To nima veze. Iz dizelskega goriva, pa čeprav je deklarirano, da ima filtrirnost <-20°C, se izloča parafin. Ta se začne izločati že pri -5 do -10°C, to je takrat, ko gorivo postane motno. Le kristalčki so tako majhni, da ne motijo pretočnost. A če avto nekaj dni stoji na takem mrazu, se ti drobni kristalčki počasi vsedejo na dno in se združijo v večje kristalčke. In to se dogaja pri temperaturah višjih od -20. Največji problem so cevke, ki vodijo od rezervoarja do motorja, saj so drobne, tanke in gorivo v njih se hitro podhladi. Da bi se izločen parafin stopil nazaj v gorivo, pa se mora temperatura goriva dvigniti očitno nad zmrzišče.
Najmanj kar je za storiti je dodati vsaj kakšen aditiv proti izločanju parafina, ampak ta mora biti dodan že prej, to je med točenjem na pumpi, ko ima gorivo temperaturo nad ničlo in se zraven še dobro zmeša. Sicer aditivi na zimski dizel nimajo posebej velikega učinka, ker je zimsko gorivo že samo aditivirano, je pa bolje kot nič. Če imaš dizla brez garaže, ga je v mrazu treba vsak dan peljati na sprehod vsaj nekaj kilometrov, toliko da porabi gorivo iz cevi in dna rezervoarja.