Tudi jaz nisem štromar.
Če je accu poln in priključen na "vzdrževalec", ki mu dodaja majhen tok, tako da je vedno poln, mu s tem podaljšaš življenjsko dobo, to je vsa umetnost.
Prej sem napisal, da proizvajalec Optimate VI reklamira, da njihov polnilec/vzdrževalec podaljša dobo do 400%. Verjetno je to v idelanih pogojih, da imaš doma box kot pri formuli 1, pripelješ v box in takoj proklopiš na napravo (nonstop priklopljeno). Pri teh boljših dobiš poleg tak nastavek, vtičnico, da ni potrebno vedno dvigati sedeža ali tanka oz. kjer je pač accu.
S tem ko se prazni mu skrajšaš življenjsko dobo (pada kapaciteta) in ko ni napolnjen lahko nastopi sulfatizacija. Z vzdrževalcem to preprečiš.
Če bi imel nonstop priklopljeno čez zimo, se accu sploh ne bi spraznil, ker bi ga naprava konstantno vzdrževala na ful, tako da ne bi bilo nobenih ciklov.
S tem ko ga čisto sprazniš pa mu menda škoduješ, saj so pravili da parkrat sprazniš in ga vržeš.
Naj me drugi popravijo, če sem kaj napisal narobe.
Najbolj simpl je, da ga napolniš pred zimo (z vožnjo npr.) in odklopiš eno klemo (minuta dela, razen če je nedostopen). Ker poln accu bo normalno preživel zimo in tudi minuse.