Infrastruktura je zaenkrat še skupna. Lahko pa seveda imamo zasebne odseke avtoceste, zasebne odseke železnice ...
Ključno je to, da upravljalec kakor ve in zna, zagotovi, da infrastruktura dela na maksimumu. Pa čeprav bo izvajalec slekel tistega, ki se mu je pokvaril avto, če mislimo, da je to OK. Po mojem ni. Ključno je, da se vozilo umakne čimprej, ko je to mogoče. Ne zaradi tistega, ki ima težave, temveč zaradi tistih, ki zato zgubljajo čas. Če zavarovalniška asistenca ni prispela prva, potem bi bilo vseeno prav, da vozilo odstrani tisti, ki je bil prvi. Pa se naj zavarovalnica zmeni z njim, koliko je strošek. S svojim koncesionarjem, ki za zavarovalnico izvaja storitev, pa zakaj ni bil prvi. Še zmeraj bo za zavarovalnico precej ceneje kot da npr. 1000 ljudem plača izgubo časa po postavki povprečne plače.
Zavedati se moramo, da zaradi ovir na avtocesti nastajajo resne nesreče (vpliv na zdravje!) in ogromni stroški. Obstaja sicer možnost, da računamo, da lahko ljudi prevzgojimo za majhen denar s par reklamami in napisi na informativnih panelih na avtocesti.