A je kje kakšen posodobljen link katere vse črpalke v slo imajo črpalko-ročko za osebna vozila.Sem preveril katere črpalke nudijo adblue, pa je slaba izbira v mojem koncu. Verjamem, da se ga da dobit ceneje.
A je kje kakšen posodobljen link katere vse črpalke v slo imajo črpalko-ročko za osebna vozila.Sem preveril katere črpalke nudijo adblue, pa je slaba izbira v mojem koncu. Verjamem, da se ga da dobit ceneje.
Kaka pa je razlika v ročki za tovorna in ročki za osebna?
Pa imaš njihovo kartico?Logo črpalka Škofja Loka. Pravkar natočil 12,23 litrov po ceni 0,57 €. Ceneje skor ne gre.
Tovornjak rabiš magnetni Adapter, če je vse po normi.
To pa je čudno. Nimam nobene kartice.Pa imaš njihovo kartico?
Sem se danes ustavil na Logo črpalki v Pirešici, ker se mi je malce prej vklopila opozorilna lučka in mi je prijazna gospa razložila, da ne morem naliti adblue po ceni 0,57€, da lahko dobim samo v kantici po VISOKI ceni.
Da za tankanje Adblue pa rabim ali Logo kartico (moram oddati vlogo na upravo) ali KDV kartico ali še neko tretjo kartico.
To pa je čudno. Nimam nobene kartice.
Res je da je adblue zraven črpalke za tovornjake, ki je kakih 10 metrov oddaljena od navadnih črpalk.
Jaz sem samo ustavil, dvignil vratca, vzel ročko, natankal in šel plačat na blagajno. Nobena prodajalka ni nič rekla, da bi bilo kaj narobe. Pa še na davčno je naredila, ker je bil služben avto.
se ti kolca po starem TDI, a? nisi ediniSicer pa me zanima ce se komu niha poraba pri teh "euro" motorjih.
Ford 2.0 130ps v transitu custom imam obcutek po BC in prevozenih km, da vsakih nekaj rezervoarjev poraba pri rezervoarju ali dveh zaniha za kak liter navzgor.
Ali je to posledica cesa drugega ali posledica delovanja pritiklin okoli motorja?
Pri starem tdi poraba ni nihala niti pol litra brez nekkega razloga v drugacnem nacinu vožnje.
Res da forda voziva dva, ampak tudi ko ga jaz vozim, po bc recimo vidim da na tempomatu zre liter vec na AC pri enaki hitrostih na istem odseku.
Je mozno da se takrat kaj dogaja okoli dof adbluja. Cez rezervoar ali dva poraba pade nazaj na "normalo" in ostane nekaj rezervoarjev
Sicer pa me zanima ce se komu niha poraba pri teh "euro" motorjih.
Ford 2.0 130ps v transitu custom imam obcutek po BC in prevozenih km, da vsakih nekaj rezervoarjev poraba pri rezervoarju ali dveh zaniha za kak liter navzgor.
Ali je to posledica cesa drugega ali posledica delovanja pritiklin okoli motorja?
Pri starem tdi poraba ni nihala niti pol litra brez nekkega razloga v drugacnem nacinu vožnje.
Res da forda voziva dva, ampak tudi ko ga jaz vozim, po bc recimo vidim da na tempomatu zre liter vec na AC pri enaki hitrostih na istem odseku.
Je mozno da se takrat kaj dogaja okoli dof adbluja. Cez rezervoar ali dva poraba pade nazaj na "normalo" in ostane nekaj rezervoarjev
Aha, potem se mi ne "blede" .se ti kolca po starem TDI, a? nisi edini
Takoj bi imel moderen T6 kombi s starim 5 cyl TDI motorjem z rotacijsko bosch pumpo...
Seveda zaniha, zaradi regeneracije filtra in ostale eko navlake...
prodajo ti po ceni, ki je napisana na avtomatuJa, je ze nekdo napisal
Kaj naredijo ce natankas in prides placat brez kartice?