Zonta, Dars in odpad

erikson

Guru
25. avg 2007
22.868
6.620
113
O tem smo že večkrat govorili in nekatere države imajo tudi priporočila, kako hitro morajo biti pomembne avtoceste ponovno odprte. V Kanadi ponekod stroške vlečne službe založi država, tako se izognejo pogajanjem glede plačila in neplačilom. Florida ima priporočila (Open Roads Policy), da morajo biti večje nesreče odstranjene v 90 minutah. Vlečna služba dobi finančno nagrado (od $600 do $3500), če se hitro odzove (povprečni odzivni čas je 41 minut in čas ponovnega odprtja 55 minut).
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.514
7.724
113
Ne gre samo za vlecno sluzbo. Prvi del resevanja so gasilci/resevalci. In resevanje enga ponesrecenca je komot pol ure. Potem pride na vrsto policija. Ce gre za kaznivo dejanje (lahko locen post o tem kdaj so pogoji za to) potem je potrebno obvestit preiskovalnega sodnika in dezurnega drzavnega tozilca. In lahko se odlocita da prideta na kraj. Vcasih je na kraju potreben kriminalisticni tehnik in se spet caka… zadeve je potrebno izmerit in zavarovat. Ker cez 3 leta ko poteka sojenje si vsi zelimo da je le-to posteno in da vse ne pade ker je policija naredila n procesnih napak. Sele potem pride vleka.

Sam sem velik kritik pocasne obravnave in vecurnih zapor AC. Ampak ko ti enote ki to obravnavajo predstavijo redosled kako kaj poteka ugotovis da velikokrat ne gre drugace.
Kdaj pa tudi gre…konc koncev je odvisno od ljudi na kraju.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.478
7.164
113
pri taščici
Zanimivo, kako v gostilni pa na forumih imamo celovito rešitev v minuti, a od onih šolanih strokovnjakov iz DARSa pa od policije pa noben na enako idejo ne pride...
To mi je res fascinantno.
Pa isti efekt opažam pri težavah zdravstva, pa fuzbala, pa še kje.
Kaksni strokovnjaki so pove dejstvo,da jim je pol stoletja uspevalo 3 vozila siroka po 3m spraviti na 7.5 m sirine voznega in prehitevalnega pasu AC.
Potem je prišla ena "tečnoba" iz Dolnjega Logatca in je zacela tezit z nekim "resevalnim" pasom.
Je bil tolk siten da so moral "lepo delujoc" sistem spreminjati.
 

tesfalar

Majstr
1. nov 2008
1.138
111
63
Nikogar ne zagovarjam, še najmanj izumitelje širine slovenskih avtoceat.
Ampak dajmo se o dejstvih pogovarjat, ne samo gostilna, pa doktorat z levo roko.
Kjer je odstavni pas, je najmnanjša širina AC pri nas 0,5+3,5+3,5+2,5=10m.
In nobeno vozilo v prometu, ki ni izredni prevoz, ni širše od 2,55m.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.301
1.396
113
Ne gre samo za vlecno sluzbo. Prvi del resevanja so gasilci/resevalci. In resevanje enga ponesrecenca je komot pol ure. Potem pride na vrsto policija. Ce gre za kaznivo dejanje (lahko locen post o tem kdaj so pogoji za to) potem je potrebno obvestit preiskovalnega sodnika in dezurnega drzavnega tozilca. In lahko se odlocita da prideta na kraj. Vcasih je na kraju potreben kriminalisticni tehnik in se spet caka… zadeve je potrebno izmerit in zavarovat. Ker cez 3 leta ko poteka sojenje si vsi zelimo da je le-to posteno in da vse ne pade ker je policija naredila n procesnih napak. Sele potem pride vleka.

Sam sem velik kritik pocasne obravnave in vecurnih zapor AC. Ampak ko ti enote ki to obravnavajo predstavijo redosled kako kaj poteka ugotovis da velikokrat ne gre drugace.
Kdaj pa tudi gre…konc koncev je odvisno od ljudi na kraju.
Uvesti obvezno uporaba zadnje in sprednje kamere v avtih.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Samo Svoj

