Zobati jermen

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
Antigripante direkt iz posode brez nafte reši marsikatero šobo. Zlaufaš dokler ne cukne celega. Samo iberlauf ne smeš pustit nazaj v kesl :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
Avto ima 3 navadne svecke in eno kombinirano s tlacnim senzorjem. Te nisem menjal ostale pa.
Sem pa v zadnjih dveh dneh probal z drugim MAF iz delujocega motorja in dejansko dela! Avto ne trokira vec, smrdi pa se malo. Ne me j***! Zdaj sem nabavil novega Bosch (OEM) pa da vidim naslednjih par juter ali bo dobro ali ne.
Kako se lahko prodaja artikel, ki sploh ne dela mi ni jasno. Morda je bil ta defekten slucajno. Ampak to, da ja maf dober samo originalali OEM sem bral ze drugje.
Tako da Hojnik, hvala za namig!
Verjetno obstaja se en problem v motorju, ki ga bo treba diagnosticirat.
Sumim kaero od lambd, saj mi Readiness (OBD2) javlja:
Cataylst monitoring: Failed or incomplete
Heated catalyst monitoring: Failed or incomplete

Se moram sedaj malo vozit. Ce bo MAF ok, bo morda tudi te Readiness statuse popravil.

btw. Vcds v svojem Readinessu pravi all good in nobene napake.

btwBil tudi na VW servisu in so mi vlili sveto vodico. Itak nic bolje, saj so injektorji obnovljeni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
Avto ima 3 navadne svecke in eno kombinirano s tlacnim senzorjem. Te nisem menjal ostale pa.
Sem pa v zadnjih dveh dneh probal z drugim MAF iz delujocega motorja in dejansko dela! Avto ne trokira vec, smrdi pa se malo. Ne me j***! Zdaj sem nabavil novega Bosch (OEM) pa da vidim naslednjih par juter ali bo dobro ali ne.
Kako se lahko prodaja artikel, ki sploh ne dela mi ni jasno. Morda je bil ta defekten slucajno. Ampak to, da ja maf dober samo originalali OEM sem bral ze drugje.
Tako da Hojnik, hvala za namig!
Verjetno obstaja se en problem v motorju, ki ga bo treba diagnosticirat.
Sumim kaero od lambd, saj mi Readiness (OBD2) javlja:
Cataylst monitoring: Failed or incomplete
Heated catalyst monitoring: Failed or incomplete

Se moram sedaj malo vozit. Ce bo MAF ok, bo morda tudi te Readiness statuse popravil.

btw. Vcds v svojem Readinessu pravi all good in nobene napake.

btwBil tudi na VW servisu in so mi vlili sveto vodico. Itak nic bolje, saj so injektorji obnovljeni.

Verjetno ti je slabo izgorevanje zazgal lambdo ali pa še huje; katalizator...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
No, tako:
Od odprtja posta sem zamenjal samo MAF in sicer za aftermarket Bosch (OEM). Original, ki je identičen je žal 2,5x dražji.
Takoj je avto deloval mirno, smrdel je pa še malo.
Po dveh dneh, oz. cca. 100km vožnje je nehal smrdet.
Tudi grobo speljevanje, ki sem ga pripisoval utrujenemu DSG je izginilo.
Injektorji se ob hladnem zagonu sedaj zapeljejo do nekje 0,6, nato pa počasi padejo.
OBD2 Readines za cat je še vedno Failed. Lahko, da je cat šel bo gobe, ker tudi obe lambdi kažejo enako vrednost.

MAF je očitno umiral že dolgo časa. Najprej grobo speljevanje, kar sem pripisoval DSGju. Zanimivo, da je basic settings menjalnika trokiranje za kratek čas odpravil. Potem smrdenje iz izpuha, kar me tudi še ni toliko motilo, da bi razmonitral cel avto. Ko je se je začel dušit in umirat jutranjih par kilometrov, je pa bilo treba odreagirat. Najprej sem takrat menjal MAF. Vzel, kar je bilo na zalogi. Nato pa še kar nekaj komponent misleč, da MAF pač ni kriv, ker sem ga menjal.

Ali je bil Facet slučajno defekten ali pa pač zanič roba ne vem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
Glih smrdenje iz izpuha je znak da nekaj ni vredu z izgorevanjem. Posledično trpi vse kaj je v izpušnem sistemu. Tak da ko začne avto smrdet je to dovolj razlog da začneš raskopavat
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.516
113
MAF je taka reč, da je najbolje vzeti prvo vgradnjo ali original, ostalo je recept za težave.

MAFov signal je tudi input za avt. menjalnik že od kar poznamo prave MAFe (35 let in več), tako da je povezava z obnašanjem DSGja tudi zelo možna...