Vzhodna obvoznica in Golovec

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
golovec1.png


golovec2.png


golovec3.png
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
Če me spomin ne vara... ...je nazadnje, ko je DARS preusmerjal promet/začasno spreminjal prometno signalizacijo na tem odseku, zaradi dvoumnih oznak, prišlo do prometne nesreče s 5 ali 7 smrtnimi žrtvami.
Na DARS-u itak nihče kriv za slabo signalizacijo, ker je bilo "vse po predpisih"... ...tako, da previdno!
Ja, pet Romunov in dva Slovenca. Vse oznake so bile "v skladu z elaboratom".

Tudi sedaj ni bistveno bolje označeno (prepozno, premalo, premajhno), le da se bodo tokrat vozili obračat samo do Šmarja Sap in ne do Grosuplja.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Takim idi.ot.om žal ni pomoči... da ne načenjamo zopet s tem, da so to tovornjakarji... posebna kasta za katere OČITNO ne veljajo pravila, signalizacija... pa če imam trohico razumevanja za Romuna pa za tega debila za volanom tovornjaka podjetja Starman nimanm... že cel teden trobijo po medijih da bo popolna zapora. Kolk moraš biti imbecila da to prezreš...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
Fotografije sem dal kako je včeraj izgledalo (kako se bo iz predora Golovec odslej zavilo na južno obvoznico in izvoz Ljubljana jug), niso od danes ko je zapora.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.097
113
Ja hudič je ko pri nas nobena navigacija ne dela 100 %

Kaj en Romun ve kaj je Golovec pa kje se n aj pelje proti Italiji.
On buli v navigacijo in to je to
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
Kaj točno te zanima? V celotni dolžini od Bizovika naprej je sedaj tretji pas in dodani dve odstavni niši.

Pri pokritem vkopu Strmec je omejitev 100, predor Golovec 80.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Table.

Bojim se, da, če ni jasno in večkrat označeno kam kateri pas vodi, bo kaos, ker bodo kamioni vozili po skrajnem desnem in bodo “prepozno” ugotovili, da ne bi smeli več na “predzadnji” pas, ki vodi v Koper.

No - bom sam videl naslednji teden.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.703
113
pri taščici
Ce bi projektanti naredili dvopasovni priključek, bi bilo na tistem kratkem "uvozu/izvozu" ( je ze softi enkrat jambral cez njega) manj gneče. S tek da bi desni priključek bil namenjen striktno samo izvozu rudnik tistih ki pridejo iz vzhodne obvoznice. Levi oa bi imel isto funkcijo kot sedanji. Tako tisti ki grejo na rudnik ne bi na tistem kratkem prikljucku delal dodatne gneče.
Tole sem napisal dve leti in pol nazaj na prvi strani teme. A so mi idejo ukradli?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Table.

Bojim se, da, če ni jasno in večkrat označeno kam kateri pas vodi, bo kaos, ker bodo kamioni vozili po skrajnem desnem in bodo “prepozno” ugotovili, da ne bi smeli več na “predzadnji” pas, ki vodi v Koper.
No - bom sam videl naslednji teden.
Točno to se je zgodilo danes tujemu kamionarju pred mano: peljal je čisto po desnem, potem je pa zadnjih hip ugotovil, da je to odcep iz avtoceste in čez polno črto levo naprej po avtocesti. V tistem pa en z osebnim avtom ravno obratno.
Sicer ni bilo nič kritičnega, ampak ravno tako situacijo sem videl danes popoldan.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.947
-396
113
Kako po skrajno desno, misliš po odstavnem?

Na tabli je jasno nakazana 1 puščica ki oznacuje 1 pas. Če šofer ni pismen pač ni... niso izvajalci krivi...

Drugac pa super da so tole zrihtal.... kok dolg je trajal? 2-3 leta?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kako po skrajno desno, misliš po odstavnem?

Na tabli je jasno nakazana 1 puščica ki oznacuje 1 pas. Če šofer ni pismen pač ni... niso izvajalci krivi...

Drugac pa super da so tole zrihtal.... kok dolg je trajal? 2-3 leta?


Ta tabla je prepozno... ker tukaj je ze polna crta in ne dovoljuje menjave iz desnega pasu na levega.... prejsnja pred predorom in v predoru pa ne nakazujeta tega, da bo desni pas samo za izvoz Rudnik...

