Zobati jermen

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.744
145
63
Hvala za komentarje.

Mogoče še omenim, da olja na žre, hladilne ne žre, regeneracijo dela na 300-350 km, torej vse normalno.
Da bi aftermarket MAF delal tako štalo? Vzel sem kar so takrat pač imeli na zalogi, Facet nekje okrog 70 EUR, če se prav spomnim.
Rad vzamem kaj iz zaloge, ker to po mojem pomeni, da mehaniki to redno jemljejo in bi moralo biti ok.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
949
279
63
Hvala za komentarje.

Mogoče še omenim, da olja na žre, hladilne ne žre, regeneracijo dela na 300-350 km, torej vse normalno.
Da bi aftermarket MAF delal tako štalo? Vzel sem kar so takrat pač imeli na zalogi, Facet nekje okrog 70 EUR, če se prav spomnim.
Rad vzamem kaj iz zaloge, ker to po mojem pomeni, da mehaniki to redno jemljejo in bi moralo biti ok.

Senzorika je pri nemskih avtomobilih lahko precej občutljiva zadeva in če hočes bit 100% sigurn, da nebo tezav, kupis original. In seveda pobrises takoj adaptacije.

Ker če MAF nebo pravilno delal, krmilje nebo pravilno doziral nafte (ker MAF povem ECUju koliko zraka vstopa v sistem) posledično motor ne laufa prav. Sicer je MAF bistveno bolj pomemben pri bencinarju (pri dizlu je bolj manj samo zarad emisij) ampak v vsakem primeru, če ne deluje prav, motor nemore delat prav. In če ga odklopis, dela fallback na MAP senzor in če ta deluje prav, potem seveda vseskup laufa mirno...

Tko da prva poteza je vzet original ali vsaj known good rabljen MAF in potesitrat. Če to ne pomaga, pa raziskovat dalje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in sajkek

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.405
343
83
deviacija v + je BV podatek
daj podatek korekcijskih vrednosti za vsak valj posebej na prostem teku

problem je na valju, kjer imaš v +,sam je razlika, al maš 0.8 v plus al 3.0 v plus (ker takrat je vsota ostalih treh minus 0.8 oziroma minus 3.0.)
kako ti smrdi iz izpuha, po čem?
Avto ima DPF najmanj, če so rori zadaj brez saj...
Prvi lastnik?

Velikokrat je na kakem avtu kaj narejeno, pa lastnik ne ve, da ne laufa na original mapo
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.744
145
63
Injektor na 3cylindru se zapelje do + 3. To samo, ko je hladen. Ko je topel je proti nuli.
Ne znam povedat, kako smrdi, mogoče kot kombinacija bencin, alkohol, neki smodečega.
Drugi lastnik, pripeljal sam iz Nemčije. Je bilo par let ok, sedaj zadnje leto recimo smrdi iz auspuha, trokirat je pa začel letos Julija.
Avto ima DPF, 2 lambdi, nima pa Adblue.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.713
5.574
113
A ni pri novih TDi tako da ima 3 navadne grelne svečke in 4to z dodatnim senzorjem kao "pametno"....

Ponavadi gre ta ta "pametna" in potem nimaš povratnih info za postvbrizge ki so pomembni za mrzel motor....