Zonta, Dars in odpad

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.716
5.344
113
Ob pol sedmih zjutraj sem na tem gradbišču še vsak dan videl delavce.
Obnavljati bi se moralo že pred leti. Ta obnova bo za max 20 let. Potem pa slej ko prej pride čas, ko bo treba staro stran z viadukti podreti.
Če je prevelik naval na storitev ali izdelek, je dobra rešitev, da se temu dvigne cena. Obrtniki letajo po celi Sloveniji s kombiji za posel, ki traja par ur, ker je vožnja po javnih cestah skoraj zastonj. Avstrijci in Slovenci pičijo zlahka vsak četrtek, petek na svoje vikende v Istri, ker vožnja ni strošek. Na tem odseku so bili največji problemi v času velikonočnih počitnic, ko je bilo precej manj tovornega prometa.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.771
10.378
113
Tako ja, kakor na Hrvaškem. Nabij cestnino na AC, potem se pa čudi, da se ljudje pobijajo na regionalkah.
Niso vse storitve in izdelki za na prosti trg.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.716
5.344
113
Tako ja, kakor na Hrvaškem. Nabij cestnino na AC, potem se pa čudi, da se ljudje pobijajo na regionalkah.
Niso vse storitve in izdelki za na prosti trg.
Dvomim, da nam kdo kaj more, če uvedemo sistem, ki bi cestninil vse javne ceste po različnih tarifah glede na kategorijo.
Prebivalstvo v radiju 1000 km v zadnjih dveh desetletjih niti slučajno ni toliko narastlo (če sploh kaj je) kot je narasel promet osebnih vozil. Smo tranzitna država, dajmo vsaj pošteno zaslužiti od tega.
 

Feniks

Fizikalc
16. dec 2021
197
44
28
Dvomim, da nam kdo kaj more, če uvedemo sistem, ki bi cestninil vse javne ceste po različnih tarifah glede na kategorijo.
Prebivalstvo v radiju 1000 km v zadnjih dveh desetletjih niti slučajno ni toliko narastlo (če sploh kaj je) kot je narasel promet osebnih vozil. Smo tranzitna država, dajmo vsaj pošteno zaslužiti od tega.
Ti definitivno nisi normalen. Tako zelo si željan upravljanja in moči? Glede na vse tvoje predloge v vseh teh letih upam, da te kdo ne jemlje resno....
 

