VW ID.3

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.148
234
63
www.jernej.org
Če je res bistven njegov OS, potem so pa res 10 let za Teslo, kot nekateri pravijo. Tudi, če popravijo vse buge, je UX precej štorasto zastavljen. Pri ID.3 je bistven pogon, platforma in avto kot celota. Avti niso telefoni, kjer je bil prehod iz navadnih na smart nekaj, kar je popolnoma spremenilo industrijo. Če bi bilo to res, potem velika podjetja ne bi ponavljala napake od Nokie, ki je neuspešno poskušala sama, in bi preprosto vzeli Googlov Android za avte (kot ga ima Volvo/Polestar)..
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
3.710
591
113
37
Lj
Kolk pa je garancije na te nove VW-je? Ker če je samo 2 leti potem se ga moraš po tem času očitno znebiti če nimaš neomejeno denarja.
 

NeBluzi

Pripravnik
16. okt 2012
164
2
18
Itak bo čas pokazal kam bo šel razvoj. Mogoče lahko STJV1 komentira strategijo VW ja.

Predstavljajte si da se zjutraj s svojim avtomobilom pelješ na letalisče, tam te čaka najet avto druge znamke, ki se mu ob odklepanju natavi sedež na tvoje nastavitve, števci,...navigacija že ima tvoj cilj, ima tvoj vozni profil ....

Saj to bo najbrž možno čez kakšno desetletje.
Tudi če boš uporabljal car sharing...
 

sad

Guru
24. avg 2007
11.943
1.493
113
Itak bo čas pokazal kam bo šel razvoj. Mogoče lahko STJV1 komentira strategijo VW ja.

Predstavljajte si da se zjutraj s svojim avtomobilom pelješ na letalisče, tam te čaka najet avto druge znamke, ki se mu ob odklepanju natavi sedež na tvoje nastavitve, števci,...navigacija že ima tvoj cilj, ima tvoj vozni profil ....

Saj to bo najbrž možno čez kakšno desetletje.
Tudi če boš uporabljal car sharing...
To je top, komaj čakam.
Ampak da DELUJE. Ne pa, da bom prišel na parkirišče in se mi avto ne bo odklenil, ker je nek bug, ali pa se bom usedel in me bo hotel sedež stisnit ob volan, ker mu je tretji bug nekaj zmešal ali pa bom dal vodenje v bližnji McDonalds, zadeva me bo pa peljala v naslednjo državo ali pa bom imel pred sabo 200km in mi bo radarski tempomat enostavno crknil.
Tega recimo ne prenesem najbolje.
 

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.193
64
48
Palačaš 30% cene za neke fičre, ki jih rabiš na 12 mesecev večina pa je itak možna tudi če je v nosu ICE.
 

NeBluzi

Pripravnik
16. okt 2012
164
2
18
To je top, komaj čakam.
Ampak da DELUJE. Ne pa, da bom prišel na parkirišče in se mi avto ne bo odklenil, ker je nek bug, ali pa se bom usedel in me bo hotel sedež stisnit ob volan, ker mu je tretji bug nekaj zmešal ali pa bom dal vodenje v bližnji McDonalds, zadeva me bo pa peljala v naslednjo državo ali pa bom imel pred sabo 200km in mi bo radarski tempomat enostavno crknil.
Tega recimo ne prenesem najbolje.
Vse je stvar cene.
Lahko pa greš na bus vzameš taksi
 

