VW ID.3

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Sem rekel, da je polizdelek. Me zanima zakaj je potrebno it na servis za update, glede na to, da so se hvalili, da ima OTA posodobitve.
Največji hec je pa to, da imam par znancev z eGolfi in so vsi ekstremno zadovoljni. Pa vozijo se lahko z avtom, ne le gledajo.
Update na servisu je, kolikor vem, predviden le za prve avte, pa,se ta bo samo eden, z njim bo avto pridobil OTA sposobnost. Kasnejsi avti bodo takoj zmozni OTA posodobitev.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Razen če se bo kje sistem tako "zaciklal", da OTA ne bo delal. Potem bo pa pela avtovleka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

bev

Majstr
25. apr 2017
394
265
63
Koliko enega kritiziranja EVjev. Predvsem tistih, ki ga nimajo. Vi kar uživajte še naprej s svojimi prdulami. ID3 si nisem vozil ampak mislim, da nima nič več bugov kot kakšna tesla.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Koliko enega kritiziranja EVjev. Predvsem tistih, ki ga nimajo. Vi kar uživajte še naprej s svojimi prdulami. ID3 si nisem vozil ampak mislim, da nima nič več bugov kot kakšna tesla.
S svojim odgovorom si povedal vse. Nihče ne kritizira EVjev, kritiziramo polizdelke, ki nam jih proizvajalci servirajo, ravno zaradi takih kot si (verjetno) ti, ki so pripravljeni PLAČATI tak polizdelek, ne pa nasadit proizvajalce, ker prodajajo beta verzije. Ko bi enkrat kupci zahtevali vračilo polizdelka in denarja nazaj, bi vsi proizvajalci takoj prenehali s plasiranjem beta verzij na trg, tako pa so ugotovili, da lahko drek naparfumirajo in je zadeva rešena.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Jaz sem kritičen, ker je ID.3 eden izmed kandidatov za naslednji avto. In pri trenutni prdulji se mi je že 2x zgodilo, da je bil akumulator prazen in avto ni vžgal. Zato sem razočaran, če ugotovim, da je pri nekaterih EV-jih to še vedno možno. To, da so 1st edition buggasti in lahko akumulator spraznijo v parih dneh, je popolnoma obstranskega pomena zame.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
394
265
63
Enkrat vsak aku crkne. Moj dela dobre štiri leta in čakam, da enga jutra ne bo več "kresnu".
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.079
3.565
113
41
Lj
A pri tem VW-ju bo tudi servis na 15.000 km za 200+€, da dolijejo "olje" in zamenjajo "svečke"?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
Pb akku je tam zaradi varnostnih zadev (airbag itd), sicer bi se ga EV proizvajalci ze zdavnaj znebil.
 

NeBluzi

Pripravnik
16. okt 2012
169
3
18
Vsi ki tako jamrate boste morali razumeti da gre pri tej platformi za tranzicijo ubervagna iz avtomobilske tovarne v tehnološko podjetje. Ne da jih zagovarjam samo dejansko postajajo IT podjetje in takšna strateška trans. se ne zgodi iz danes na jutri.

Te ideje da mora neka tehnična stvar delovati 100% so dandanes podrejene funkcionalnostim.
Tudi mene včasih to moti vendar se vseeno zavedam zakaj smo tukaj. Tudi vaša pričakovanja se bodo morala skladati z mainstreamom. To da je to EV avto je samo ena izmed njegovih lastnosti, bolj bistven je njegov povsem nov OS ;).

IMO je primerjava z eGolfom skoraj nemogoča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Vsi ki tako jamrate boste morali razumeti da gre pri tej platformi za tranzicijo ubervagna iz avtomobilske tovarne v tehnološko podjetje. Ne da jih zagovarjam samo dejansko postajajo IT podjetje in takšna strateška trans. se ne zgodi iz danes na jutri.

Te ideje da mora neka tehnična stvar delovati 100% so dandanes podrejene funkcionalnostim.
Tudi mene včasih to moti vendar se vseeno zavedam zakaj smo tukaj. Tudi vaša pričakovanja se bodo morala skladati z mainstreamom. To da je to EV avto je samo ena izmed njegovih lastnosti, bolj bistven je njegov povsem nov OS ;).

IMO je primerjava z eGolfom skoraj nemogoča.
Jaz vse to razumem. Če pač proizvajalec nekaj MORA dati ven in TRANZITIRA v nekaj novega, naj pač to da vsaj brezplačno, če že ne plača to testiranje.
Da pa bom jaz plačal nekaj in potem bil testni zajček in AVTA NE BOM MOGEL UPORABLJATI ZA NJEGOVO OSNOVNO FUNKCIJO, tukaj se pa zadeva konča. Ampak ravno zaradi takih ''razumevajočih'' kupcev, si to vedno več proizvajalcev lahko mirno privošči. Ker vedo, da bodo kupci vse požrli. Če bi se jih nekaj zbralo in iztožilo proizvajalca, bi se takšna praksa takoj nehala. No, morda se bo pa to zgodilo v ZDA, tam nimajo težav s cuzanjem denarja od tujih proizvajalcev, sploh pa ne VWja.
Recimo tipičen primer je tisti uporabnik z eTronom, kjer mu crkuje vse kar je možno in ga dejansko ne more ustrezno uporabljati. Res upam, da bo šel do konca in jih iztožil kakor je potrebno. Pa da mu bodo še ostali sledili. In ja, žal ni edini.

Pa še glede primerjave z eGolfom. A se avto uporablja za drkanje po OSu ali za VOŽNJO? Vsaj jaz ga uporabljam za vožnjo, ravno tako si želim tudi UPORABLJATI asistence. In zame (in tudi večino kupcev) je pač ID3 zamenjava za eGolfa. Še vedno je njegova primarna funkcija, da me prepelje od A do B.Torej čista alternativa in primerjava je popolnoma na mestu. A si predstavljaš, da greš iz starega eGolfa, ki je bil popolnoma neproblematičen, v njegovo zamenjavo in se zjutraj ne moreš odpeljati v službo, ker je crknil. No, morda se lahko celo odpelješ, pa ti na pol poti začne metati ven opozorila, da se moraš ustavit in vsi možni sistemi odpovedo. Torej greš iz avta, ki je opravljal svojo funkcijo 100% v polizdelek, za katerega ne veš ali se bo sploh zjutraj zagnal. Še pri Zastavi se nisi o tem spraševal. Meni se recimo tukaj ustavi in mi dol visi za posodobitve, ker jaz nisem kupil IN V CELOTI PLAČAL avto, ki bo čez 3 leta delal svojo osnovno funkcijo in nimam časa letat po servisu za posodobitve vsak teden.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Floki