A dizli vžigajo?

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
danes zjutraj okrog -17, čez dan -5. Jutri so menda napovedane otoplitve.
Ni problema za dobro vzdrževan motor.

Konec naslednjega tedna.

Sicer pa danes le ena "sedmica" zapalila od treh.
grin1.gif


V tanku je seveda letna nafta in je vse zmrznilo.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.704
1.356
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kaj pa pravite na prakticiranje, da ko si na smučanju (konkretno tekoči teden - Rogla, temperature okrog in pod -20), da folk hodi dnevno vžigat avte in jih pustijo kake pol do ene ure na mestu laufat.
rolleyes-1.gif

O ta je pa lovska
bonk.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.704
1.356
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Ravno prišel s smučanja, kjer smo imeli tudi pod -20. Insignia je lepo vžigala prvih par dni, nato pa se je odločila, da ne bo šlo več..

A naftni filter je bil zamenjan? Kdaj?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Še sreča, da smo avto vžigali vsak dan, drugače bi nas to čakalo za zadnji dan in bi imeli konkretno sranje, ker je blo treba it naslednji dan po smučariji od doma na službeno pot, če bi se ukvarjali z avtom, pa vprašanje če bi bili do takrat sploh doma.
Mogoče. Mogoče pa ste na ta način filter postopno zafilali s parafinom.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kaj pa pravite na prakticiranje, da ko si na smučanju (konkretno tekoči teden - Rogla, temperature okrog in pod -20), da folk hodi dnevno vžigat avte in jih pustijo kake pol do ene ure na mestu laufat.
rolleyes-1.gif

O ta je pa lovska
bonk.gif
pred desetimi leti sem bil za teden dni na Rogli. Avto sem ves ta čas pustil pri miru. Konec dopusta je bil avto popolnoma mrtev. Se ga ni dalo vžgat niti s kabli. Prišli z AMZS-ja (tudi oni ga niso mogli s kablom vžgat) naložili avto in odpeljali na servis. Se pa ne spomnim več a so mi potem polnili ali menjali akomulator z novim. Avto je bil pa bencinar.
Tako da mislim, da ni slabo,da se ga vsak drugi dan pelje avto mal na sprehod.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Mazda 6 - 2008, dizl.
Sem bil zadnjih 17 dni v Belorusiji, kjer je bima -20 dnevna temperatura. Avto je stal tudi po 5 dni na parkirišču. Če je bilo res mrzlo, so grelne svečke rabile nekaj časa, motor se je tudi bilj leno obrnil, ampak vžgal je vedno iz prve. Tudi akomulator je še prvi.

Ko sem se odpravil proti domu, sem še enkrat polno tankal (19€ za 40 litrov nafte :) ) ter naredil kakšnih 600km do naslednjega hotela. Ponoči je bilo kakšnih -30. Avto je zjutraj normalno vžgal, ter prvih 10km delal brez problema. Nenkrat pa začne cukat in ga morit, tako da sem se sredi Beloruske vukojebine po nekem kolovozu plazil z 40km/h v tretji prestavi, ker avto preprosto več ni šel. Po kakšnih 20 km končno pridem do pumpe, avto natankam do vrha (imel sem še kakšno četrtino) in od takrat avto normalno dela dalje.
Sumim na slabo kakovost nafte oz. veliko vsebnost vode.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.704
1.356
113
Lahko bi pa samo akumulator prej zamenjal, verjetno ni bil samo kakšna štiri leta star takrat.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
A naftni filter je bil zamenjan? Kdaj?

To pa ne bi vedel, ni moj avto. Je pa star kako leto pa pol, v garanciji in redno servisiran na uradnih servisih po predpisanem intervalu. Težko bi rekel, kje je problem, s tem avtom smo bili prvič na smučanju, s prejšinimi ni bilo problemov, je pa res, da že nekaj časa ni bilo tako mrzlo (čeprav kakih 5 let nazaj so bile podobne temperature in ni bilo težav, samo je še preveč drugih faktorjev).

Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Mogoče. Mogoče pa ste na ta način filter postopno zafilali s parafinom.

Možno je, vendar pa nikoli ni bil prižgan samo za par minut, ampak smo se tudi vozili, tako da se mi to vseeno ne zdi normalno.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Možno je, vendar pa nikoli ni bil prižgan samo za par minut, ampak smo se tudi vozili, tako da se mi to vseeno ne zdi normalno.
Težko je reči. Verjetno pa avto pri tem ni veliko kriv, krivo je gorivo, ki je ob takih temperaturah izločalo parafin in postopoma mašilo filter in še kaj.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Jest nebi dovolil uporabe štart spreja na svojem dizlu. Ta zadeva je full "zdravilna" za ojnične ležaje...
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Za nobenga, če mu nočeš zbiti ležajev.

Veliko bolje je uporabit maxi brill sprej, isto pomaga ampak ne nabija tolk močno...
zmaga.gif
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Mi smo to uporabljal za dizl viličar v firmi ki je bil na izdihljajih... drugače pa
ne-ne-1.gif


Ne samo akomulator, tudi naftni filter in kot je ugotovljeno kvaliteta nafte je razlog za "slab" vžig oz. neVžig avta..

Sodelavc je učeri na -24 v Kočevju komaj da vžgal svojo mazdo z MOL-ovim gorivom
rolleyes-1.gif
no in popoldan ko se je vraču iz šihta je šel na Petrol in dolil polnega... next morning vžgal BP ...
13.gif
 

Tojka

Pripravnik
4. okt 2011
176
6
18
Moja Corsa letnik 2004 je stala skoraj en teden zunaj na mrazu in mi je danes zjutraj vžgala brez problemov.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.460
9.764
113
EU
Ne vem kakšna je to nova fora pri dizlaših. Parkrat sem že videl parkirane avte s prižganim motorjem pred trgovino. V avtu pa nikogar.
13.gif