Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Po mojih opažanjih avto iz auto-holda precej grše speljuje kot brez njega, zato ga imam raje večinoma ugasnjenega. Ga vklopim po potrebi.
Tole sem hotel napisat že v prvem postu, vendar sem se vzdržal, ker s tem avtom (Passat 2.0 TDI DSG) spet nisem naredil nevem koliko kilometrov in dopuščam, da se ga je potrebno malo navaditi. Ampak sem opazil ravno to, da sem imel večinoma auto hold izklopljen, ker je bilo skoraj nemogoče speljat enako mehko pri auto holdu kot če samo z občutkom spustiš bremzo (brez AH).
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Prestavlja hitro in vsaj 50% prevečkrat. Hočeš malo pospešiti, navora dovolj, on pa dve ali tri dol, potem spustiš gas, on dve ali tri nazaj gor... Pri počasnem premikanju zoprno cuka.
Dober menjalnik...
Tole se mi zdi pa precej neverjetno oziroma se mi ni dogajalo še pri nobenem DSG, ki sem ga vozil. 3 prastave dol pomeni iz 4. v 1., kar je zaradi razlike v obratih vsaj pri dizlu skoraj nemogoče, še iz 5. v 2. je huda, šlo bi recimo iz 6. v 3. ampak ne vrjamem, da to naredi takrat, ko je navora dovolj, da bi pospeševal v isti prestavi. Že za dve prestavi dol je potrebno malo bolj pohodit, če ne kar kick down.
Kasneje si sicer omenjal, da je govora o 1.8 TFSI in ne o dizlu, ki ga gledat vicent. Tam vrjamem, da je prestavljanja več sploh če gre za švohnejšo verzijo, vseeno pri normalnem pospeševanju ne bi smel skakat po 3 prestave dolj. Pri 2.0 TFSI in 2.0 TDI tega nisem doživel. Šalta res precej več, kot bi večina voznikov z ročnim ampak bolj kot ne 1 prestavo gor/dol. Če konkretno pohodiš, pa tudi več.
Drugače pa je vprašanje, če na prestavljanje pri novem Passatu vpliva tudi izbira voznega profila (ali samo premakne v S ko izbereš sport). Pri BMWju imaš lahko menjalnik v D in bo vseeno različno prestavljal, glede na to ali je izbran Eco Pro/Comfort/Sport/Sport+, potem pa lahko še ročico premakneš v S in postane še nekoliko bolj agresiven kot sicer v katerm koli načinu. Recimo D + Eco Pro način res drži menjalnik v istem prestavi dokler ga skoraj na polno ne pohodiš.