Nissan GT-R vs Audi A1 quattro

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Lahko bi šli primerjat Space Shuttle Atlantis in Fičota. V mestu bi bil Fičo hitrejši nekajkrat, v zraku pa Atlantis za nekaj sto krat. Surprise, surprise.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
V autocar videu pri 2:08 sam pove, da ima gtr preširoke gume, ki ne odvedejo dovolj vode.

Medtem ko ima a1 215/40 R 17 (1.4l / 136kW /), quatro modelov na http://www.audi.si nimajo,
ima gtr 255/40/20 , kar je očitno preveč za tako mokro cestišče.

Tako audi kot nissan imata serijske gume. Njihovo sirino je dolocil proizvajalec in je namenjena tako suhemu kot mokremu vremenu. Serijske gume so del avta, kot zavore ali volan.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Ravno prej sem ulovil oddajo o proizvodnji GT-R na NGC. Najbolj me je presenetilo, da ima GT-R dve kardanski gredi. Od motorja k menjalniku, ki je na zadnjo osi in od menjalnika na prvi kolesi. Ima se kaksen avto tako. Prvic sem videl to.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Ravno prej sem ulovil oddajo o proizvodnji GT-R na NGC. Najbolj me je presenetilo, da ima GT-R dve kardanski gredi. Od motorja k menjalniku, ki je na zadnjo osi in od menjalnika na prvi kolesi. Ima se kaksen avto tako. Prvic sem videl to.

Tako imajo praktično vsi avti z originalno zadnjim pogonom, dodelanim na 4x4, torej BMW, MB, tapravi đipi, itd ...
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
154
63
Celje
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Ravno prej sem ulovil oddajo o proizvodnji GT-R na NGC. Najbolj me je presenetilo, da ima GT-R dve kardanski gredi. Od motorja k menjalniku, ki je na zadnjo osi in od menjalnika na prvi kolesi. Ima se kaksen avto tako. Prvic sem videl to.

Tako imajo praktično vsi avti z originalno zadnjim pogonom, dodelanim na 4x4, torej BMW, MB, tapravi đipi, itd ...


Kater bemfl oz. merkla pa ima zadaj menjalnik?
confused-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
To sem se tudi dam vprasal, ker Juris tako samozavestno nekaj trdi. Vem da obstaja kar nekaj avtomobilov, ki imajo menjalnik zadaj, seveda tudi pogon zadaj, ta 4x4 sem pa prvic to slisal za GT-R. Mogoce bo pa SJTV kaj vec povedal.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
154
63
Celje
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Vem da obstaja kar nekaj avtomobilov, ki imajo menjalnik zadaj, seveda tudi pogon zadaj, ta 4x4 sem pa prvic to slisal za GT-R. Mogoce bo pa SJTV kaj vec povedal.

OK, razni superšportniki imajo to konfiguracijo (motor spredaj, menjalnik zadaj, RWD), ampak sem skoraj 100%, da "normalni" BMW-ji, MB-ji in podobni nimajo te konfiguracije oz. je menjalnik takoj za motorjem...

Edit: tule je (sicer Wikipediina) lista avtomobilov s to konfiguracijo. GTR naj bi pa bil s svojo razporeditvijo edinstven...
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Vozis Alfo, sam ocitno nisi alfist, ker ce ne bi poznal tud kaksen normalen avto s kombinacijo menjalnik zadaj....:) Za tisto kvadratasto alfo sem preprican, da je imela tako, 155 al kako je ze bila.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Tko pravi Wiki:
Citat:
Front-engine, rear-wheel drive transaxles