sad

Guru
24. avg 2007
11.943
1.493
113
Vse je stvar cene.
Lahko pa greš na bus vzameš taksi
Glej, če jaz plačam ceno, ki jo zahteva proizvajalec za avto z nekimi sistemi, potem pričakujem, da bodo ti sistemi delovali. In da mi bo NOV avto zjutraj se zagnal. Če je to prenizka cena, pač naj zadevo zrihta in postavi višjo ceno.
Ker nisem kupil za x poldelujoč avto, ampak AVTO.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
9.112
1.833
113
Samo da ne bo tako, kot pri mojem Superbu, ko sem moral pred prevzemom avta počakat, da so naložili nov software (=1dan ?), potem gremo pa mi v nedeljo na družinski izlet in čez pol infotainment crkne. Gremo na kosilo, zadeva spet dela, čez pol spet crkne. Peljem v ponedeljek nazaj, pogledajo in pravijo. "serviser je naložil napačno programsko opremo". Vprašam kako je to možno, saj to je pa ja "top of the top Porsche Verovškova" in pravijo, ja, veste avti v vaši konfiguraciji niso pogosti in je prišlo do napake. Ok, se zgodi (še enkrat se je pa seveda potrdilo, da na PV delajo eni slabših serviserjev v Sloveniji), samo pri električnem zna biti, da se bo ustavil cel avto. In potem bo malo večji problem, kot je teženje mulcev in otrok "kje je glasba".

Aja, da ne bom govoril samo čez VAG: pri mercedesu so za okvaro napake na elektroniki rabili par mesecev in pomoč iz Stuttgarta.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
3.710
591
113
37
Lj
Samo da ne bo tako, kot pri mojem Superbu, ko sem moral pred prevzemom avta počakat, da so naložili nov software (=1dan ?), potem gremo pa mi v nedeljo na družinski izlet in čez pol infotainment crkne. Gremo na kosilo, zadeva spet dela, čez pol spet crkne. Peljem v ponedeljek nazaj, pogledajo in pravijo. "serviser je naložil napačno programsko opremo". Vprašam kako je to možno, saj to je pa ja "top of the top Porsche Verovškova" in pravijo, ja, veste avti v vaši konfiguraciji niso pogosti in je prišlo do napake. Ok, se zgodi (še enkrat se je pa seveda potrdilo, da na PV delajo eni slabših serviserjev v Sloveniji), samo pri električnem zna biti, da se bo ustavil cel avto. In potem bo malo večji problem, kot je teženje mulcev in otrok "kje je glasba".

Aja, da ne bom govoril samo čez VAG: pri mercedesu so za okvaro napake na elektroniki rabili par mesecev in pomoč iz Stuttgarta.
Po moje sicer vsi te serviserji dobro vedo kje je napaka in kako odpraviti. To da traja je načrtno zavlačevanje s strani proizvajalcev, taktika da stranka ne hodi preveč garancija uveljavljati. Dostikrat se uporablja tudi za druge zadeve, npr. računalnik pustijo stati na polici 30 dni in šele potem popravijo, tu je podobno, kao rešujejo težavo ampak v ozadju se nič ne dogaja.
 
  • Haha
Reactions: tomi

sad

Guru
24. avg 2007
11.943
1.493
113
Po moje sicer vsi te serviserji dobro vedo kje je napaka in kako odpraviti. To da traja je načrtno zavlačevanje s strani proizvajalcev, taktika da stranka ne hodi preveč garancija uveljavljati. Dostikrat se uporablja tudi za druge zadeve, npr. računalnik pustijo stati na polici 30 dni in šele potem popravijo, tu je podobno, kao rešujejo težavo ampak v ozadju se nič ne dogaja.
A resno misliš, da serviserji uživajo v zabijanju časa in poslušanju norenja strank?
Kvečjemu to potem delajo proizvajalci.
 

NeBluzi

Pripravnik
16. okt 2012
164
2
18
Glej, če jaz plačam ceno, ki jo zahteva proizvajalec za avto z nekimi sistemi, potem pričakujem, da bodo ti sistemi delovali. In da mi bo NOV avto zjutraj se zagnal. Če je to prenizka cena, pač naj zadevo zrihta in postavi višjo ceno.
Ker nisem kupil za x poldelujoč avto, ampak AVTO.
Žal je tako, da z uvedbo nove tehnologije po navadi trpi zanesljivost. Sčasoma razmere na trgu stvari nekako normalizirirajo oz. resnično nekvalitetni proizvajalci prodajo vedno manj. Vseeno pa že sedaj velja There is no car bug free.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
11.878
1.852
113
36
MB
Po moje sicer vsi te serviserji dobro vedo kje je napaka in kako odpraviti. To da traja je načrtno zavlačevanje s strani proizvajalcev, taktika da stranka ne hodi preveč garancija uveljavljati. Dostikrat se uporablja tudi za druge zadeve, npr. računalnik pustijo stati na polici 30 dni in šele potem popravijo, tu je podobno, kao rešujejo težavo ampak v ozadju se nič ne dogaja.
ti to resno? :valjamse:
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
9.112
1.833
113
Seveda, če pa zeleni vajenci delajo. Cena pa taka, da se mi je Seata bolj splačalo v Izolo k Jerebu vozit, pa še nam je ostalo za kosilo in sladoled.
 