9BB17BF0-A8F7-41E3-B234-36043702C6E6.jpeg
0772F8F8-1BBC-463F-8B42-853CF68BCB3F.jpeg
D231A398-898A-4A72-A4E1-3BB9D2BE66FE.jpeg
7B2006CB-F1ED-477A-B4EE-D61380AC0991.jpeg
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
Bravo, odlično prikazano.
Ko vidiš tablo, da je skrajno desni pas samo za izvoz Rudnik, pasu ne moreš več zamenjati.
Tole je, po moje, orjaški FAIL, ampak verjamem, da je spet "vse v skladu z elaboratom":rolleyes:.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Drugače pa hva
Točno to se je zgodilo danes tujemu kamionarju pred mano: peljal je čisto po desnem, potem je pa zadnjih hip ugotovil, da je to odcep iz avtoceste in čez polno črto levo naprej po avtocesti. V tistem pa en z osebnim avtom ravno obratno.
Sicer ni bilo nič kritičnega, ampak ravno tako situacijo sem videl danes popoldan.

Thx

Ne vem no - meni se še vedno zdi, da bi bilo najbolje "zapreti" izvoz Ljubljana jug iz smeri Dolenjske. Tule bo spet kar precej prepletanja.
Najmanj, kar bi bilo še treba narediti, je "delno" neprekinjena črta z dovoljenim prehodom na prehitevalni, ozr. prepovedjo iz prehitevalnega na vozni iz Dolenjske.

Bodo pa "težava" tovornjaki - iz tunela po skrajno desnem, potem pa naenkrat ne sme naprej proti Kopru.

Bralna pismenost ti dela težave?

A zdaj boš trdil, da vsi ali večina, ki prihajajo iz Dolenjske želijo na izhod LJ jug? A ni morda tako, da jih večina itak gre naprej v smeri Kopra, tistih nekaj, ki jih “mora” na Dolenjsko cesto pa to lahko naredijo via Šmarje SAP ali izvoz Rudnik (če bi bil izvoz LJ jug popolnoma zaprt iz dolenjske smeri.
Zapiranju in kljub temu dovolj varnemu vključevanju in izključevanju se pa da izogniti tako, da se prepove premik iz skrajnih pasov na "notranja" - torej neprekinjene črte, pretočnost pa lahko povečaš, da dovoliš premik iz "notranjega" na prehitevalni proti Kopru naprej.

Vse skupaj pa ne rešuje težavo s ksmioni, ki po defaultu vozijo po skrajno desnem, ki pa je v predlagani rešitvi izključno izvoz na Doljensko cesto.

Bo zdaj šlo?

Aja - če bi iz smeri Dolenjske bilo ozko grlo izvoz LJ jug ozr. priključevanje E57 na A2 potem bi se zabijajo tudi med tunelom Debeli hrib ozr. odcepom za Golovec iz A2 (na E57) in izvozom LJ jug. Pa se ne - ali?

Lohk me kličite Vidovita Branka ... :rolleyes:

In ne - v tem primeru niso / ne bodo tovornjaki krivi za sranje. "Domačini" bomo lepo po srednjem že v Golovcu, po potrebi se lahko tudi potem premakneš na izvozni pas, tovornjak se pa naj iebe in znajde kot ve in zna - ko zazna, da je na "napačnem" pasu nima več dovolj prostora in časa se, brez da bi prevozil polno črto, premakniti na pas, ki vodi na južno obvoznico.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Drugače pa hva






Lohk me kličite Vidovita Branka ... :rolleyes:

In ne - v tem primeru niso / ne bodo tovornjaki krivi za sranje. "Domačini" bomo lepo po srednjem že v Golovcu, po potrebi se lahko tudi potem premakneš na izvozni pas, tovornjak se pa naj iebe in znajde kot ve in zna - ko zazna, da je na "napačnem" pasu nima več dovolj prostora in časa se, brez da bi prevozil polno črto, premakniti na pas, ki vodi na južno obvoznico.
Kolikor gledam spodnji posnetek je takoj na kraku zopet prekinjena črta ki dovoljuje prehod. Tale polna je bolj namenjena pacijentom ki so se prerazporejali iz skrajno desnega na levi proti Dolenjski...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Po ogledu posnetka se clo strinjam s tabo.

V vsakem primeru, pa je signalizacija precej zavajajoča. Kako naj nekdo, ki prvič pelje po tem odseku ve, da kasneje ni več polne črte in se bo lahko normalno prestavil na desni pas.