Kozarčeva je kar zadela bistvo.
Vsi študirajo zato, ker se od njih pričakuje, da bodo študirali. In pa seveda zaradi sistema samega, saj biti gimnazijec pomeni biti kar nekaj.
Ne glede na to na za katero fakulteto gre je pri nas največji problem prav razlog zakaj se gre študirati saj, če bi študente vsebina resnično zanimala in bi v študij vložilo dovolj energije bi iz faksov prišli res kot strokovnjaki. Ne pa, da se potem šele v službi učijo osnov in postanejo produktivni po parih letih (če sploh). To teorijo potrjujejo tisti redki posamezniki, ki študij (in s tem stroko) vzamejo resno in so takoj po zaključku študija lahko vrhunski kader.
Čisto enak razlog je pri ekonomistih... žalostno je, kar je pokazala neka anketa narejena na EF UNI LJ, kjer je več kot 60% študentov vpisanih v prvi letnik kot željeno službo navedlo "nekje v javnem sektorju" - torej hoditi v službo in ne hoditi na delo.
Pri izrednem študiju, ki pogosto res producira še slabši kader kot redni bi pa morali dodati še kak pogoj - recimo delovne izkušnje. Pri nas na faksu se je videla velika razlika med tistimi, ki so na izredni študij prišli po končani gimnaziji in tistimi, ki smo za seboj imeli že kar nekaj izkušnenj.
Vsi študirajo zato, ker se od njih pričakuje, da bodo študirali. In pa seveda zaradi sistema samega, saj biti gimnazijec pomeni biti kar nekaj.
Ne glede na to na za katero fakulteto gre je pri nas največji problem prav razlog zakaj se gre študirati saj, če bi študente vsebina resnično zanimala in bi v študij vložilo dovolj energije bi iz faksov prišli res kot strokovnjaki. Ne pa, da se potem šele v službi učijo osnov in postanejo produktivni po parih letih (če sploh). To teorijo potrjujejo tisti redki posamezniki, ki študij (in s tem stroko) vzamejo resno in so takoj po zaključku študija lahko vrhunski kader.
Čisto enak razlog je pri ekonomistih... žalostno je, kar je pokazala neka anketa narejena na EF UNI LJ, kjer je več kot 60% študentov vpisanih v prvi letnik kot željeno službo navedlo "nekje v javnem sektorju" - torej hoditi v službo in ne hoditi na delo.
Pri izrednem študiju, ki pogosto res producira še slabši kader kot redni bi pa morali dodati še kak pogoj - recimo delovne izkušnje. Pri nas na faksu se je videla velika razlika med tistimi, ki so na izredni študij prišli po končani gimnaziji in tistimi, ki smo za seboj imeli že kar nekaj izkušnenj.