Najbolji

Majstr
20. feb 2008
2.355
273
83
Vsi ki tako jamrate boste morali razumeti da gre pri tej platformi za tranzicijo ubervagna iz avtomobilske tovarne v tehnološko podjetje. Ne da jih zagovarjam samo dejansko postajajo IT podjetje in takšna strateška trans. se ne zgodi iz danes na jutri.

Te ideje da mora neka tehnična stvar delovati 100% so dandanes podrejene funkcionalnostim.
Tudi mene včasih to moti vendar se vseeno zavedam zakaj smo tukaj. Tudi vaša pričakovanja se bodo morala skladati z mainstreamom. To da je to EV avto je samo ena izmed njegovih lastnosti, bolj bistven je njegov povsem nov OS ;).

IMO je primerjava z eGolfom skoraj nemogoča.
Mozakar, tukaj pa lahko samo recem: <tvoj nick> :)
Vse napisano je firmin problem, jaz kot kupec nimam kaj tega razumet. Razumes? Mene se to (njihovi problemi) ne tice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

Guinness

Guru
2. jul 2008
2.895
638
113
Spet zanimiv video od modela na YT - battery life. Kok enih buggov ma ta avto. Aja pa to ko na koncu pove kaj ga moti, ma ne vem, sej vem da ma tud dost novih ICE avtov to ampak zakaj ne porihtajo softvera no. Lane assist po defaultu on, brake regen ne more bit na max... zakaj si softver ne zapomne zadnjih nastavitev, al pa da si daš pač custom no. Škoda, se vid da tukaj avto firmam še manjka precej izkušenj pri softveru.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Gargy

Guru
17. avg 2007
3.989
733
113
okolica Maribora
Kot našega SJTV1 tudi mene zavezuje NDA (Non-Disclosure Agreement), bom pa napisal tako...

Nastavitev klime je narejena z drsniki in integrirana v display. Je eden izmed znanih bugov v ID.3 (ena stran drsnik deluje, druga ne, na eni strani lahko vklopiš gretje sedežev, na drugi ne). Stvar je praktično kopirana iz A6 znotraj istega koncerna. Ne moreš bit tako zabit, da funkcije ne skopiraš 1:1. Veliko stvari bi morali skopirati iz koncernskega e-trona, vključno z infotaimentom in on-screen nastavitvami. Ne-shranjevanje nastavitev je spet en cvetka. Volanske tipke vzemeš iz zadnje generacije golfa. Tam delajo BP, na ID.3 ne... Prilagajanje glasnosti glede na hitrost vožnje/hrup v kabini. Stvar je že znana in izpiljena desetletja, tukaj naenkrat ne dela (zna samo pojačat glasnost, zmanjšat ne). Pa en kupih takšnih cvetk, ki so niso nobena novost in na ostalih modelih (ne samo znotraj koncerna, temveč celo znotraj znamke) so izpiljene v nulo. Samo vzameš in preneseš...

In se vrnemo nazaj, da VW ni imel nobenih resnih namenov z ID.3... Razen zdaj, ko mu kuzla v gobec skače.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.193
64
48
Nemška politika se je odločila, da bo s poljskim prmogom delala "ekologijo" doma in brisala rit (dizlgate) tistim, ki jih plačujejo. Našli so razlog, da lahko s precejšnjo podporo prebivalstva državni denar mečejo v industrijo in držijo nad vodo vse manj konkurenčno domače gospodarstvo.