AdBlue

jezek

Guru
24. jul 2008
3.390
1.404
113
Govorim konkretno za omiljen PSA bluehdi sistem, morda je pri drugih/novejsih sistemih drugače. Poleg senzorja motnosti je v tanku se ene par termometrov, grelcev, merilcev pritiska in morda se kak dodaten senzor ki meri el. prevodnost tekocine... Povratne informacije (o uspehu redukcije s sečnino) pri tem sistemu ni, saj ni nobenega namenskega senzorja v izpuhu, zato se sistem zanasa na senzor v rezervarju secnine, da nimaš notri vode...
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.453
3.552
113
Po tvoji teoriji v primeru, da crkne injektor za Adblue še vedno predpostavljamo, da je izpuh čist, ker imamo senzor ustreznosti tekočine. To ne gre tako.
Po tvoji teoriji tudi računalnik ne ve kdaj in koliko dozirat.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.390
1.404
113
Ne, ne gre tako, pa tudi tako kot ti mislis ne gre. Na konkretnem sistemu (bluehdi, par let star) odpoved injektorja predstavlja posebno napako, ki vodi nezmoznost zagona pa dolocenem st. kilometrov. Glede krmiljenja vbrizgov pa nisem preprican, kolikor vem je tako, da v trenutku ko so vbrizgi predvideni (vse temperature morajo štimat) začne špricat in šprica do konca, z enako frekvenco
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.453
3.552
113
Šprica po potrebi in se to samo na visjih obratih. Kako pa sistem ve, da ni injektor zapacan? Če si kdaj razdr, si moral najprej fajn oprat, da si odstranil kristale, da si sploh prišel do injektorja.
To kar hočeš predstavit je odprtozančna regulacija, in na tem sistemu to ne gre. Rabiš povratno informacijo, ali je doza tekočine zadovoljila želje po ustreznem rezultatu, to je zaprtozančna regulacija.
Sicer pa prepricanega prepricevat je zguba cajta.
Naj bo po tvoje, ziher je prav.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.390
1.404
113
Ce je injektor zapacan je tlak na pumpi previsok (nad 6bar) in od tu jemlje napako. Injektor sem menjal pri 130.000, nic ni bilo kristalov, v sistemu ZA adblue "katalizatorjem" ni vec nobenega senzorja, razen senzorja diff pritiska na dpf. Tako da ustreznosti ciscenja s secnino sistem ne vidi ampak predvideva. Govorim konkretno za 120bluehdi, 2015
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.390
1.404
113
Star in nov injektor. Pri demontazi nobenih kristalov, na starem na šobi malo gareža. Stari je občasno puščal.
 

Priponke

  • IMG_20220531_113146.jpg
    IMG_20220531_113146.jpg
    2,4 MB · Ogledi: 109
  • IMG_20220531_113301.jpg
    IMG_20220531_113301.jpg
    2,2 MB · Ogledi: 111
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.390
1.404
113
Nevem no, z minimalnimi vlozki in malo truda se da adblue sisteme vzdrzevati v normalnem delovanju. Ne vem zakaj bi sel v smer nelegalnosti in onesnazevanja. Meni je dejansko vsec, da izpuh na PSA jih nikoli ne smrdi ali kadi...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.040
5.648
113
No ja.....uradne cene delov niso tolk nedolžne...

Zdej kako šobo še dobiš aftermarket.....posode sečnine pa več ne (in tam praviš da je največ senzorjev ki so živčni not)....
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Pa tudi ljudje delajo neumnosti, sam vedno svetujem, nalijte v sistem vsaj 1 L manj, kot avto, navaja, da ga lahko nalijete, to, pa zato, da se dobro meša in, ko javi napako, vprašaš človeka ali si naliv do konca, pa jih veliko reče, ja seveda, do vrha cevi, tako, kot Vitrex in je vse jasno, ko ni mešanja, se ureja usede na dno, koncentracija je takoj pre velika, naredijo se kristali in žurka se začne....... nasvet, kako se temu izogneš, sem pa dal....
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Pa tudi ljudje delajo neumnosti, sam vedno svetujem, nalijte v sistem vsaj 1 L manj, kot avto, navaja, da ga lahko nalijete, to, pa zato, da se dobro meša in, ko javi napako, vprašaš človeka ali si naliv do konca, pa jih veliko reče, ja seveda, do vrha cevi, tako, kot Vitrex in je vse jasno, ko ni mešanja, se ureja usede na dno, koncentracija je takoj pre velika, naredijo se kristali in žurka se začne....... nasvet, kako se temu izogneš, sem pa dal....
Hudič jaz pa v službenega Transporteja vedno nalijemo več kot piše na računalniku, pa gre eden že 180000 km drugi pa 270 000 km, pa še nikoli ni bilo nobene napake.

VW Transporter T6 2,0 TDi 150KS
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Sreča, verjetno, vendar previdnost je mati modrosti........ zato meni v BMW dela, enim, pa žal, ko to naredijo ne več, za vW pa ne vem.....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.390
1.404
113
Mercedes na servisu to pere. Jaz na bluehdi se nisem, pa bi bilo morda dobro. Cep za izpust je lepo dosegljiv pod odbijacem. Morda bi bilo dobro sprati se s kanto destilirane, in sproziti vbrizg, da prepuca se injektor in cev. Nato pa 20 litrov svezega notri.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
sklepam da je tudi problem, ko folk kupi adblue v akciji, potem pa cez eno leto grazani ostanek noter vliva... baje nix ok. Jaz tankam s pumpe enkrat letno, in zadeva laufa. tok tok .