Hitrost polnjenja. Adblue rezervoar ima oddušnik narejen drugače kot za gorivo, da zrak ne pride zraven (kristalizacija) in se pri hitrem polnjenju posledično v rezervoarju ustvari višji pritisk, ki lahko poškoduje črpalko in kup senzorjev, ki so že tako ali tako občutljivi.V cem pa naj bi bila razlika med obema tocenjema..po njegovem?
Probaj naliti z tovrnjakarsko pištoloKo tole temo berem, se sprašujem, kje dobim navodila za tankat nafto? Me je strah, da nebi prehitro nalil do izklopa ročke, ker potem bi mi števc za nivo nafte lahko kazal v obratni smeri.
Zato, da kupiš komplet.bolj je zabavno kdo isi je to zamislil, da je vse v eneme ohišju, da se ne da razstavit. To je bolj smešna zgodba. Plovec in podobne scene.
Ce je plovec se ga da zbudit s pranjem in tolcenjem/obracanjem na glavo. V skrajni sili se prerezeta 2 kabla in kratkosticita prek upora (v tem primeru nikoli ne pokaze vec prenizkega nivoja in moras dolivat odokativno). Ce crkne pcb se da menjat z rabljeno ali pa posljes na obnovo ljudem, ki se bavijo s tem. Ostale napake so prakticno zanemarljive.In kaj je rešitev pri PSA?
Takega je ceneje izdelati in še ceneje vgraditi v avto v fabrikibolj je zabavno kdo isi je to zamislil, da je vse v eneme ohišju, da se ne da razstavit.