VW Passat Alltrack 4M 2.0 TDI (240 KM)

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Spremenjen način prestavljanja, da ti menjalnik v D ne prestavlja takoj v višji prestavo in se potem cel pogonski sklop muči na 1400 vrtljajih. Pa odzivnost prestavljanja se izboljša. Pišem za čipanje menjalnika. Praktična izkušnja z S-Tronicom v kombinaciji s šestvaljnikom je izredno pozitivna. Gre pa garancija.
In to ni pogojeno s čipanjem motorja. Sta dve neodvisni zadevi.
Ampak... Meni se motor ne muči, če hitro meče gor. Pa mislim da je še manj kot 1400 obratov. V sedmo vrže pri 70km/h, ampak se potem pelje povsem spodobno. Jaz bi pač imel preskok brzine v S, da avto zavira z motorjem in posledično bolj sune iz ovinka ali križišča. Pa se tebi res muči pri teh vrtljajih? Imaš BiT motor? LAhko pa da ima moj alltrack že malo drugačen program, ampak saj pravim, jaz ne občutim nizkih vrtljajev kot matranje.

Jernej
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.586
288
83
www.kacnje.eu
Jaz sem se pred leti tudi jezil, ko se mi je zdelo, da DSG (Passat 4motion, 170 konjičkov) v načinu D prestavlja navzgor res hitro. Se mi zdi, da še krepko pod 1400 obrati. Ampak sem se navadil. Po posluhu bi sam mogoče res občasno vozil z malo več obrati, ampak očitno mu ne škoduje in ima vedno več kot dovolj moči. Teče kot urica pri 260 kkm, niti DPF se še ni oglasil, nobene šobe, svečke ... nič še ni bilo zamenjano (razen rednih servisov seveda). Če ne bi občasno prestavil v S (ampak je to res redko) ali M, ne vem, če bi avto sploh prišel do 2500 obratov in več :)
Vem, za Alter sceno zelo bogokletno, ampak vozim umirjeno in poraba preko 6 litrov je prej izjema kot pravilo (pa imam kar nekaj kratkih, mestnih voženj in klancov).

Očitno so to v tovarni inženirji dobro predvideli, saj si verjetno ne želijo nepotrebnih težav.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Pa recimo da sem prevozil že toliko kilometrov, da bi to čutil. Pa vsaj napiši, kateri model in letnik imaš, a je to tako težko?

Jernej
Recimo na BiTDi 2019 letnik je to lepo občutno. In na prejšnjih tudi.
Kot rečeno, pa marsikdo tega ne čuti. Kaj z dvomasnim vztrajnikom takrat dela (1400 vrtljajev v sedmi prestavi), verjetno ni treba posebej razlagat.:mad:
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
In kaj pa ta prvi pogleda?
Sicer pa vprašaj tvoje 69 kako delajo ;).

V glavnem: bi bil čas, da se ta urbana legenda o tipskih mapah neha.
Evo ti (sicer laično) razlago:
preko OBD konektorja priklopi računalnik na avto, skopira tvojo mapo in jo pošlje tunerju v Nemčijo (mislim, da je software po večini od SKN Tuning).
Po parih minutah dobi nazaj mapo s spremenjenimi parametri, priklopi ponovno prenosnik preko OBD konektorja in to mapo skopira v avtomobilski računalnik.
Ponavadi si tuner še nekam shrani (lahko ti pošlje tudi na mail) tvojo originalno mapo.
V primeru kakšnih težav ali individualnih želja ti pa lahko naredijo tudi popolnoma prilagojeno mapo.

Je pa to res uporabnik BlueGTI in menda je zadnja leta bolj malo na forumu.
Če kdo rabi njegov kontakt pa FB ali mi pošljite ZS, jaz ga lahko samo priporočam in pohvalim.
 
Nazadnje urejeno:

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Recimo na BiTDi 2019 letnik je to lepo občutno. In na prejšnjih tudi.
Kot rečeno, pa marsikdo tega ne čuti. Kaj z dvomasnim vztrajnikom takrat dela (1400 vrtljajev v sedmi prestavi), verjetno ni treba posebej razlagat.:mad:

Na golfu 5 2.0TDI se mi vztrajnik oglaša že 14 let let (avto je star 16 let) in še ni shodil. Pa je to avto, kjer recimo da najboj čutim, da pelje s prenizkimi vrtljaji. Na golfu altracku je bil vztrajnik pri 240kkm še povsem tiho, pa je preklapljal podobno kot sedaj pasat. Pasat pa pač preklaplja kot preklaplja. In kaj pravi servis na tvoje občutke o vztrajniku?

Jernej
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Vprašaj mojega kolega, ki so mu (k sreči pod garancijo) menjali vztrajnik pri 110.000km na bitdi.
Sicer pa po želji, mi ne rabiš nič verjeti. Pa luka51 post si preberi. In če ti ne čutiš, kaj je s pogonskim sklopom pri 1400 vrtljajih v sedmi prestavi, še ne pomeni, da ni obremenjen. Jaz velikokrat ročno dam v nižjo pred pospeševanjem.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Vprašaj mojega kolega, ki so mu (k sreči pod garancijo) menjali vztrajnik pri 110.000km na bitdi.
Sicer pa po želji, mi ne rabiš nič verjeti. Pa luka51 post si preberi. In če ti ne čutiš, kaj je s pogonskim sklopom pri 1400 vrtljajih v sedmi prestavi, še ne pomeni, da ni obremenjen. Jaz velikokrat ročno dam v nižjo pred pospeševanjem.
Bom vprašl na servisu, kaj je na tem. Avto ima 4 leta oziroma 160000 garancije, kilometri se bodo nabrali v dobrih 3 letih, če bo šlo tako naprej in bom še v garanciji čez magičnih 110kkm. Ampak kaj čemo, takšne gare sem želel in to imam.... Kar se pa pospeševanja tiče pa meni v trenutku vrže dol, ko dam gas, tako da tisto ročno prestavljanje verjetno nima smisla. Pa jaz imam modelno leto 2020, mogoče so pa kaj spremenili.

