Zastava proizvodi; zgodbe in prigode, modificiranja ...

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Nikoli nisem resno vozil proizvodov Zastava imam pa vseeno dve, tri izkušnje:
- smo delali premik za rent-a-car, povsem novih stoenk iz Kopra (iz trgovine) na trajekt v Reko, da jih spravijo v Dubrovnik. Smo si dali duška tam čez Pazin po ridah in pol v Reki po predalih pogledam, če sem kaj not pozabil in najdem listek: "nije prošao test kočnica!"
- moj "čudaški" stric, ki živi v Kaliforniji je imel Yugo-ta, kupil menda od enega, ki ga je dobil "kot obesek za ključe" za Chevija. Dam nekaj v prtljažnik in zaloputnem kot je to bila navada doma in se prtljažnik kar odbije nazaj, mi je razložil, da ga je treba z dvemi prsti zapirat, čisto nežno - in res je bilo tako. Tankal pa je izključno Shell, ker na drugo je cukal.
 

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
181
103
43
Grem včeraj na večerni sprehod, pa vidim enga svežega Abrahamovca.
Na nekaj hiš naprej so ogreval darilo: belega fička.
 
  • Všeč mi je
Reactions: elth

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
foter imel Z101 comfort, zalaufan in letel ko prasica 160km/h ko keks, potem je zamenjal za zadnjo 101 ki se je imenovala Yugo1.1 ološ od avta, prodal naprej po par mesecih stricu in kupil Reno 18 TLJ al kaj je ze bil z onim penastim spojlerjem. WTF je bil proti stojadini... keri časi.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.699
9.480
113
No ta prigoda ni glih od Zastava proizvoda je pa podoben jajc s Poljske. Sej se spomnite filma Outsider...Marija smrzno sam PZja, gurali smo ga do Kolinske.. No ta jajca, če si jih pustu na travi čez noč, predvsem pozim, niso užgala drugač, kokr da si jih pošlepu na 40 na uro, dal kontakt, poču v drugo in spustu sklopko, po ene 50 metrih je pol užgal.
Je blo zanimiv, ker smo to ugotovil v Čatežkih, ko smo mulci po 10 dneh žuriranja hotl domov, PZ pa ni hotu užgat ker je bil parkiran na travi, pa da ga hebeš. Vse živo smo probal od štart spreja, old spicea ni da ni. No pol se pa en spomne, kaj pa če bi ga pošlepal, in smo ga navezal na Katro. Po dveh krogih vrtenja mašine v drugi je zalaufu.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
še malo nostalgične.... prva vgradnja
 
  • Haha
Reactions: Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
No ta prigoda ni glih od Zastava proizvoda je pa podoben jajc s Poljske. Sej se spomnite filma Outsider...Marija smrzno sam PZja, gurali smo ga do Kolinske.. No ta jajca, če si jih pustu na travi čez noč, predvsem pozim, niso užgala drugač, kokr da si jih pošlepu na 40 na uro, dal kontakt, poču v drugo in spustu sklopko, po ene 50 metrih je pol užgal.
Je blo zanimiv, ker smo to ugotovil v Čatežkih, ko smo mulci po 10 dneh žuriranja hotl domov, PZ pa ni hotu užgat ker je bil parkiran na travi, pa da ga hebeš. Vse živo smo probal od štart spreja, old spicea ni da ni. No pol se pa en spomne, kaj pa če bi ga pošlepal, in smo ga navezal na Katro. Po dveh krogih vrtenja mašine v drugi je zalaufu.

Tole se zdi zanimiva zgodba... Kateri avto za vraga je PZ?
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.363
3.428
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Tole se zdi zanimiva zgodba... Kateri avto za vraga je PZ?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Yugo je začel mojo vozniško kariero. Nisem imel popolnoma nobenih težav z njim, res pa ni bil 45ka in pa vzdrževan je bil kot je bilo potrebno.
Hehe, spomini...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113

To pomeni, da je dilema iz članka odveč in so motorje res delali na Poljskem na odpisanih Fiatovih orodjih?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pičipoki, bolha, pezejac, stojadin, jugo nije za dugo - samo nekaj izrazov za avte tistega časa iz "hleva Fiata in njegovih kooperantov".
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.699
9.480
113
To pomeni, da je dilema iz članka odveč in so motorje res delali na Poljskem na odpisanih Fiatovih orodjih?
Pa zadi diske, pa hidravlično sklopko..... Nočna mora, ko je blo treba po kose. Tip na odpadu na C2C se je sam režal. No dihtunge zadnjih zavornih batov so pasale od Lancie Delte Integrale....
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.699
9.480
113
Ja... avto je pa bil, pa vozu je tudi, o problemih pa raje ne, je premalo prostora na serverju...
Pa dol devat se je tud dal not na zadnjih zicih..... Nidani. Pa za cel teden pijače, pa kar so matke segedinov pa golažev skuhale, pa pet mandeljcev je tud pelu iz Ljubljane u Čatež. No na Otočcu smo karte ala ko to tamo peva pobiral, ker smo mogl natankat, je spraznu tank. Lušni časi.
Pa mi pokaž dons mulca, k se je mogu poliester set naučit uporablat, da je spravu gare čez tehničnga in to pred blokom.
Pa fotr od kolega, je na stružnci naredu vijake za liftat, mal predn smo šli na Čatežke trip, tacajt k sva midva s kolegom bremze skup dajala z unimi dihtungami od Lancie, da je šu čez tehničnga.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: elth

TGV

Fizikalc
2. okt 2007
726
106
43
tony : motorji so bile iz zastave 1500, proizvod IMR - industrija motora rakovica, stara fiatova mašina. Zastava je imela s poljaki (tako kot z vsemi vzhodnimi) kliring, plačilo za izvožene motorje je bilo plačano z kompletiranimi avtomobili. Z1300 in Z1500, mislim da tudi PZ je bila verjetno ena od prvih "tlačenk" - pod motornim pokrovom je bilo vse natlačeno, na primer za menjavo dinama je bilo potrebno sneti izpušno cev. To svetlo tradicijo nadaljuje Fiat 500; baje je potrebno za vsak poseg v motornem prostoru razdreti vsaj še eno stvar.

Glede okvar : moja prva stoenka (1974, 11 let stara, cca 70.000 km ob nakupu) je razen zamenjave pragov delovala kot urca. Brez težav do Pariza npr. Nova 128-ka pa prvi dve leti brez težav, potem pa prav vsako leto menjava končnikov. V tretjem letu je šel frtajler in sklopka. Prodana pet let stara, na sejmu v Celju jo je kupil en iz Tuzle, švercer ki jo je posredoval naprej mi je povedal da je na AC crknil še homo zglob. Btw : takrat sem nazadnje imel opravka z svečkami, takrat sem tudi nazadnje opral avto, to so bili zadnji dnevi Juge.

Naslednji zastava - tokrat že kot dodatni avto v hiši , yugec 45 , modificiran , takrat je bila "moda" da se je veriga menjala z zobatim jermenom je cca 20.000 km oddelala brez enega samega posega pri mehaniku . Ker sem pred yugecom bil pri mehaniku 4-4x letno je mislil da sem mu kaj zameril :) Edini incident sem imel eno zimo ko sem se na parkingu afnal z obračanjem na ročno, po treh krogih se odpeljem domov, na prvem klancu ko sem moral zabremzati so blokirale zadnje zavore, naslednjih 500-600 m je bil yugec dvokolesnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
sem že včer obljubljal tole slikco...
moja prva :p

kar je najbolj zanimivo, je kje sem parkiral... probajte dons če morete

C01067.jpg