Lahk pa da je bolj plašen. sedaj, ko dobiva še dodatne pulze. Iz čipa mislim.Khm, khm, od ČIPIRANJA ne bo nič močnejši in hitrejši. Sem jaz to naredil s psom, pa se mu nič ne pozna!
ČIPANJE PORKA MADONA!
Lahk pa da je bolj plašen. sedaj, ko dobiva še dodatne pulze. Iz čipa mislim.Khm, khm, od ČIPIRANJA ne bo nič močnejši in hitrejši. Sem jaz to naredil s psom, pa se mu nič ne pozna!
ČIPANJE PORKA MADONA!
Turbina bolj zagrabi, da pa prej, pa nekako dvomim. Turbo luknja se torej kvečjemu poveča, ker je tisti BUM potem toliko bolj zaznaven.
mene je vedno zanimalo zakaj fabrike same ne optimizirajo porabe tako, da bi naši vozovi manj pili in poetično bolje leteli, če je pa to tako enostavno. nek haklc verjetno je
Jaz pa mislim da je problem ekologija. Tovarniško mora avto ustrezat določenim normativom, čipan v garaži pač ne...
po moje se motiš.IMHO je čipan motor bolj ekološki oz. bolj čist kot pa pri nenastavljen vsesplošenemu generičnemu software-u v kolikor je poanta čipanja splošna optimizacija in ne dviganje moči za 25+%. Pa pustimo zdaj tist goljufiv del programa, ki zazna, da je avto na testiranju in vrže potem na neke X parametre, ki jih na cesti nikoli ne dosega.
Vprašaj tunerja, na kakšen navor prideš potem @ 190 KM ?Kva j zdej, banda?
Ker ste tukaj sami strokovnjaki, vas vprašam tole:
a lahko A4 150 KM čipam na 190 KM, ali so v mašinah kake razlike (obe sta 2.0 TDI)?
mene pa zanima, če so 190km mašine vredu?
pa hvala avtorju za temo.
Raje 3.0, lahko tudi brez Q s "samo" 204 konji (do 2014 ali 2015 so bili tudi taki). 2.0 ni ravno nek biser od motorja, ni slab, ni pa ne biser zanesljivosti. Google ve vse... 3.0 zaradi navora (max od 1250 namesto od 1750) in zvoka motorja, pa že samo zaradi tega razloga bi ga nabavil namesto 2.0 kosilnice. Jebeš liter večjo porabo, je vredno!
p.s. upam da ne bo kdo napisal: a si blesav, nikakor 3.0 tdi, a veš kolk cestnine je to! Če je 130 EUR na leto oz 10,8 EUR na mesec višja cestnina v primerjavi z 2.0 problem, je potem to povsem napačen segment avta...
mene je vedno zanimalo zakaj fabrike same ne optimizirajo porabe tako, da bi naši vozovi manj pili in poetično bolje leteli, če je pa to tako enostavno. nek haklc verjetno je
Razmerje letnika 2017 med 2.0 ter 3.0 mašino je na Anetu 50:1. V korist 2.0 seveda.
Torej, na vsakih 50 Audijev A4 z 2.0 motorjem pride en A4 s 3.0 motorjem.
Vse to pišem zaradi ponudbe in povpraševanja.
Nadalje pa tole:
še vedno pa je 2.0 "ljudski avto", medtem, ko je 3.0 že malce drugačen segment z vidika stroškov (še najmanj zaradi cestnine ter porabe, je pa še višje zavarovanje ter kasko - zaradi višje nabavne cene vozila, potem so zagotovo dražji deli za vzdrževanje in tako dalje).
Se pa seveda MOČNO strinjam z napisanim, vsaj zame velja: če finance ne bi bile ovira (ne govorim o nakupu, temveč o vzdrževanju vozila v roku 10 let), bi si zagotovo raje omislil 3.0.
Vsekakor je vožnja neprimerno boljša, kot v 2.0. Več navora, manj priganjanja, ... vsekakor bolj elegantna vožnja. Pa če vzameš 3.0 Q mašino z 272 KM je tu še malo bolj "strupen" zvok ...
Je hakelc, je... Isti motor, optimiran na večjo moč in prodan za več šuškov. Zakaj bi razvijal dva motorja, če z enim ubiješ dve muhi na mah...
Sej so redko kje čisto iste mašine, skoraj vedno so neke razlike (če ne v turbini, šobah, itd pa kakšna sklopka,...). Dostikrat se sicer da spravit svohnejšo varianto na nivo močnejše, ampak bolj na račun rezerv, in gre ponavadi tudi močnejša še malo višje.če bi spremljal, bi vedel, da pri vagu motorju niso isti in švojhnejšega ne gre samo s čipanjem spravit na močnejšega
Kot bonus nekateri prodajalci nalepijo Sline značke in ponudijo opcijsko do 22 col platišča.