Vzhodna obvoznica in Golovec

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
2425893-FB_IMG_1462865754140.jpg


Citat:
Uporabnik sass pravi:
neumno vprašajne je dobilo (še bolj) neumen odgovor, če mene vprašaš.
pri prečkanju ceste izven prehoda za pešce, kdo ima prednost: vozilo na cesti ali pešec?

Glede na to, da gre za del mesta, ki je zaprt za promet in so posledično tudi ostranili vse znake, semaforje in prehode čez cesto, ki to dejansko sploh ni več temveč je zgolj in samo le asfaltna površina, se mi zdi vprašanje povsem na mestu, saj je zgolj vprašanje časa kdaj bo kateri od busov zadel kakšnega pešča ali kolesarja in potem se bodo spraševali točno to - kdo ima prednost in kdo nosi odgovornost.

Pa če ti slučajno še nihče ni povedal - neumnih vprašanj ni. So pa zato neumni odgovori.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
V vsakem primeru ima prednost pešec oz. šibkejši v prometu. Tudi na štiripasovnici kjer izven prehoda prečka cesto. Če ne verjamete vprašajte kakega sodnika na Okrajnem sodišču.

Taka ureditev prometa bi izrecno morala upoštevati da se tudi avtobusi morajo gibati s hitrostjo pešca, kar pa je seveda idiotsko, kot taka ureditev sama po sebi.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Se strinjam z napisanim. Ampak catch je zdaj v tem, da vprašanje samo niti ni tako neumno (glede na to da ni znakov, semaforjev, označenih prehodov,...) kot je neumen (namerno nedirekten) odgovor mestnega redarstva
smile-1.gif
Človek, ki je pisal to enostavno ni imel pojma kaj odgovarja, prav tako pa ni želel naložiti odgovornosti za karkoli mestnemu redarstvu, če bi kak pešec stopil pred bus in se zgovarjal na kakšne take pisarije.

Drugače pa človeku z zdravo pametjo ne bo nikoli hodilo na misel, da stopi pred avtobus pa če ima prednost ali ne.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Vsak dan jih vidim polno takih, res na prehodih ali blizu njih, največkrat s pogledom v telefon. Itak ga zakon ščiti, to je njihova miselnost, da pa bo mogoče preostanek življenja na vozičku ali v postelji pa mu tiste dve možganski celici ne moreta predelat.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Vsak dan jih vidim polno takih, res na prehodih ali blizu njih, največkrat s pogledom v telefon. Itak ga zakon ščiti, to je njihova miselnost, da pa bo mogoče preostanek življenja na vozičku ali v postelji pa mu tiste dve možganski celici ne moreta predelat.

Darwin ?
sprasujem se.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:


Glede na to, da gre za del mesta, ki je zaprt za promet in so posledično tudi ostranili vse znake, semaforje in prehode čez cesto, ki to dejansko sploh ni več temveč je zgolj in samo le asfaltna površina, se mi zdi vprašanje povsem na mestu, saj je zgolj vprašanje časa kdaj bo kateri od busov zadel kakšnega pešča ali kolesarja in potem se bodo spraševali točno to - kdo ima prednost in kdo nosi odgovornost.

Pa če ti slučajno še nihče ni povedal - neumnih vprašanj ni. So pa zato neumni odgovori.
če bi dlakocepil, bi rekel, da ne gre za asfaltno površino, ampak za betonsko in tlakovano
smile-1.gif

poleg tega cesta ni zaprta za ves motorni promet, še vedno se po njej vozijo avtobusi in pogojno dostava, taksisti in stanovalci. s tega vidika je menda jasno, da gre še vedno za cesto in kdo ima prednost na njej. s tem da pod izrazom prednost se stmatra, kdo mora komu odstopiti prednost v primeru križanja njunih poti, ne pa kdo nosi odgovornost v primeru nesreče. par mesecev nazaj je avtobus zbil peško, ne vem pa kakšen je bil razplet:
http://www.slovenskenovice.si/...s-povozil-peski
in ja, vprašanje zgoraj je neumno. še na prehodu za pešce je meni povsem vseeno, kdo ima prednost, saj dokler ne bom mogel prečkati varno oziroma mi vozila ne bodo ustavila, ceste pač ne bom prečkal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V vsakem primeru ima prednost pešec oz. šibkejši v prometu. Tudi na štiripasovnici kjer izven prehoda prečka cesto. Če ne verjamete vprašajte kakega sodnika na Okrajnem sodišču.

