VW ID.3

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Kar se tiče LKA in podobnih sistemov, je razlog preprost: če niso vedno znova vklopljeni, dobiš manj točk zanje na Euro NCAP. Tega pa noben proizvajalec noče.
Toyota ne dela tega pa ima novi Yaris prav tako vse točke pri NCAP, pri safety assst ima pa ID.3 88%, Yaris pa "samo" 85%, še bolj podrobno pa imata pri LKA oba po 3,5 točke.

Torej bullshit izgovor.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Pa da ne bo kdo mislil, da sem proti LA. Meni je LA v kombinaciji z aktivnim tempomatom fantastična zadeva, samo daj za vraga naj si zadeva zapomni a je prižgana ali ne.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.283
1.373
113
Toyota ne dela tega pa ima novi Yaris prav tako vse točke pri NCAP, pri safety assst ima pa ID.3 88%, Yaris pa "samo" 85%, še bolj podrobno pa imata pri LKA oba po 3,5 točke.

Torej bullshit izgovor.

Tudi jaz opažam da ima veliko takih "političnih" odgovorov/izgovorov ko gre za vag grupo

Aja sem že omenil da si avto ne zapomni nastavljene rekuperacije?
Se pravi vedno ko skurblam drkam klimo, menjalnik za rekuperacijo, modus, izklaplam lka...čudno da ne ponastavi še ogledal da bi jih moral nastavljat
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.646
2.363
113
Pomurje
Tudi jaz opažam da ima veliko takih "političnih" odgovorov/izgovorov ko gre za vag grupo

Aja sem že omenil da si avto ne zapomni nastavljene rekuperacije?
Se pravi vedno ko skurblam drkam klimo, menjalnik za rekuperacijo, modus, izklaplam lka...čudno da ne ponastavi še ogledal da bi jih moral nastavljat
To je res precej smešno.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.886
2.355
113
Tukaj se vidi prednost Tesle. OTA, razvoj produktov in sistemov, zbiranje podatkov... Novaa bo cel lajf drgnil tiste knofe, Toyota bi v 4. letih preko OTA posodobila sistem.
No sedaj vsaj vidijo kaj želijo vozniki, pa jim mogoče le nekako uspe čez par let splaviti nekaj spodobnega, uporabnega in poceni. Nekja ljudskega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tukaj se vidi prednost Tesle. OTA, razvoj produktov in sistemov, zbiranje podatkov... Novaa bo cel lajf drgnil tiste knofe, Toyota bi v 4. letih preko OTA posodobila sistem.
No sedaj vsaj vidijo kaj želijo vozniki, pa jim mogoče le nekako uspe čez par let splaviti nekaj spodobnega, uporabnega in poceni. Nekja ljudskega.

Tesla pravi, da bodo kmalu naredili avto za 25k USD, torej ca. 10.000 manj kot tesla 3. V SLO bi to s trenutno subvencijo pomenilo ca. 29k EUR (39k je model 3), kar pa je res že blizu pojma ljudski avto. Samo še velikost mora biti prava, torej družinski enoprostorec C segmenta v smislu budget tesle Y, ne seveda mestni avto, ker je za tega twingo electric za 12k idealen. ID3 je kot družinski avto za večino družin premajhen, vsaj za aktivnejše družine, ki s seboj vozijo veliko športne opreme recimo, morda še otroški voziček... pa še sedi se komaj kaj višje kot v golfu. Go tesla!
 
Nazadnje urejeno:

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Meni je cisto vseeno katera znamka je, pri vseh znamkah mi grejo na jetra vedno iste stvari. Ali pa pri ev kot je bilo napisano rekuperacija. Pri Leafu in i3 mi je slo stalno na jetra vsakokratno nastavljanje rekuperacije, zakaj si tega ne more zapomniti.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.823
723
113
www.jernej.org
Tesla pravi, da bodo kmalu naredili avto za 25k USD, torej ca. 10.000 manj kot tesla 3. V SLO bi to s trenutno subvencijo pomenilo ca. 29k EUR (39k je model 3), kar pa je res že blizu pojma ljudski avto. Samo še velikost mora biti prava, torej družinski enoprostorec C segmenta v smislu budget tesle Y, ne seveda mestni avto, ker je za tega twingo electric za 12k idealen. ID3 je kot družinski avto za večino družin premajhen, vsaj za aktivnejše družine, ki s seboj vozijo veliko športne opreme recimo, morda še otroški voziček... pa še sedi se komaj kaj višje kot v golfu. Go tesla!
Je Elon že potrdil, da bo avto manjši od Tesle 3.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
In ko Elon pravi, da bo manj kot 25 k USD, to v resnici pomeni manj kot 35 k USD na začetku. Potem čez 3 leta pride na 25 k USD plus davki.
Seveda cene brez subencij.
 

bev

Fizikalc
25. apr 2017
332
209
43
Meni je cisto vseeno katera znamka je, pri vseh znamkah mi grejo na jetra vedno iste stvari. Ali pa pri ev kot je bilo napisano rekuperacija. Pri Leafu in i3 mi je slo stalno na jetra vsakokratno nastavljanje rekuperacije, zakaj si tega ne more zapomniti.
Kako se že pri i3 nastavi rekuperacija?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Mas prov, kokr se spomnim ima ful mocno, kar mi je blo super. Je pa ze vsaj leto pa pol odkar sem ga vozil
 

bev

Fizikalc
25. apr 2017
332
209
43
Če rekuperacija ni močna so tiste zgodbe o one pedal driving bolj lari fari.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.886
2.355
113
Ampak če bi pogledal voznika v eno duše, bi videl, da si želi, kao da sedi v F16, no vsaj F1. Pritisni to, pritisni ono, startna sekvenca, preveri pritisk, temperature AC, radijske postaje, lift off...
Saj cela Štajerska orgazmira nad vsemi možnimi knofih v Audijih. Zdej pa da naj grejo na id3, se vsedes in pelješ. No go.
Že tko je pizdarija k ma vsak dandanes servo volan in lahko babe vozijo. Z avtomatiki je še slabše. Se kar odpelje od bajte.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Toyota ne dela tega pa ima novi Yaris prav tako vse točke pri NCAP, pri safety assst ima pa ID.3 88%, Yaris pa "samo" 85%, še bolj podrobno pa imata pri LKA oba po 3,5 točke.

Torej bullshit izgovor.

Izgovor? Za kaj?
Šlo je za odgovor. Nekdo je vprašal zakaj ima ful avtov LKA vedno na ON, pa sem podal svoj odgovor. Lahko, da je napačen, je pa odgovor, ne izgovor. Yaris je očitno redka izjema.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Tesla pravi, da bodo kmalu naredili avto za 25k USD, torej ca. 10.000 manj kot tesla 3. V SLO bi to s trenutno subvencijo pomenilo ca. 29k EUR (39k je model 3), kar pa je res že blizu pojma ljudski avto. Samo še velikost mora biti prava, torej družinski enoprostorec C segmenta v smislu budget tesle Y, ne seveda mestni avto, ker je za tega twingo electric za 12k idealen. ID3 je kot družinski avto za večino družin premajhen, vsaj za aktivnejše družine, ki s seboj vozijo veliko športne opreme recimo, morda še otroški voziček... pa še sedi se komaj kaj višje kot v golfu. Go tesla!
Bo veliko prej Škoda Enyaq ...