Vsi ki tako jamrate boste morali razumeti da gre pri tej platformi za tranzicijo ubervagna iz avtomobilske tovarne v tehnološko podjetje. Ne da jih zagovarjam samo dejansko postajajo IT podjetje in takšna strateška trans. se ne zgodi iz danes na jutri.
Te ideje da mora neka tehnična stvar delovati 100% so dandanes podrejene funkcionalnostim.
Tudi mene včasih to moti vendar se vseeno zavedam zakaj smo tukaj. Tudi vaša pričakovanja se bodo morala skladati z mainstreamom. To da je to EV avto je samo ena izmed njegovih lastnosti, bolj bistven je njegov povsem nov OS
.
IMO je primerjava z eGolfom skoraj nemogoča.
Jaz vse to razumem. Če pač proizvajalec nekaj MORA dati ven in TRANZITIRA v nekaj novega, naj pač to da vsaj brezplačno, če že ne plača to testiranje.
Da pa bom jaz plačal nekaj in potem bil testni zajček in AVTA NE BOM MOGEL UPORABLJATI ZA NJEGOVO OSNOVNO FUNKCIJO, tukaj se pa zadeva konča. Ampak ravno zaradi takih ''razumevajočih'' kupcev, si to vedno več proizvajalcev lahko mirno privošči. Ker vedo, da bodo kupci vse požrli. Če bi se jih nekaj zbralo in iztožilo proizvajalca, bi se takšna praksa takoj nehala. No, morda se bo pa to zgodilo v ZDA, tam nimajo težav s cuzanjem denarja od tujih proizvajalcev, sploh pa ne VWja.
Recimo tipičen primer je tisti uporabnik z eTronom, kjer mu crkuje vse kar je možno in ga dejansko ne more ustrezno uporabljati. Res upam, da bo šel do konca in jih iztožil kakor je potrebno. Pa da mu bodo še ostali sledili. In ja, žal ni edini.
Pa še glede primerjave z eGolfom. A se avto uporablja za drkanje po OSu ali za VOŽNJO? Vsaj jaz ga uporabljam za vožnjo, ravno tako si želim tudi UPORABLJATI asistence. In zame (in tudi večino kupcev) je pač ID3 zamenjava za eGolfa. Še vedno je njegova primarna funkcija, da me prepelje od A do B.Torej čista alternativa in primerjava je popolnoma na mestu. A si predstavljaš, da greš iz starega eGolfa, ki je bil popolnoma neproblematičen, v njegovo zamenjavo in se zjutraj ne moreš odpeljati v službo, ker je crknil. No, morda se lahko celo odpelješ, pa ti na pol poti začne metati ven opozorila, da se moraš ustavit in vsi možni sistemi odpovedo. Torej greš iz avta, ki je opravljal svojo funkcijo 100% v polizdelek, za katerega ne veš ali se bo sploh zjutraj zagnal. Še pri Zastavi se nisi o tem spraševal. Meni se recimo tukaj ustavi in mi dol visi za posodobitve, ker jaz nisem kupil IN V CELOTI PLAČAL avto, ki bo čez 3 leta delal svojo osnovno funkcijo in nimam časa letat po servisu za posodobitve vsak teden.