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.227
3.586
113
Marlbor
Zanimivo, kako v gostilni pa na forumih imamo celovito rešitev v minuti, a od onih šolanih strokovnjakov iz DARSa pa od policije pa noben na enako idejo ne pride...
To mi je res fascinantno.
Pa isti efekt opažam pri težavah zdravstva, pa fuzbala, pa še kje.
Naši nasveti so brezplačni. Oni čakajo najprej na plačilo avansa za svetovanje. Prek naročilnice to traja ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.605
5.187
113
Sam sem velik kritik pocasne obravnave in vecurnih zapor AC. Ampak ko ti enote ki to obravnavajo predstavijo redosled kako kaj poteka ugotovis da velikokrat ne gre drugace.
Kdaj pa tudi gre…konc koncev je odvisno od ljudi na kraju.
Na koncu zmeraj ugotovimo, da so operativci težko prav veliko krivi. Tako zakonodajo imamo in tam se dajo narediti resne spremembe. Operativci lahko vplivajo 10 % glede učinkovitosti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.248
4.225
113
Ne gre samo za vlecno sluzbo. Prvi del resevanja so gasilci/resevalci. In resevanje enga ponesrecenca je komot pol ure. Potem pride na vrsto policija. Ce gre za kaznivo dejanje (lahko locen post o tem kdaj so pogoji za to) potem je potrebno obvestit preiskovalnega sodnika in dezurnega drzavnega tozilca. In lahko se odlocita da prideta na kraj. Vcasih je na kraju potreben kriminalisticni tehnik in se spet caka… zadeve je potrebno izmerit in zavarovat. Ker cez 3 leta ko poteka sojenje si vsi zelimo da je le-to posteno in da vse ne pade ker je policija naredila n procesnih napak. Sele potem pride vleka.

Sam sem velik kritik pocasne obravnave in vecurnih zapor AC. Ampak ko ti enote ki to obravnavajo predstavijo redosled kako kaj poteka ugotovis da velikokrat ne gre drugace.
Kdaj pa tudi gre…konc koncev je odvisno od ljudi na kraju.

Sej že za gasilce lahko povem, da izkoriščajo sistem za nabijanje intervencij. Ko se obrne vozilo v jarek (brez poškodovanih) se pri nas načeloma pokliče prvega kmeta s traktorjem da ti z vitlom potegne vozilo na primeren kraj, potem vozilo nabašeš na avtovleko in je to to. Cesta ni zaprta tudi minuto. Pri prijavljeni nesreči mora prit pa gasilska enota (seveda ne lokalni PGD, pridejo iz 30km oddaljenega kraja ker imajo "koncesijo" [in BTW enako je na AC, tepejo se za to kej kakšna enota lahko posreduje]). Gasilci najprej ustavijo ves promet (varnost pa to), oceni se nevarnost (požar, odtekanje nevarnih snovi), postavi se pivnike, odklopi se akumulator, gorivo in olje se prečrpa v posode, pride avtodvigalo ki postavi vozilo na cesto .... po 2h zaprte ceste naloži avtovleka vozilo in promet se končno sprosti (če pridejo še policija in začne merit potem takoj dodaj še 1h zraven). Gasilci si lepo pišejo 12 ljudem zahtevno intervencijo s 3mi specialnimi vozili ($$$) policija ima pa pol šihta za 2 osebi narejenega za popis nesreče v kateri je škode 1000 eur (no sej dajo še 1000eur+ kazni, tako da normo tudi izpolnijo za tiste 4h "dela").

Enostavno bi se moralo tole birokratiziranje spremenit in delat več na pretočnosti ceste oz. prva stvar bi bila zagotovit varnost, takoj za tem pa pretočnost. Vse ostalo se da na nižjo prioriteto.

(tudi helikopterji o katerih se sedaj govori na veliko spadajo v to problematiko, v tujini se več ali manj vse ranjene na AC pobira s helikopterjem kar tudi omogoča hitrejšo sprostitev prometa, da ne govorimo o boljših odzivnih časih in boljši kvaliteti oskrbe)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in godfather

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.401
11.407
113
ko ni hudo poskodovanih bi moral sam en volvo LC90 bit poleg pa dol porinit zadeve, mal se pomete, zmeče plastike na stran, pa gremo dalje. potem se izven špice mal omeji vozni pas in zadevo popuče.
tako pa... reala gremo 3 ure zastoja najmanj, raje 5 ur, boli te k. sam da šiht mine.
 
2. okt 2007
3.909
2.421
113
Če imam AMZS asistenco ali pa asistenco pri neki zavarovalnici, lahko oni oridejo po avto na avtocesti? AMZS?

Govorim za osebni avto.