Se ne motrem strinjati popolnoma (pa čeprav sem bil kot mulc na lastne oči priča fotru, ko je zidal bajto, in zato pred desetletji z R4 TL prevozil še in še prikolic materiala - brez težav).
Še več, "towing capacity" (pri američanih in njihovih pick-up truckih daleč najbolj pomembna številka) je zagotovo številka, ki predpostavlja tovarniško vgrajeno kljuko (z vsemi bombončki vred).
Je pa tako, da za težave pri vleki rabiš več izpolnjenih pogojev: do konca naložen avto, prikolico naloženo čez tovarniške predpise, vroče vreme, več ur vožnje v kosu, slabo vzdrževan hladilni sistem, in za konec še klanec.
Prilagam že kar ikonični video na to temo:
https://www.youtube.com/watch?v=7q7K1bBhjkY
Še tole smo pozabili v tej debati: včasih je tovarniška kljuka pomenila tudi dodatni el. ventilator (spredaj, med odbijačem in hladilnikom), kakršnega imamo danes v avtih vsi zaradi dodatnega hladilnika klime. Z BMWjevo tovarniško kljuko pred 30imi leti nisi dobil nič večjega hladilnika, si dobil pa tak el. ventilator (med motorjem in hladilnikom je bil seveda ventilator z visko sklopko).