Če to leti name, potem ... jaz sem napisal, da "bi imel 3.0", pa ga ne bom ... je pač precej več stroškov, kot zgolj malce dražja cestninaJajaja, vsi bi 3.0....
Ko je treba plačat pa................ nič. Potem se pa vozi stare zjahane kripe, važno, da so "slo" porekla in z realnimi kilometri od babic.
Ne drži. Tudi čipan v garaži mora ustrezat vsem normativom. Če ne ustreza, gre za neustrezen poseg na vozilu in se avto ne more smatrati kot tehnično izpraven.Jaz pa mislim da je problem ekologija. Tovarniško mora avto ustrezat določenim normativom, čipan v garaži pač ne...
Ne drži. Tudi čipan v garaži mora ustrezat vsem normativom. Če ne ustreza, gre za neustrezen poseg na vozilu in se avto ne more smatrati kot tehnično izpraven.
Razmerje letnika 2017 med 2.0 ter 3.0 mašino je na Anetu 50:1. V korist 2.0 seveda.
Torej, na vsakih 50 Audijev A4 z 2.0 motorjem pride en A4 s 3.0 motorjem.
Vse to pišem zaradi ponudbe in povpraševanja.
Nadalje pa tole:
še vedno pa je 2.0 "ljudski avto", medtem, ko je 3.0 že malce drugačen segment z vidika stroškov (še najmanj zaradi cestnine ter porabe, je pa še višje zavarovanje ter kasko - zaradi višje nabavne cene vozila, potem so zagotovo dražji deli za vzdrževanje in tako dalje).
Se pa seveda MOČNO strinjam z napisanim, vsaj zame velja: če finance ne bi bile ovira (ne govorim o nakupu, temveč o vzdrževanju vozila v roku 10 let), bi si zagotovo raje omislil 3.0.
Vsekakor je vožnja neprimerno boljša, kot v 2.0. Več navora, manj priganjanja, ... vsekakor bolj elegantna vožnja. Pa če vzameš 3.0 Q mašino z 272 KM je tu še malo bolj "strupen" zvok ...
Jah, vem, no, malo pretiravam, ni to RS4 ...Dobro da si napisal strupen zvok na koncu, drugače bi takoj nehal brat
To je pa druga plat medalje, ja ...kaj če ti 3.0, če na naših cestah ni druge opcije, kot da vklopiš eco profil in stojiš skupaj z ostalimi...
Torej se nategujemo zaradi 20 eur, ce sam kupim olje?Olja gre 3l več, ostali material je tam-tam.
To je cirka 4teurV DMVju, razen če imaš tri froce.
Šestvaljnik je lukzus, tako po stroških kot tudi po užitku.
Večini voznikov bo 2.0 puna kapa, tistim nekaj ekscesom, ki vedo zakaj kupijo šestvaljnik, pa dol visi za stroške, saj je vsak EUR vreden nasmeha na obrazu.