Audi Sport Quattro 2013

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To je produkt evropskega nategovanja proizvajalcev z nižanjem CO2, pri taki ceni avta je davčna ugodnost verjetno večja kot tista cenovna razlika za zagotovitev 50 km EV. Dobro da se proizvajalci tako znajdejo v EU okolju, kaj bo voznik delal s takim avtom pa verjetno ne bo produkt 59 g/km CO2.

Očitno bodo v prihodnje vsi superšportniki plug-in, da bodo zadostili EU birokratom. Za na pisto je pa taka vrsta baterij vprašljiva ker ne more rekuperirati enormih moči v baterijo kot dirkaški KERS sistemi.

Tesla S poniža vso konkurenco! Res da je avto (z vso opremo pa najboljšo baterijo) nekje okrog 85k$, ampak ima samo baterijo, brez nobenega bencinskega motorja al ne vem kaj...baterija z zmerno vožnjo zdrži okrog 500km menda. Top avto, krepko boljši od vseh hibridov in ne vem kakih jajc, ki jih delajo v evropi in drugje! Tesla S je avto prihodnosti.
Pa poglej si tole:
https://www.youtube.com/watch?v=H5V0vL3nnHY
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
38
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To je produkt evropskega nategovanja proizvajalcev z nižanjem CO2, pri taki ceni avta je davčna ugodnost verjetno večja kot tista cenovna razlika za zagotovitev 50 km EV. Dobro da se proizvajalci tako znajdejo v EU okolju, kaj bo voznik delal s takim avtom pa verjetno ne bo produkt 59 g/km CO2.

Očitno bodo v prihodnje vsi superšportniki plug-in, da bodo zadostili EU birokratom. Za na pisto je pa taka vrsta baterij vprašljiva ker ne more rekuperirati enormih moči v baterijo kot dirkaški KERS sistemi.

Tesla S poniža vso konkurenco! Res da je avto (z vso opremo pa najboljšo baterijo) nekje okrog 85k$, ampak ima samo baterijo, brez nobenega bencinskega motorja al ne vem kaj...baterija z zmerno vožnjo zdrži okrog 500km menda. Top avto, krepko boljši od vseh hibridov in ne vem kakih jajc, ki jih delajo v evropi in drugje! Tesla S je avto prihodnosti.
Pa poglej si tole:
https://www.youtube.com/watch?v=H5V0vL3nnHY

off: Slovenci iz dacio ponižajo Teslo
evil.gif


Link

Moral sem
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Ponižajo v porabi, Tesla je performance avto. Isto kot če bi rekel da Clio dci poniža Ferarija.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Tesla je imela Roadster, tu je pa govora o Tesli Model S in ne Roadsterju.
smile-1.gif


Kaj pa hitrost, kako hitro je kdo peljal?
smile-1.gif
Sem samo na hitro preletel, pa nisem gledal celotnega članka.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Eno je prebiranje podatkov po netu, drugo je realnost. Namreč Tesla je performance car - se strinjam. Vendar če se uporablja kot performance car, potem je njen domet hudo majhen. Če pa želimo iz Tesle iztisnit tistih 400 km, potem pa pozabimo na performance.

Iz prve roke (od slovenskega lastnika Tesle) - da prevozi pot od Nove Gorice do Maribora, lahko pozabi na performance del avtomobila
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Eno je prebiranje podatkov po netu, drugo je realnost. Namreč Tesla je performance car - se strinjam. Vendar če se uporablja kot performance car, potem je njen domet hudo majhen. Če pa želimo iz Tesle iztisnit tistih 400 km, potem pa pozabimo na performance.

Iz prve roke (od slovenskega lastnika Tesle) - da prevozi pot od Nove Gorice do Maribora, lahko pozabi na performance del avtomobila

Tesle ali Tesle S? Ker v temi o Tesli S imaš posnetek šveda, ki je pošteno teral avto in naredil 300+km z njim.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Ves point električnega motorja je da ni tako podvržen največji hibi klasičnega ICE, torej je s Teslinimi 400 konji in več kot 2 t lahko enako varčen (porabil zgolj 6% več elektrike) kot Dacia s 40 konjskim mlinčkom in dobro tono mase.

Primerjava med model Model S in tem Audijem ni na mestu, Audi je športnik s klasičnim bencinskim motorjem in 150 konjsko asistenco baterije in glede na podatke vseeno pusti Teslo zadaj, ki hoče biti vseeno hitra uporabna limuzina, z veliko notranjega prostora. Tesla je za med ovinke pretežka, ne glede na to kako dobro je tista teža razporejena na dnu vozila. Teža tega Audija je tudi kar konkretna pri 1,850kg, tako da ta podatek ni preveč obetaven.