Taka ureditev prometa bi izrecno morala upoštevati da se tudi avtobusi morajo gibati s hitrostjo pešca, kar pa je seveda idiotsko, kot taka ureditev sama po sebi.

Nič ni idotsko, take ureditve pa zunaj lepo laufajo. Samo pri nas tega ne zanmo prvilo izvest.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
In kdo je potem kriv, če bus povozi recimo otroka, ki še ne razume vseh prometnih pravil?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Mama, ki otroka brez nadzora pusti ven!?

Dajte no - je SJTV1 lepo napisal, da taki projekti "zunaj" že nekaj časa laufajo - in to uspešno. Je pa sicer po drugi strani res, da mi še nismo dovolj zreli za kaj takega - ne iz vidika prometne kulture in ne iz vidika poročanja / novinarstva (če ni novice pa jo dajmo ustvariti).
Izhaja pa oboje iz bistveno premalo lastne odgovornosti "udeleženih".
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ne. Stvar je v tem, da je zato treba spremeniti zakon in da ga pri nas še niso, v Ljubljani pa (z vedenjem o tem) vseno kar šli in nareidli po svoje.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
In kaj točno bi moralo biti v zakonu "spremenjeno"?

Imaš javno površino na kateri NI prepovedana uporaba motornih vozil. In kaj je treba zdaj še veliko v zakonu zapisovati? Spet vse do potankosti zapisati, da se na koncu spet ne bo vedelo kaj in kako?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
In kdo je potem kriv, če bus povozi recimo otroka, ki še ne razume vseh prometnih pravil?

Starši.
Sicer pa v takšni shared space coni ni klasičnih prometnih pravil, je le eno: pazi, kaj se dogaja okoli, in se izogibaj možnosti nesreče.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In kaj točno bi moralo biti v zakonu "spremenjeno"?

Imaš javno površino na kateri NI prepovedana uporaba motornih vozil. In kaj je treba zdaj še veliko v zakonu zapisovati? Spet vse do potankosti zapisati, da se na koncu spet ne bo vedelo kaj in kako?

Za voznika busa je to cesta. Ni nobenega znaka, ki bi ga obvsetil, da je kaj drugega, Ima le omejitev hitrosti in to je to.
Če bi postavili znak območje umirjenega prometa (III-33), bi bilo to nekaj za začetek, ampak ta daje pa preveč "pravic" pešcem. Rabili bi pač definicijo shared space v predpisih in znak zanjo, to je vse.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
13.gif

Odgovor bi bil povsem primeren, če bi bila prometna ureditev res taka, pa ni (manjka recimo znak za območje umirjenega prometa oz znak za skupni prometni prostor, ki ga pa pri nas še ni ...)

Odgovor torej NI primeren
grin1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In kaj točno bi moralo biti v zakonu "spremenjeno"?

Imaš javno površino na kateri NI prepovedana uporaba motornih vozil. In kaj je treba zdaj še veliko v zakonu zapisovati? Spet vse do potankosti zapisati, da se na koncu spet ne bo vedelo kaj in kako?

Za voznika busa je to cesta. Ni nobenega znaka, ki bi ga obvsetil, da je kaj drugega, Ima le omejitev hitrosti in to je to.
Če bi postavili znak območje umirjenega prometa (III-33), bi bilo to nekaj za začetek, ampak ta daje pa preveč "pravic" pešcem. Rabili bi pač definicijo shared space v predpisih in znak zanjo, to je vse.

Saj pravim, da ni treba ne vem kaj spreminjati. In če smo natančni - dovolj bi bilo enostavno reči, da tisto ni več cesta (ja vem - v glavah je še vedno) in že "ne velja več" ZPrCP ampak samo še "zakon močnejšega". In prav zanimivo je ko naenkrat "močnejši" sploh več ne igra močnejšega in to predvsem, ker se ne more sklicevati na neko pravilo o prednosti.

Drugače pa ja - bi bilo treba vnesti v ZPrCP ta člen in znak (no - tega pač v pravilnik). Samo se bojim, da bodo naši asi potem zakomplicirali zadevo in dodali mali milijon neki pravil - in s tem potem cela zadeva "umre", saj bo spet nekdo imel "prednost".