Feniks

Fizikalc
16. dec 2021
197
44
28
Ko se že oglašam; od kdaj lahko javni poziv in razpis odreja kdo bo lahko od kje opravljal vleko? Ni to zakonska materija?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.932
7.462
113
pri taščici
Dvomim, da nam kdo kaj more, če uvedemo sistem, ki bi cestninil vse javne ceste po različnih tarifah glede na kategorijo.
Prebivalstvo v radiju 1000 km v zadnjih dveh desetletjih niti slučajno ni toliko narastlo (če sploh kaj je) kot je narasel promet osebnih vozil. Smo tranzitna država, dajmo vsaj pošteno zaslužiti od tega.
Da bi na kaj drugega pomislil pa ne?
Ko sem bil jaz otrok , je nasa familija naredila 5kkm letno z avtom.
Danes , 30 let kasneje delamo 30kkm letno z avtom.
Torej nas je 6x vec na cesti
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko, gr69 in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.771
10.378
113
Končni cilj elit je narediti prevoz tako drag, da se ne boš več vozil. Bodo imele potem elite prazne ceste.
Jajc je le to, da se ravno te elite ne zavedajo, da jim zaradi tega nihče več ne bo mogel streči in brisati riti.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
23.168
6.936
113
kranj maribor.png
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.716
5.344
113
Da bi na kaj drugega pomislil pa ne?
Ko sem bil jaz otrok , je nasa familija naredila 5kkm letno z avtom.
Danes , 30 let kasneje delamo 30kkm letno z avtom.
Torej nas je 6x vec na cesti
Tudi moj post je nakazal, da je ista količina prebivalstva več na cesti. Vsako leto več. Zakaj je tako? Kaj se je spremenilo? So mogoče osnovno šolo prestavili 20 km stran in ukinili šolski avtobus? So srednje šole bolj daleč? Tudi ne bi držalo, danes so te v krajih, kjer jih pred 50-imi leti ni bilo.
Ko sem jaz bil otrok, smo z družinskim avtom naredili 0 km. Pa smo preživeli. V bližini imam sosede, ki so na pragu penzije in iz meni neznanega razloga nimajo avta. Ona je medicinska sestra, za moža pa ne vem. Preživita.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.716
5.344
113
V ponedeljek moram biti ob 9.00 v MB. Kdaj naj štartam iz KR? 6.30?
Kar se tiče del od Dramelj naprej, boš tak čas zjutraj ena smer proti MB, ampak zgubil boš nekje med 5 in 15 minut. Nič drastičnega, v ponedeljek ni tovornega prometa v tej smeri, migracija zaradi služb je redka, istrski vikendaši pa so že mimo. Nazaj zna biti popoldne bolj problem, če bo takrat samo ena smer proti Lj.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.904
6.181
113
Tudi moj post je nakazal, da je ista količina prebivalstva več na cesti. Vsako leto več. Zakaj je tako? Kaj se je spremenilo?.
To da so včasih bili busi danes pa ne. Delavski busi pobirali folk za v fabrike, danes gre vsak sam. Folk je delal v okolici, danes povsod. Včasih kdo iz mb delal v Lj kaj si ja nor. Danes povsem običajno
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
34.303
6.395
113
blizu močvirne prestolnice
Ob pol sedmih zjutraj sem na tem gradbišču še vsak dan videl delavce.
Obnavljati bi se moralo že pred leti. Ta obnova bo za max 20 let. Potem pa slej ko prej pride čas, ko bo treba staro stran z viadukti podreti.
Če je prevelik naval na storitev ali izdelek, je dobra rešitev, da se temu dvigne cena. Obrtniki letajo po celi Sloveniji s kombiji za posel, ki traja par ur, ker je vožnja po javnih cestah skoraj zastonj. Avstrijci in Slovenci pičijo zlahka vsak četrtek, petek na svoje vikende v Istri, ker vožnja ni strošek. Na tem odseku so bili največji problemi v času velikonočnih počitnic, ko je bilo precej manj tovornega prometa.
Koliko delavcev? Pa ti veš da bi jih moralo biti vsaj za tri izmene, da bi lahko pospešili to agonijo? Poglej koliko časa so rabili za tist ravni odsek pri Framu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.716
5.344
113
To da so včasih bili busi danes pa ne. Delavski busi pobirali folk za v fabrike, danes gre vsak sam. Folk je delal v okolici, danes povsod. Včasih kdo iz mb delal v Lj kaj si ja nor. Danes povsem običajno
In zakaj je tako? Je to prineslo večjo kvaliteto življenja?
Danes, ko se da marsikaj narediti digitalno na daljavo, se vozimo več. Ima smisel?
Premik v navadah lahko naredi samo denar. Zato sem dal provokativno idejo, da dajmo pač tako zaželeno storitev konkretno podražiti. Pa razbremenimo plače, znižajmo DDV, ne uvedimo davka na nepremičnine in poberimo denar od nas in seveda tudi od tistih, ki migrirajo skozi našo državo.
Ta dela so nujno, trenutek pa ni najbolj primeren. Če bi uspeli prvi razpisi, bi bila večina med korono. Če bi še se pet let zavleklo, bi mogoče kaj tranzita pobral dvocevni karavanški predor in tretja razvojna os.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
21.771
10.378
113
In zakaj je tako? Je to prineslo večjo kvaliteto življenja?
Danes, ko se da marsikaj narediti digitalno na daljavo, se vozimo več. Ima smisel?
V mojem rojstnem kraju so bile včasih 3 tovarne, ki so zaposlovale po nekaj 100 delavcev. Med njimi tudi mojo mamo. Ugani, koliko jih je danes.
O tvojem digitalno, pa predlagaj to ceotom za zdravnike, medicinske sestre, čistilke, prodajalke, skladiščnike, delavce za trakom, itd.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.716
5.344
113
Koliko delavcev? Pa ti veš da bi jih moralo biti vsaj za tri izmene, da bi lahko pospešili to agonijo? Poglej koliko časa so rabili za tist ravni odsek pri Framu.
Koliko jih je? Si jih štel? Si šel pogledat, kaj se dela pod viadukti? Ali samo bluziš? Zakaj imaš sploh potrebo, da se tukaj kdaj pelješ, če nisi od tu?
Ali je katera vlada spremenila zakonodajo, da bi se lahko delalo ponoči glede na hrup, ki nastaja? Sta to naredila SDS in NSi v prejšnjem mandatu, pa so zakon pozneje spremenili?

V mojem rojstnem kraju so bile včasih 3 tovarne, ki so zaposlovale po nekaj 100 delavcev. Med njimi tudi mojo mamo. Ugani, koliko jih je danes.
O tvojem digitalno, pa predlagaj to ceotom za zdravnike, medicinske sestre, čistilke, prodajalke, skladiščnike, delavce za trakom, itd.
Sem prepričan, da so ti, ki si jih naštel, še najmanjši delež. UKC res propade, če ne bi hodilo tja delat osebje iz cele Slovenije.
Zakaj je tako? Ker zaviramo gradnjo v Lj, umetno dražimo bivališča če vsako razumno mejo in ljudje morajo stanovati daleč izven.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.771
10.378
113
Zakaj je tako? Ker zaviramo gradnjo v Lj, umetno dražimo bivališča če vsako razumno mejo in ljudje morajo stanovati daleč izven.
Pa ti si pravi strokovnjak. A imaš kakšno parcelo v Ljubljani?
Kaj pa meniš, če bi se šli raje decentralizacijo? Bi bila morda tudi to lahko rešitev?
Ali raje pozidamo celo ljubljanako kotlino in preselimo vse ostale prebivalce tja?
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon