od začetka zožitve pa vse do Gorice.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj ne boš po tem nič hitrejši kot prej. Že prej je bila Gorica-Vileš štiripasovnica, zdaj bo štiripasovnica z odstavnimi pasovi (tehnično gledano bodo zamenjali objekte in malo poravnali traso, a to je to)

In če ti ni jasno, zakaj Italijani gradijo počasi, to je pač pri njih normalno. O kvaliteti italijanskih avtocest sem pa že večkrat napisal svoje mnenje, še posebej, ko sem lani na novi beneški obvoznici povozil par udarnih jam, letos pa opazoval zapore in sanacijo na parih pokritih vkopih.;) Da vseh drugih avtocest po Italiji sploh ne omenjam.
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Italijani imajo obupne AC. Ne povsod, ampak naceloma so slabe, kar pa ni cudno na ves tranzit. Recimo Bolonija - Firence je katastrofa, kako so viadukti prikljuceni na AC...se slabse kot Gorica-Trst.

LP
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ko greš v Italiji južno od Bologne je konec heca. Ozki pasovi, temni, še bolj ozki predori, zavito do onemoglosti pa gor in dol...

polde se očitno vozi samo po severnem delu Italije.