Herman. Kaj ima tvoja julka noter prikazovalnik stanja oz. delovanja pogona? Golf 7 vem da nima, novi Kadjar pa ima, in je zanimivo gledat kak pogon grabi
Herman. Kaj ima tvoja julka noter prikazovalnik stanja oz. delovanja pogona? Golf 7 vem da nima, novi Kadjar pa ima, in je zanimivo gledat kak pogon grabi
Sem precej prepričan, da so bile tukaj glavni dejavnik gume.
Kolikor vem ima A4 od facelifta naprej Quatro ultra pogon in ne od 2017.
Torej je bil prejšnji A4 samo sprednji pogon? Ker če je bil štirikolesni, potem je bil Quattro. Lahko pa seveda, da mu je kaj crknilo in je imel samo sprednji pogon.Nevem, če sem dovolj jasno napisal... Na prejšnjem A4 ni imel quattro pogona, na tem novem pa ima in je na istem terenu videl veliko razliko...
No sedaj vemo da prejšnji ni bil Q.Sem se včeraj pogovarjal s kolegom, ki ima A4 quattro 2016 190 KM in pravi, da je to čisto drugi avto kot prejšnji A4, ki ga je imel (mislim da letnik 2004, 130KM). In mislil je predvsem v pogonu (ne po ostalem udobju)... On je tudi doma v bregih in je prej tudi imel večkrat probleme na snegu..
No, vglavnem, na pune je prehvalil pogon. Je rekel, da tudi po normalni ovinkasti cesti skoraj sploh ne veš, da je sneg na cestišču, tako lepo se avto drži ceste... Pa prej je imel problem speljat iz dvorišča, če je bilo slabih 10cm snega... Letos je rekel, da je bilo precej več snega (da ga je tiščal pred seboj) in da je šlo brez problema speljat iz dvorišča..
Je pa tudi rekel (kot mi je tudi rekel en prodajalec, ko sem šel gledat en avto), da imajo do letnika 2017 še stalni 4 kolesni pogon, kasnejši pa že naj bi imeli 4 kolesni pogon, ko ga rabijo...
Točno tako. Precej večja je razlika med slabo in novo zimsko gumo, kot med Haldex in Torsen pogonom.Razlika med različnimi oblikami 4 kolesnega pogona različnih generacij pri vag grupi je pa mogoče 5%
Tisti, ki opazite razliko med q in 4motion al imate neko znanje o sistemih al pa znate izkoristit v piko 4x4. Iz mojih izkušenj, recimo isti letniki, tm okol 2010 nisem opazil. Pasat, a4 govorim, tiguan je bil mlajši pa tudi nisem zaznal neke hude razlike, ali nič. Pri nas ulica priča da prvi je Subaru nato q potem pa nič pametnega. Sam vozim rav4 05 in glede na izkušnje lahko rečem, da ima VAG grupa malenkost boljše pogone. Pri ravki je plus višina avta, da se ne nabere tako hitro sneg pred avrom. Subaruja nisem vozil.
pa če ni mrežca na pumpi zabasana na haldexu, ker noben knedl ni na 60.000 olja menjalHaldex ni noben stalni pogon. Je kr lepo po potrebi vklopljiv. Nekaj procentov vedno grabi zato da je olje na delovni temperaturi. Isto je pri čisto navadni visko sklopki. Če je olje na del. temperaturi grabi hipno, če ni zamuja. Že 2 desetljetja stari Suzukiji Ignis z navadno visko stalno grabijo nekje med 2-3 procente. Nič novega.
se strinjam, ampak za smoukarja - q5 2011 za 10 jurjev ima višino in stalni torsen pogonBo kr držalo, da navaden uporabnik pri vsakodnevni uporabi ne bo občutil nobene razlike.
stari torsen so meli prednost, ker če zaviraš z motorjem, zavira vse 4 bicikle
I-awd od toyote,Kaj novi torseni ne? Obstaja še kak pogon, ki to zna? (poleg klasičnih 4x4)
Kaj novi torseni ne? Obstaja še kak pogon, ki to zna? (poleg klasičnih 4x4)