VW goljufal pri emisijah NOx v US

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
je to da so avto postavili pod akacijo, da je bilo cvetje po celem avtu, v motornem prostoru in tako naprej in nazaj.

niso ga postavli pod Akacijo ampak pod pseudoakacijo oziroma Robinjo (Robinia pseudoacacia) :D
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Ma vsi so pomalo zavajali pri dizlih .. je bila pred časom ena oddaja na RAI , kako se zadeve meri in kako se goljufa in zakaj - ko je prišlo ven podobna štorija kot s to s Fiat-Chrysler nekaterimi modeli ... nič novega ...če "prodje, prodje" , če pa ne, bomo pa plačali kao kazen in se opravičili, da se je to zgodilo in se javno pokesali... (še nobenega tatu niso zaprli, če ga niso dobili!)
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
EU Commissioner threatens with decommissioning of all manipulated VW diesel
https://translate.google.com/t...&edit-text=

"Politicians and industry could not have an interest in a "rapidly collapsing diesel market as a result of local driving bans""

Eh, kakšne utvare si eni delajo. Industrija je že pokazala da bodo namesto dizlov pač štancali bencince in elektriko. Pa zraven pomagali brcat mrtvega dizelskega konja, ker ni lepšega kot dober razlog zakaj je tri leta star avto zastarel in zrel za zamenjavo z novim.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Jaz bi rekel da bodo morali vozniki traktorjev ukrepe, ki grozijo v prihodnje, vzeti kot ceno za glupi nakup, ker pri povprečni kilometrini v slo, traktorja 90% ljudi ne rabi. Torej vzemite to kot davek na šparanje
smile-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
V Sloveniji je edino merilo samo in izključno šparanje. Ker mi radi šparamo. Ne varčevanje, ampak šparanje. In traktor je optimalno sredstvo za šparanje. To pomeni f00kneš par k€ več za dizla (proti bencincu), plačuješ dražje servise, turbince in šobice menjavaš kot potrošni material, prenašaš vibracije in ropot, povzročaš smrad v okolici,…, ampak šparaš, ker na BC piše 5.5 l/100km. To sicer ko greš v soboto tašči na kosilo, za vikend do umaga, ali poleti do splita. Ker pri povprečnih 3km v eno smer v službo, sproti še malega v vrtec odložiš, ni 5.8 ampak ene 2 litercka več. Takrat je BC rajši preklopljen na telefon. Temu posledično sledijo neskončne šank in forum debate, koliko deci je kateri kje prišparal.

Seveda so tu izjeme, ki delajo veliko km in se jim traktor definitivno izplača. Matematika povrečnega voznika traktorja žal ne seže tako daleč, da bi potegnil črto pod vsemi stroški, seže samo do tistih 55cm med nosom in BC.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
V Sloveniji je edino merilo samo in izključno šparanje. Ker mi radi šparamo. Ne varčevanje, ampak šparanje. In traktor je optimalno sredstvo za šparanje. To pomeni f00kneš par k€ več za dizla (proti bencincu), plačuješ dražje servise, turbince in šobice menjavaš kot potrošni material, prenašaš vibracije in ropot, povzročaš smrad v okolici,…, ampak šparaš, ker na BC piše 5.5 l/100km. To sicer ko greš v soboto tašči na kosilo, za vikend do umaga, ali poleti do splita. Ker pri povprečnih 3km v eno smer v službo, sproti še malega v vrtec odložiš, ni 5.8 ampak ene 2 litercka več. Takrat je BC rajši preklopljen na telefon. Temu posledično sledijo neskončne šank in forum debate, koliko deci je kateri kje prišparal.

Seveda so tu izjeme, ki delajo veliko km in se jim traktor definitivno izplača. Matematika povrečnega voznika traktorja žal ne seže tako daleč, da bi potegnil črto pod vsemi stroški, seže samo do tistih 55cm med nosom in BC.
Po mojih izkušnjah vedno več Slovencev zna to matematiko...
wink-1.gif
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Dokler bo dizel "subvencioniran" s strani države, se ne bo veliko spremenilo. Liter dizla ima 8-9% večjo energijsko vrednost od 95 oktanskega bencina (če se kdo sprašuje, od kod razlika v porabi)... ampak po neki čudni logiki je trošarina za liter bencina toliko višja od trošarine na dizel, da je na koncu bencin dražji (čeprav je cena brez dajatev na liter praktično enaka... ta trenutek je bencin celo cenejši). Naj določijo trošarino na energijsko vrednost (neodvisno od goriva)... potem se bodo cene primerno spremenile in bodo tudi ljudje drugače gledali na porabo.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Zadosti bi blo, če bi bila cena na pumpi na kg in ne na liter ... bi bil dizel takoj posredno dražji (zaradi gostote) ... pa bi šla vsa ekonomija dizl avtov k vragu ... samo tega ne bo zaradi kamionov (revolt kamionistov) ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Še enkrat: zadeva se že spreminja.
Pri nas je za to večinoma zaslužen dpf in težave z njim, v zahodnih državah pa eko zgodba in nateg VWja. Dodaten razlog pri obojih pa je tudi povišanje učinkovitosti in udobnosti vožnje (turbo=navor) bencinskega motorja, kar je še dodatno zmanjšalo privlačnost dizlov.