Ja, pet Romunov in dva Slovenca. Vse oznake so bile "v skladu z elaboratom".Če me spomin ne vara... ...je nazadnje, ko je DARS preusmerjal promet/začasno spreminjal prometno signalizacijo na tem odseku, zaradi dvoumnih oznak, prišlo do prometne nesreče s 5 ali 7 smrtnimi žrtvami.
Na DARS-u itak nihče kriv za slabo signalizacijo, ker je bilo "vse po predpisih"... ...tako, da previdno!
Tole sem napisal dve leti in pol nazaj na prvi strani teme. A so mi idejo ukradli?Ce bi projektanti naredili dvopasovni priključek, bi bilo na tistem kratkem "uvozu/izvozu" ( je ze softi enkrat jambral cez njega) manj gneče. S tek da bi desni priključek bil namenjen striktno samo izvozu rudnik tistih ki pridejo iz vzhodne obvoznice. Levi oa bi imel isto funkcijo kot sedanji. Tako tisti ki grejo na rudnik ne bi na tistem kratkem prikljucku delal dodatne gneče.
Točno to se je zgodilo danes tujemu kamionarju pred mano: peljal je čisto po desnem, potem je pa zadnjih hip ugotovil, da je to odcep iz avtoceste in čez polno črto levo naprej po avtocesti. V tistem pa en z osebnim avtom ravno obratno.Table.
Bojim se, da, če ni jasno in večkrat označeno kam kateri pas vodi, bo kaos, ker bodo kamioni vozili po skrajnem desnem in bodo “prepozno” ugotovili, da ne bi smeli več na “predzadnji” pas, ki vodi v Koper.
No - bom sam videl naslednji teden.
Kako po skrajno desno, misliš po odstavnem?
Na tabli je jasno nakazana 1 puščica ki oznacuje 1 pas. Če šofer ni pismen pač ni... niso izvajalci krivi...
Drugac pa super da so tole zrihtal.... kok dolg je trajal? 2-3 leta?
Točno to se je zgodilo danes tujemu kamionarju pred mano: peljal je čisto po desnem, potem je pa zadnjih hip ugotovil, da je to odcep iz avtoceste in čez polno črto levo naprej po avtocesti. V tistem pa en z osebnim avtom ravno obratno.
Sicer ni bilo nič kritičnega, ampak ravno tako situacijo sem videl danes popoldan.
Thx
Ne vem no - meni se še vedno zdi, da bi bilo najbolje "zapreti" izvoz Ljubljana jug iz smeri Dolenjske. Tule bo spet kar precej prepletanja.
Najmanj, kar bi bilo še treba narediti, je "delno" neprekinjena črta z dovoljenim prehodom na prehitevalni, ozr. prepovedjo iz prehitevalnega na vozni iz Dolenjske.
Bodo pa "težava" tovornjaki - iz tunela po skrajno desnem, potem pa naenkrat ne sme naprej proti Kopru.
Bralna pismenost ti dela težave?
A zdaj boš trdil, da vsi ali večina, ki prihajajo iz Dolenjske želijo na izhod LJ jug? A ni morda tako, da jih večina itak gre naprej v smeri Kopra, tistih nekaj, ki jih “mora” na Dolenjsko cesto pa to lahko naredijo via Šmarje SAP ali izvoz Rudnik (če bi bil izvoz LJ jug popolnoma zaprt iz dolenjske smeri.
Zapiranju in kljub temu dovolj varnemu vključevanju in izključevanju se pa da izogniti tako, da se prepove premik iz skrajnih pasov na "notranja" - torej neprekinjene črte, pretočnost pa lahko povečaš, da dovoliš premik iz "notranjega" na prehitevalni proti Kopru naprej.
Vse skupaj pa ne rešuje težavo s ksmioni, ki po defaultu vozijo po skrajno desnem, ki pa je v predlagani rešitvi izključno izvoz na Doljensko cesto.
Bo zdaj šlo?
Aja - če bi iz smeri Dolenjske bilo ozko grlo izvoz LJ jug ozr. priključevanje E57 na A2 potem bi se zabijajo tudi med tunelom Debeli hrib ozr. odcepom za Golovec iz A2 (na E57) in izvozom LJ jug. Pa se ne - ali?
Kolikor gledam spodnji posnetek je takoj na kraku zopet prekinjena črta ki dovoljuje prehod. Tale polna je bolj namenjena pacijentom ki so se prerazporejali iz skrajno desnega na levi proti Dolenjski...Drugače pa hva
Lohk me kličite Vidovita Branka ...
In ne - v tem primeru niso / ne bodo tovornjaki krivi za sranje. "Domačini" bomo lepo po srednjem že v Golovcu, po potrebi se lahko tudi potem premakneš na izvozni pas, tovornjak se pa naj iebe in znajde kot ve in zna - ko zazna, da je na "napačnem" pasu nima več dovolj prostora in časa se, brez da bi prevozil polno črto, premakniti na pas, ki vodi na južno obvoznico.