Jernej
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Jaz sem tudi pogledal in imam na 150KM dolgoročno porabo 6,4, pa vozim dokaj normalno (nisem pretiran divjak, pa tudi preveč počasen ne.. ;) ).

No, drugače pa mi ne predstavlja velikega problema, če bo poraba in vzdrževanje malenkost višje, ampak vprašal sem pač tak informativno, da približno vem.. ;) Te informacije "iz prve roke" so meni največ vredne.. ;)

Kaj pa DSG? Kolikor vem, je pri vseh 240KM 7 stopenjski. Pa če se ne motim, suh, kajne? Kaj že to pomeni? Kaki so servisni intervali? Pa lepo prestavlja? Ker moram rečt, da sedanji 150KM DSG passat ne prestavlja najlepše (pri speljevanju skoraj vedno tak čudno cukne, pa tudi, ko menja v nižjo pri dodajanju gasa čudno cukne)..

Pa hvala lepa za dosedanje komentarje.. ;)
Upam, da naša debata ne bo zašla predaleč (mimo) ;). Tako za firbec, si se že kaj odločil, kaj pogledal? Meni ni žal, da sem vzel ta motor, zaenkrat dela tako kot mora...

Jernej
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
kaj pa narediš z adaptacijo dsgja preko vcds?
Če prav razumem, lahko z VCDS(/Carly/OBDeleven/.. oz pri MTLju) resetiraš adaptacije, da se potem med vožnjo ponovno skalibrira/prilagodi glede na trenutno stanje (obrabo) menjalnika. Ne vem pa, koliko ima to smisel delati brez menjave olja. Pri menjavi olja to pomoje tako ali tako izvedejo.

Kolikor vem, adaptacije nimajo veze s tem, pri katerih obratih prestavlja. To se običanjo spreminja z remapom menjalnika. Za BMWje lahko to narediš celo sam z OBD kablom in xHP appom na telefonu, ampak licenca košta praktično enako, kot če pelješ h kakšnem tunerju pri nas. Kako je s tem za VAG DGSje, je pa že AvtoFun omenjal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
Mislim da ne. Ampak mehaniki pravijo, da ko shodi, ne naredi dodatne škode. Torej menjaš, ko gre. Ali pa bo takrat čas za nov(ejši) drugi avto pri hiši

Jernej
Ja glej če ruži je shodil, ker ga nabija na koncih.

Drugače pa ja lahko tudi škodo naredi če si pod srečno zvezdo rojen :). 1.9 dci je bil tak recimo. Če je vztrajnik vredi zabilo je lahko od sile ojnične obrnilo.
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.856
388
83
Vzeti karavana 4motion (brez alltrack) tudi, če ga načeloma ne rabiš?? Pač če pogledam za 6let nazaj kakšne so bile zime in če bi mi 4x4 kdaj prov prišel, bi lahko preštel na prste ene roke.
Je samo še en del več za vzdrževanje in ki lahko crkne? Na koliko km se to potem menja olje in kak je strošek?
Poraba pravi, da je 6.3, kar mi je ok.

všeč mi je zaradi vse ostale opreme in stanja, 4x4 je pač zraven...
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Vzeti karavana 4motion (brez alltrack) tudi, če ga načeloma ne rabiš?? Pač če pogledam za 6let nazaj kakšne so bile zime in če bi mi 4x4 kdaj prov prišel, bi lahko preštel na prste ene roke.
Je samo še en del več za vzdrževanje in ki lahko crkne? Na koliko km se to potem menja olje in kak je strošek?
Poraba pravi, da je 6.3, kar mi je ok.

všeč mi je zaradi vse ostale opreme in stanja, 4x4 je pač zraven...
Ko se navadiš, da praktično nikoli ne zavrti koles v prazno, je največ vredno... Poraba 6.3 je po moje težko dosegljiva, tudi če govoriva o 190ps motorju. Meni je golf pil v povprečju 6.7-7.2, ampak pod 6.5 ga pa nisem spravil skoraj nikoli (preračunaval sem vedno ob tankanju). Pa mislim da računalnik vw še vedno laže za skoraj 10%, torej je realna poraba 7l+?

Jernej
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Js mam 5.73. 2018 190 konjev DSG, 2wd. Računano z aplikacijo Road trip. Je pa res da so to skoraj izključno relacije, ob butastih urah, ko se ne da normalno vozit po AC.

Bi pa dodal še da se mi zdi tehle 190 konjev in 400nm nekak res, res tista zgornja meja, ki še nekako gre skoz s sprednjim pogonom. Pa že to je kr hudimano na meji. Pa res je ogroooooooomna razlika med 190 in 150, ki sem jih imel prej v Golfu. Kot noč in dan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: smrkec