A dizli vžigajo?

DJ_Beat

Dacar
23. jul 2007
4.206
4
38
Kranj
rener.info
Tako je pred vrtcem vsak dan..
bonk.gif
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
523
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Vsak dan poslusal tezave z dizli po sluzbeni ....

Ugotavljam pa sledeče. Vzdrzevan avto, z svezimi filtri in dobrim akujem vzge ko mina. Ce seveda nima kaksne brozge v tanku.

Je pa res, da kriza dela svoje. Avti so iz dneva v dan manj vzdrzevani.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.610
4.564
113
50
Na sončni strani ALP
Škodilak kresne iz prve. Se vsedem v avto, dam kontakt, potegnem pas (tačas lučke ugasnejo) in štartam...
Clio, ki pa ima že bolj švoh akumulator, ta se pa mau razjezi in ga je treba učasih 2x užigat...
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Citat:
Uporabnik pinKING pravi:
... Vzdrzevan avto, z svezimi filtri in dobrim akujem vzge ko mina. ...

Se povsem strinjam. Z nobenim dizlom v zadnjih desetih letih (2.5 & 3.0 TDI, 1.9 JTD, 2.2 HDi) nisem imel tovrstnih težav pa so na smučariji stali pri miru tudi po dva tedna skupaj pri konkretnih minusih.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.099
139
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Ne vem kakšna je to nova fora pri dizlaših. Parkrat sem že videl parkirane avte s prižganim motorjem pred trgovino. V avtu pa nikogar.
13.gif

Verjetno ga je teško prižgal in se boji, da se bo spet matral
wink-1.gif
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
Zadnje dva imamo na Jesenicah mal problemov z vžiganjem dizlov... je bla čudna nafta na eni črpalki
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.697
1.541
113
C 200 (ali 220? - ne vem točno) CDI , star 3 leta, redno servisiran, nekaj čez 120.000, po treh nočeh na -18 umrl. Sicer vžgal, a po nekaj metrih konec. Nekako sem ga zrinil na sonce in po 3 urah je nekako vžgal, a je potem še 15 minut smrdelo kot na Žalah za 1. november. Nafta iz Kranja. Je lahko krivo to, da ga lastnik NIKOLI ne stisne čez 130km/h?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
To nima veze. Iz dizelskega goriva, pa čeprav je deklarirano, da ima filtrirnost <-20°C, se izloča parafin. Ta se začne izločati že pri -5 do -10°C, to je takrat, ko gorivo postane motno. Le kristalčki so tako majhni, da ne motijo pretočnost. A če avto nekaj dni stoji na takem mrazu, se ti drobni kristalčki počasi vsedejo na dno in se združijo v večje kristalčke. In to se dogaja pri temperaturah višjih od -20. Največji problem so cevke, ki vodijo od rezervoarja do motorja, saj so drobne, tanke in gorivo v njih se hitro podhladi. Da bi se izločen parafin stopil nazaj v gorivo, pa se mora temperatura goriva dvigniti očitno nad zmrzišče.
Najmanj kar je za storiti je dodati vsaj kakšen aditiv proti izločanju parafina, ampak ta mora biti dodan že prej, to je med točenjem na pumpi, ko ima gorivo temperaturo nad ničlo in se zraven še dobro zmeša. Sicer aditivi na zimski dizel nimajo posebej velikega učinka, ker je zimsko gorivo že samo aditivirano, je pa bolje kot nič. Če imaš dizla brez garaže, ga je v mrazu treba vsak dan peljati na sprehod vsaj nekaj kilometrov, toliko da porabi gorivo iz cevi in dna rezervoarja.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Če je vato všgal potem z njim ni nič narobe..problem je gorivo (Kot omenjeno rped mano..izločanje parafina)...nek črpalkar je šparal z adtitivi.