Trije obroki lizinga niso v mojih očeh nič v primerjavi s tem, koliko pri lizingu avto preplačaš. Sicer so pa tudi pri nas ponujali "bonbončke" za tiste, ki so bili pripravljeni vzeti 1st edition (popuste na financiranje, ali pa bon za montažo polnilne postaje). Ampak zame osebno so vsi te bonbončki za 1st edition premalo. Zakaj? Ker so zaradi butastih paketov opreme že v osnovi (pre)dragi. Enostavno se precej bolj splača vzeti serijski model in izbrati nek normalno (oz. celo bolje) opremljen avto za nižjo ceno od 1st. In če prišteješ vse porodne težave... je zame ID.3 1st samo obvoz. Bi pa Max ali Plus vzel za 10k€ manj kot ga trenutno ponujajo (brez financiranja).
Enostavno ne razumem, kako je lahko ID.3 1st Max s 58kWh baterijo dražji od ID.3 Tour s 77kWh baterijo. Zaradi panoramske strehe? Barve? Nepotrebno prevelikih platišč? Serijski Max je več kot 4k€ cenejši od 1st Max (ja vem... barva, platišča, pnevmatike, brezplačno polnjenje za eno leto). Ampak IMHO bi to morala biti "nagrada" za tiste, ki so bili pripravljeni eno leto vnaprej rezervirati avto in kupiti "beta" produkt. Skratka... splača se počakat in vzeti serijski model.