Csonka transaxle from 1908.
Front-engine, rear-wheel drive vehicles tend to have the transmission up front just after the engine, but sometimes a front engine drives a rear-mounted transaxle. This is generally done for reasons of weight distribution, and is therefore common on sports cars. Another advantage is that as the driveshaft spins at engine speed it only has to endure the torque of the engine, instead of that torque multiplied by the 1st gear ratio. This design was pioneered in the 1934 Škoda Popular, and then in the 1950 Lancia Aurelia, designed by the legendary Vittorio Jano.
Since this placement of the gearbox is unsuitable for a live axle (due to excessive unsprung weight), the rear suspension is either independent, or uses a de Dion tube (notably in the Alfa Romeos). Rare exceptions to this rule were the Bugatti T46 and T50 which had a three speed gearbox on a live axle.
The Nissan GT-R is unique in that it uses a rear transaxle with an AWD layout, the transaxle in this case also contains the differential sending power back to the front wheels via a separate driveshaft.
Notable Front-engine, rear-wheel drive layout vehicles with a transaxle design include:
1898-1910 De Dion Bouton
1914–1939 Stutz Bearcat
1929–1936 Bugatti Type 46
1934–1944 Škoda Popular and Škoda Rapid
1946–1952 Škoda Tudor and Škoda 1101
1950–1958 Lancia Aurelia
1951–1956 Pegaso Z-102
1957–1970 Lancia Flaminia
1961–1963 Pontiac Tempest
1964–1968 Ferrari 275
1963-1968 Ferrari 330
1968–1973 Ferrari Daytona
1972–1987 Alfa Romeo Alfetta
1974–1987 Alfa Romeo GTV/Alfa Romeo GTV6
1976–1988 Porsche 924
1976–1991 Volvo 300 series
1977–1985 Alfa Romeo Giulietta
1978–1995 Porsche 928
1982–1995 Porsche 944 and Porsche 968
1984–1987 Alfa Romeo 90
1985–1992 Alfa Romeo 75
1989–1991 Alfa Romeo SZ
1992–2003 Ferrari 456
1996–2005 Ferrari 550/575M
1997–up Chevrolet Corvette
1997–1999 Panoz Esperante GTR-1
1997-2002 Plymouth Prowler
1998-2005 Shelby Series 1
2003-2006 Chevrolet SSR
2003–on Aston Martin DB9
2004–on Ferrari 612 Scaglietti
2004–on Maserati Quattroporte
2005–up Aston Martin V8 Vantage
2006–up Ferrari 599 GTB Fiorano
2008-up Alfa Romeo 8C Competizione
2009–up Lexus LF-A
2010-up Mercedes-Benz SLS AMG



http://en.wikipedia.org/wiki/Transaxle
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ena očitna napaka v spisku je Quattroporte. Robotiziran ročni je sicer pri zadnji osi, če pa si zaželiš klasičen avtomatski menjalnik s pretvornikom navora, je pa kar lepo spredaj, no pod sredinsko konzolo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.974
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Vozis Alfo, sam ocitno nisi alfist, ker ce ne bi poznal tud kaksen normalen avto s kombinacijo menjalnik zadaj....:) Za tisto kvadratasto alfo sem preprican, da je imela tako, 155 al kako je ze bila.
kot vidiš tvoje alfe ni na seznamu. Top pa zato ker je imela vse spredaj “razen Q4“
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Sej nisem mislil, da vse, za eno sem imel v glavi, da je imela, se pravi da je bila ta Q4. Sicer pa seznam pravi 'notable cars'.
smile-1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
154
63
Celje
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Vozis Alfo, sam ocitno nisi alfist, ker ce ne bi poznal tud kaksen normalen avto s kombinacijo menjalnik zadaj....:) Za tisto kvadratasto alfo sem preprican, da je imela tako, 155 al kako je ze bila.

Če bi poznal vse detajle vseh modelov vseh proizvajalcev avtomobilov, ki sem jih vozil, bi Wikipedii lahko rekli Soulmanopedia... J.ebi ga, nihče ni popoln.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Ravno prej sem ulovil oddajo o proizvodnji GT-R na NGC. Najbolj me je presenetilo, da ima GT-R dve kardanski gredi. Od motorja k menjalniku, ki je na zadnjo osi in od menjalnika na prvi kolesi. Ima se kaksen avto tako. Prvic sem videl to.

Tako imajo praktično vsi avti z originalno zadnjim pogonom, dodelanim na 4x4, torej BMW, MB, tapravi đipi, itd ...


Kater bemfl oz. merkla pa ima zadaj menjalnik?
confused-1.gif

Sorči, sem zgrešil, da je transaxle.
redface-1.gif
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Sej nisem mislil, da vse, za eno sem imel v glavi, da je imela, se pravi da je bila ta Q4. Sicer pa seznam pravi 'notable cars'.
smile-1.gif

155 q4 ima motor in menjalnik spredaj prečno (kot evo npr...)

Gtr ima motor spredaj, kardan nazaj do menjalnika in iz menjalnika naprej odgon za sprednja kolesa.

Večinoma pa je 4wd pri avtih z vzdolžno postavljenim motorjem narejen tako da gre iz menjalnika (ki je takoj za motorjem v tunelu) nazaj kardan in naprej kardan ali pa da so iz menjalnika direktno polosovine za spredaj in kardan za zadaj.