ksz
Kaj pa pravite na prakticiranje, da ko si na smučanju (konkretno tekoči teden - Rogla, temperature okrog in pod -20), da folk hodi dnevno vžigat avte in jih pustijo kake pol do ene ure na mestu laufat.
Kolikor se jaz spoznam na tehniko (ni sicer veliko
) s tem ja narediš več škode kot koristi:
1. kuriš akumulator za vžiganje - tiste pol ure laufanj na mestu z ventilatorjem na ful in vključnim radiom verjetno napolni lih toliko, kot se pokuri za vžig
2. motorja na štandgasu itak ne moreš segreti na neko resno temperaturo
3. kobajagi topli povratek nafte v rezevoar je pa po mojem itak bolj kot ne pljunk v morje oz. se nafta do rezervorja že shladi
4. itak je največji problem, da se zaradi izločenega parafina zabije naftni filter - in to s cirkulacijo hladne nafte samo še pospešiš in s tem povzročiš ravno tisto čemur si se želel izogniti.
Ali se motim?
Kaj pa pravite na prakticiranje, da ko si na smučanju (konkretno tekoči teden - Rogla, temperature okrog in pod -20), da folk hodi dnevno vžigat avte in jih pustijo kake pol do ene ure na mestu laufat.
Kolikor se jaz spoznam na tehniko (ni sicer veliko
1. kuriš akumulator za vžiganje - tiste pol ure laufanj na mestu z ventilatorjem na ful in vključnim radiom verjetno napolni lih toliko, kot se pokuri za vžig
2. motorja na štandgasu itak ne moreš segreti na neko resno temperaturo
3. kobajagi topli povratek nafte v rezevoar je pa po mojem itak bolj kot ne pljunk v morje oz. se nafta do rezervorja že shladi
4. itak je največji problem, da se zaradi izločenega parafina zabije naftni filter - in to s cirkulacijo hladne nafte samo še pospešiš in s tem povzročiš ravno tisto čemur si se želel izogniti.
Ali se motim?